2024-06-01, 22:15
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Jag är bi men skrev det mycket riktigt inte från ett fluktande perspektiv av attraktion utan mer estetisk uppskattning. Tycker även att Kate Winslet, Sarah Jessica Parker, Bianca Ingrosso, Shakira och Jennifer Aniston har snygga kroppar, varken dem eller Emmy har maskulina kroppar, du är på gränsfall till inne i en psykos tror jag med allt ditt snurriga svamlande, som att Linnéas mamma skulle vara mycket snyggare än Linnéa vilket orsakat komplex hos henne. Fråga alla andra män i tråden om de håller med dig.

Bisexualitet existerar inte.

Sara Jessica Parker och Jennifer Aniston?

Det är du som skriver "mycket" snyggare, jag har skrivit klart snyggare. Eller vad säger ni andra män i tråden? Bildjämförelse: Linnea, hennes mamma.

Tänk alla gånger Linneas killar rest tält i sina byxor när de presenterats för mamman . Förödande för ett ungt flickebarn...
Citera
2024-06-01, 23:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Bisexualitet existerar inte.

Sara Jessica Parker och Jennifer Aniston?

Det är du som skriver "mycket" snyggare, jag har skrivit klart snyggare. Eller vad säger ni andra män i tråden? Bildjämförelse: Linnea, hennes mamma.

Tänk alla gånger Linneas killar rest tält i sina byxor när de presenterats för mamman . Förödande för ett ungt flickebarn...

Du kan säga att jorden är platt och att moln inte existerar, IDGAF.
Varför väljer du inte en aktuell bild på Linnéa, nu när hon är smal? Och vad fick du den bilden på Linnéas mamma ifrån? Hon har postat bilder på en gammal tant på instagram som är hennes mamma, inte för att det där var något speciellt överhuvudtaget.

Och ja, SJP och Jennifer Aniston, vi pratade om snygga kroppar, och bägge är kända för det, men dregla du vidare över 60-plussare.
Citera
2024-06-01, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Det var fullt av bilder på Jimmi och Linnea i boken, kollade igen för säkerhets skull. Medans hon gör i ordning minnesboken säger hon med lugn mjuk röst att hon tycker om att ha varit gift, ”jag tycker om att vara någons fru” säger hon. skulle hon uttrycka sig så om hon blivit fingerpullad i sömnen mot sin vilja. Självklart inte!

Ah, då mindes jag kanske fel.
Men ja, det låter ju ytterst märkligt..

Jag tror fortfarande på hypotesen att hon fått "the ick" relativt tidigt och sett all form av fysisk kontakt som ren och skär tortyr.
Citera
2024-06-02, 00:11
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Du kan säga att jorden är platt och att moln inte existerar, IDGAF.
Varför väljer du inte en aktuell bild på Linnéa, nu när hon är smal? Och vad fick du den bilden på Linnéas mamma ifrån? Hon har postat bilder på en gammal tant på instagram som är hennes mamma, inte för att det där var något speciellt överhuvudtaget.

Och ja, SJP och Jennifer Aniston, vi pratade om snygga kroppar, och bägge är kända för det, men dregla du vidare över 60-plussare.

Jag hittade den på hennes facebook. Hon har hundratals bilder på sig själv där(mamman alltså). Uppenbarligen väldigt nöjd med sitt yttre

Linnea däremot har inte många bilder på sin facebook - och fuskar med optimala vinklar, avstånd, belysning och ansiktsuttryck på instagram.

Det är uppenbart att Linnea har mindervärdeskomplex för sitt yttre - vilket är huvudorsaken till att hon låg med Jimmi i början trots att hon saknade attraktion(en kvinna med någorlunda självkänsla hade inte varit intim med någon hon inte är attraherad av) - och det grundar sig i att mamman överskuggat henne på den fronten...

Linnea kan trösta sig med att hon, precis som sin mamma, har en typ av utseende som peakar i mogen ålder. De är trots allt väldigt lika - där mamman är marginellt snyggare i grunden p.g.a subtila skillnader(bl.a i ögonform där mammans ögonform är lite vackrare) . Bara hon inte förstör sitt utseende fram till dess i desperat jakt på skönhet - eller att hon skiter i det helt och hållet och går ner sig. Spelar hon sina kort rätt kommer hon att kunna åka kukkarusell även vid 50...
Senast redigerad av kulturstrateg 2024-06-02 kl. 01:01.
Citera
2024-06-02, 00:16
Medlem
Deltagarna får ju inte ta av sig ringarna förrän programmet sänts, så varför skulle Linnea klistra in ringen i en minnesbok redan för ett år sen. Det är ju bara iscensatt av produktionen att hon skulle stå där och vara sentimental och klistra in bilder. Christina Hill, ansvarig utgivare, vill ju bara sälja in sin version av det som hänt, de har hjärntvättat Linnea att det Jimmi gjorde bara är normalt och att hon bara behöver stöd av Kalle-Experten så är allt glömt och förlåtet. Vad det nu är som skett.
Citera
2024-06-02, 00:32
Medlem
Tervulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atepe
Ah, då mindes jag kanske fel.
Men ja, det låter ju ytterst märkligt..

