2024-06-02, 08:37
Medlem
Brajebrasomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Klassisk projicering, vad är du för arg, bitter incel?
Jag är en gift kvinna som kan ligga 3 ggr om dagen om jag vill, skrev i egenskap av uppskattande med-syster. Tänkte själv att ’Oh La La’ när hon gått omkring i bikini eller hävt sig ur poolen.

En gift kvinna som ljuger om att hon får ligga tre gånger i veckan.
Bara för att din man inte uppskattar dig så behöver du inte överdriva kvinnors utseenden.

Oooh nej, ska du kalla mig incel nu igen. Jag undrar just vem som kör med projicering, som snittar tre inlägg på Flashback om dagen.
Senast redigerad av Brajebrasomfan 2024-06-02 kl. 08:50.
Citera
2024-06-02, 08:42
Medlem
Om Linnea menar att Jimmie tagit på henne på ett sätt som går över gränsen, ska hon anmäla händelsen. Om det endast handlar om att han t ex lagt armen om hennes axlar och att hon inte gillade det, tycker jag att det var väldigt dumt av henne att sitta i riks-tv och säga att hon inte vill att någon tar på henne när hon inte vill - utan att närmre förklara vad det rörde sig om. Ja, VÄLDIGT dumt.
Citera
2024-06-02, 08:42
Medlem
NiccoJs avatar
Alltså, fotoboken var ju med 98% säkerhet ett påhitt från produktionen. Finns ingen vettig som gör album om sina ex…
Citera
2024-06-02, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Det beror väl på om man är en person som tror på rykten eller inte, som tror på allt som skrivs på nätet eller inte. Jag gör det inte och skulle inte ha några problem med tillit till en person som det gjorts en massa mer eller mindre ogrundade spekulationer om. Och Undringar, nej jag är inte intresserad av Jim. Men jag ogillar skitprat och näthat, lika mycket som när det förra säsongen skrevs en massa smörja om August (tror jag den rödblonde militären hette, han som utmålades som psykopat men lever ett lyckligt familjeliv med fru och barn).

Jag hängde inte riktigt med i tråden angående August. Gillade honom skarpt. Min åsikt var att tjejen han gifte sig med var ett felval av produktionen. De trodde att paret skulle trivas tillsammans eftersom hon hade färgat håret rött och ville framstå som alternativ. Det var hon inte, hon framstod mest som väldigt jobbig och var ganska elak mot honom.

Jimmi är en annan sak, det spelar ingen roll vad som har hänt mellan dem när kameran inte är på, han framstår som för närgången och kladdig. Det räcker för att väcka obehag.
Citera
2024-06-02, 09:17
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoakimFenix
Jimmis blick är helt obegriplig. Jag förstår inte. Hela han är rätt obegriplig... samtidigt säger han ju bara platituder

Vi som får varningsvibbar av honom reagerar på att allt han säger är strömlinjeformat och PK-certifierat. Jag förstår ingenting om vem han är. Han vet precis vad som fungerat i yrkeslivet och tror att det är vägen även i tvåsamheten. Och han håller sitt pokerfejs även när han sågas och tillintetgörs i sin person och manlighet. Det gör inte en vanlig vettig människa. Han är en politiker.
Citera
2024-06-02, 09:21
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlmaTor3

Jimmi är en annan sak, det spelar ingen roll vad som har hänt mellan dem när kameran inte är på, han framstår som för närgången och kladdig. Det räcker för att väcka obehag.

Jimmi vill framstå som godhetsknarkare men är egentligen ett äckel som känner på fiffin på någon som sover.
Citera
2024-06-02, 09:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Brajebrasomfan
En gift kvinna som ljuger om att hon får ligga tre gånger i veckan.
Bara för att din man inte uppskattar dig så behöver du inte överdriva kvinnors utseenden.

Oooh nej, ska du kalla mig incel nu igen. Jag undrar just vem som kör med projicering, som snittar tre inlägg på Flashback om dagen.