Jag tror fortfarande på hypotesen att hon fått "the ick" relativt tidigt och sett all form av fysisk kontakt som ren och skär tortyr.
Är oxå övertygad om the ick. Har själv fått det flera gånger på brudar man först uppfattat som attraktiva men ju mer tid man spenderar med vederbörande ju mer vill man spy.
Citera
2024-06-02, 01:24
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Ja och inte hade man gjort en minnesbok med massa bilder av sig själv och förövaren som man med ljuv min lägger in i ett skåp för att minnas resten av livet. Det är så jävla korkat att folk tror att Jimmi förgripit sig på Linnea.
Tänkte jag också på när jag såg det, hon försöker minnas erfarenheten av att vara 'gift' istället för Jimmie (på inrådan av hennes väninnor tro?) men utan klippa bort huvudet på honom på fotona (och klistra in Bratt Pitt istället ) eller bara klippa ut ögonen på offren på fotona som i Rederiet

Med 97 % är hon bara hjärntvättad av några välgörande feministiska väninnors råd över hur man ska känna & markera idag vid sådana här fadäser och jag förstår att inge av parterna vill stiga fram och berätta hur man tänker för det skulle bli så genomskinligt att man hellre lägger dasslocket på efter att ha skitit
Senast redigerad av Crapmagic 2024-06-02 kl. 01:54.
Citera
2024-06-02, 01:56
Medlem
Crapmagics avatar
Att ligga eller inte ligga 3 ggr om dagen, det är frågan

Citat:
Klassisk projicering, vad är du för arg, bitter incel?
Jag är en gift kvinna som kan ligga 3 ggr om dagen om jag vill,
Med Bi-toning på kan ligga om han! går med på att ligga 3 ggr om dagen dvs, du får akta dig! för att börja resonera likt en gift Jimmieman, det handlar faktiskt inte om vad Linnea vill här
Senast redigerad av Crapmagic 2024-06-02 kl. 02:39.
Citera
2024-06-02, 06:46
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emeraude
Jag har också varit inne och kollat på övriga deltagares instagram, och sett att det på alla deltagares bilder är fullt med kommentarer från de andra deltagarna och experterna, utom på Jims bilder (och Torsten eftersom han inte verkar vara aktiv alls). Och då skriver Jim ändå långa analyser och avsnittssammanfattningar där han beskriver sina känslor osv. Inte ett enda hjärta eller något ens från någon av de andra boysen, och som sagt, inget från experterna själva. Mest pick me-kommentarer från andra kvinnor om att Linnea har varit för kräsen för att kunna uppskatta honom. Så nog är han persona non grata i resten av gänget, vilket är intressant eftersom han inför parhelgen ju verkade så uppskattad av de andra killarna.

Va? Kommenterar "experterna" på deltagarnas sociala medier?
Citera
2024-06-02, 06:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Va? Kommenterar "experterna" på deltagarnas sociala medier?

Sedan länge. För några år sen fick experterna hård kritik av deltagarna men detta ”expert”-gäng vet att knyta deltagarna nära till sig med lovebombning, de rekryterar som synes bara unga valpar som är ovanligt oerfarna och naiva. Tror det är för att de ska vara fogliga, beundra experterna, och vara lätta att knyta till sig efter programmet. Så de inte går ut och sågar produktionen som Ellen och andra gjorde. Men hon var också en vuxen kvinna, inte en fnittrig, bortkommen liten flicka/pojke.

Det är oetiskt även det att ”experterna” blir vänner och smetiga med deltagarna som de samtidigt ska vara auktoriteter och terapeuter till. Hur ofta lägger ens psykolog till en på instagram, ses för fika och kommenterar ens bilder i sociala medier annars?
Citera
2024-06-02, 07:04
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Sedan länge. För några år sen fick experterna hård kritik av deltagarna men detta ”expert”-gäng vet att knyta deltagarna nära till sig med lovebombning, de rekryterar som synes bara unga valpar som är ovanligt oerfarna och naiva. Tror det är för att de ska vara fogliga, beundra experterna, och vara lätta att knyta till sig efter programmet. Så de inte går ut och sågar produktionen som Ellen och andra gjorde. Men hon var också en vuxen kvinna, inte en fnittrig, bortkommen liten flicka/pojke.

Det är oetiskt även det att ”experterna” blir vänner och smetiga med deltagarna som de samtidigt ska vara auktoriteter och terapeuter till. Hur ofta lägger ens psykolog till en på instagram, ses för fika och kommenterar ens bilder i sociala medier annars?

Det här är anmärkningsvärt! Psykologer har yrkesetiska principer. Bara i programmet tycker jag etiken trampas över till förmån för produktionen. Bygger "experterna" relationer med deltagarna privat och på sociala medier följer dem inte sitt uppdrag som följer med legitimationen.

https://www.psykologforbundet.se/globalassets/a-om-forbundet/policy-och-stadgar/yrkesetiska-principer-for-psykologer-i-norden_2023.pdf
Citera
2024-06-02, 07:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Med Bi-toning på kan ligga om han! går med på att ligga 3 ggr om dagen dvs, du får akta dig! för att börja resonera likt en gift Jimmieman, det handlar faktiskt inte om vad Linnea vill här

Men det är för att det är han som vill förstår du, inte lätt för er singelgubbar och incels i tråden…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in