Jag har aldrig skrivit om hur ofta jag ligger, det är för fan privat ditt äckliga troll. Du trodde jag var nån incel-man för att jag skrev att Emmy var snygg, jag svarade nej, en gift kvinna, osv.
Ta din frustration med en terapeut istället.
Citera
2024-06-02, 10:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Vi som får varningsvibbar av honom reagerar på att allt han säger är strömlinjeformat och PK-certifierat. Jag förstår ingenting om vem han är. Han vet precis vad som fungerat i yrkeslivet och tror att det är vägen även i tvåsamheten. Och han håller sitt pokerfejs även när han sågas och tillintetgörs i sin person och manlighet. Det gör inte en vanlig vettig människa. Han är en politiker.

Han verkar helt oberörd av ryktena. Jag tror inte han bryr sig faktiskt, han känner sig nog säker och har sina egna fans och vänner.
Citera
2024-06-02, 10:03
Medlem
Tervulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Jag har aldrig skrivit om hur ofta jag ligger, det är för fan privat ditt äckliga troll. Du trodde jag var nån incel-man för att jag skrev att Emmy var snygg, jag svarade nej, en gift kvinna, osv.
Ta din frustration med en terapeut istället.
Dock så skrev du ju att du får ligga 3 gånger per dag om du vill. Och jo det är väl allmänt välkänt att kvinnor kan ligga fler gånger än så per dag bara någon betalar tillräckligt bra…
Citera
2024-06-02, 10:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av meredith
Om Linnea menar att Jimmie tagit på henne på ett sätt som går över gränsen, ska hon anmäla händelsen. Om det endast handlar om att han t ex lagt armen om hennes axlar och att hon inte gillade det, tycker jag att det var väldigt dumt av henne att sitta i riks-tv och säga att hon inte vill att någon tar på henne när hon inte vill - utan att närmre förklara vad det rörde sig om. Ja, VÄLDIGT dumt.

Nej, hon är inte skyldig att polisanmäla honom. Många offer är rädda för sina förövare, med god anledning. Det är produktionen som gjort fel om något hänt. Om något hänt så har de inte uppmuntrat henne att polisanmäla, de borde själva ha polisanmält och ställt in årets program.
Och nu är det verkligen inte Linnéa som är skyldig att gå ut och dementera eller bekräfta, det är SVT som ska dementera eller bekräfta. Annars Jim själv.
Citera
2024-06-02, 10:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AlmaTor3
Jag hängde inte riktigt med i tråden angående August. Gillade honom skarpt. Min åsikt var att tjejen han gifte sig med var ett felval av produktionen. De trodde att paret skulle trivas tillsammans eftersom hon hade färgat håret rött och ville framstå som alternativ. Det var hon inte, hon framstod mest som väldigt jobbig och var ganska elak mot honom.

Carro var tusen ggr värre än Torsten, hon sökte också bara som en impuls och en knäpp grej, och för sin personliga utveckling, men det är bara Torsten som fått kritik för det.
Hon var mycket elakare mot Agust än vad Torsten var mot Anastasia, jag tycker inte ens Torsten varit elak, de satt uppe hela natten efter att hon gråtit för att han inte gett henne komplimanger och hade en ”nattmangling”, lät som att det fick det att rinna över och att han sa vad han tyckte då.
Citera
2024-06-02, 10:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Dock så skrev du ju att du får ligga 3 gånger per dag om du vill. Och jo det är väl allmänt välkänt att kvinnor kan ligga fler gånger än så per dag bara någon betalar tillräckligt bra…

Som svar på era jävla äckliga spekulationer och antaganden.
Ni har ju så svårt att fatta att alla andra inte har samma hjärna som er.
Snacka om att vara helt fixerade vid sex, Jesus.
Jag tycker att Emmy är snygg för att hon är snygg, inte för att jag är som er frustrerade gamla ensamma män som er som blir förälskade i Reality-deltagare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in