2024-06-01, 16:15
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eilaeila
Kan inte du starta en tråd om gvfö australien?Jag begriper banne mig inte hur man startar en tråd🤨
Det finns redan en tråd (gemensam för flera säsonger).
Dock helt dött i den tråden:
(FB) Gift vid första ögonkastet - Australien
Citera
2024-06-01, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vistula
Nej ens utseende och potential är baserat på DNA. Det kan man inte bara ändra på. Stör mig på de som säger att det är bara att skaffa muskler. För Torsten blir det väldigt svårt då han har en viss kroppstyp förbestämt av hans DNA dvs en ektomorf. Det är lika befängt som att be dig att skaffa mer IQ genom att läsa mer böcker.
Kroppstyper som du nämner är bara ett fint sätt att slänga med att alla är olika och har inte samma förutsättningar.

Faktum är dock att folk är mer lika varandra än de tror när det kommer till ämnesomsättning relaterat ens vikt.

Att folk ser olika ut beror främst på deras livsstil som helhet.
Citera
2024-06-01, 16:40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelforbud
Svt har börjat sända en serie om personer som ska gifta sig utan att de träffat varandra förut. De medverkande är singlar som provat på allt utan att lyckas träffa en seriös partner. Har nån sett första avsnittet och har en åsikt om det?

Om man måste gifta sig med någon först för att kunna känna den personen och bli kär så har man ganska stora problem i livet anser jag. Men för någon kan det säkert funka. Människor är olika.
ok, när börjar det programmet att sändas?
Citera
2024-06-01, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trepatronen
Okej, en ny spaning från Instagram: nu följer inte heller Emmy Jimmi. Det gjorde hon absolut för några dagar sen. Med tanke på att Emmy och Linnea verkar blivit nära vänner kan detta tyda på något?…

Eftersom SVT påstås mailat Linnea att hålla tyst, med varning att annars kan hon anklagas för förtal, så kan man ju anta att det är rätt hård belastning på alla övriga deltagare också som säkert får frågor från sina familjer, släktingar, arbetskamrater, grannar och allsköns människor. Emmy kanske har blivit ifrågasatt om vem hon stödjer i den här nedtystade konflikten. Det måste vara jättetufft för alla inblandade, nu när Edvin Törnblom gjort allting offentligt i sin podd.
Citera
2024-06-01, 17:08
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Hon har visst en superkropp!! Handlar inte bara om vikt, utan form. Sorry men alla tjatar om Rosannas kropp när Emmy är helt perfekt.

Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Klassisk projicering, vad är du för arg, bitter incel?
Jag är en gift kvinna som kan ligga 3 ggr om dagen om jag vill, skrev i egenskap av uppskattande med-syster. Tänkte själv att ’Oh La La’ när hon gått omkring i bikini eller hävt sig ur poolen.

Du, som heterosexuell kvinna, tycker Emmy har en "superkropp" för att hon har en maskulin form på kroppen. Hon liknar den gamla egyptiska solguden Ra.

Rosanna och Emmy har sämst kroppar i år. Totalt oattraktiva från nacken och neråt.
Citera
2024-06-01, 17:08
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlmaTor3
Det riktigt läbbiga blir väl hur man som kvinnlig medarbetare på Jimmis arbetsplats, när detta visats på TV och snurrat i media, ska kunna ha en god relation till sin chef. Hur ska tilliten kvarstå där?

Det beror väl på om man är en person som tror på rykten eller inte, som tror på allt som skrivs på nätet eller inte. Jag gör det inte och skulle inte ha några problem med tillit till en person som det gjorts en massa mer eller mindre ogrundade spekulationer om. Och Undringar, nej jag är inte intresserad av Jim. Men jag ogillar skitprat och näthat, lika mycket som när det förra säsongen skrevs en massa smörja om August (tror jag den rödblonde militären hette, han som utmålades som psykopat men lever ett lyckligt familjeliv med fru och barn).
Citera
2024-06-01, 17:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Du, som heterosexuell kvinna, tycker Emmy har en "superkropp" för att hon har en maskulin form på kroppen. Hon liknar den gamla egyptiska solguden Ra.

Rosanna och Emmy har sämst kroppar i år. Totalt oattraktiva från nacken och neråt.

Jag är bi men skrev det mycket riktigt inte från ett fluktande perspektiv av attraktion utan mer estetisk uppskattning. Tycker även att Kate Winslet, Sarah Jessica Parker, Bianca Ingrosso, Shakira och Jennifer Aniston har snygga kroppar, varken dem eller Emmy har maskulina kroppar, du är på gränsfall till inne i en psykos tror jag med allt ditt snurriga svamlande, som att Linnéas mamma skulle vara mycket snyggare än Linnéa vilket orsakat komplex hos henne. Fråga alla andra män i tråden om de håller med dig.
Citera
2024-06-01, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Det finns redan en tråd (gemensam för flera säsonger).
Dock helt dött i den tråden:
(FB) Gift vid första ögonkastet - Australien
Ok.Tack! Kanske har folk svårt att hålla reda på 20 pers.
Citera
2024-06-01, 17:50
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Oskyldig till motsatsen bevisats men det är ju inte ett otänkbart scenario att Jim skulle kladdat på Linnea när hon sover/halvsover. Det kan förstås uppfattas som äckligt. Som sagt, ingen kan i detta skede garanterat veta men känns ju faktiskt inte otroligt med tanke hur han konstant klängde på henne på dagtid.

Så är det såklart. Det är omöjligt att veta vad som hänt men, ett stort men, jag har svårt att tro att ingen av kameracrewet eller någon av terapeuterna kände av att något hänt.

Sen är det också så att vissa saker förstår man inte är ett övergrepp i stunden. Men med tanke på Linneas kroppsspråk och avståndstagande från Jimmi så tror jag bara att hon helt enkelt inte gillar honom överhuvudtaget.
Citera
2024-06-01, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Men med tanke på Linneas kroppsspråk och avståndstagande från Jimmi så tror jag bara att hon helt enkelt inte gillar honom överhuvudtaget.

Tvärtom säger jag. Med den reaktionen har något hänt. Bara för att man inte gillar någon så sätter man sig inte på armlängds avstånd, ser inte på personen och så tydligt visar att "du är det värsta som hänt mig".
Nej. Något jävligt har han gjort. Linneas kroppsspråk talar för det.
Citera
2024-06-01, 18:02
Medlem
Blir så irriterad på vänstervrida människor.
Båda gick med detta, dom söker en relation.
Om det nu är så att tjejen inte sagt ifrån att hon inte vill tex vli kramas eller rörd så får hon skylla sig själv. Vet att hon sagt det i slutet och då slutade ju killen?

Skulle det vara så att hon tex sagt jag vill inte att du rör mig och att han gör ändå så borde ju hon avslutar direkt men så är inte fallet.
Citera
2024-06-01, 18:23
Medlem
ManicToos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vistula
Nej ens utseende och potential är baserat på DNA. Det kan man inte bara ändra på. Stör mig på de som säger att det är bara att skaffa muskler. För Torsten blir det väldigt svårt då han har en viss kroppstyp förbestämt av hans DNA dvs en ektomorf. Det är lika befängt som att be dig att skaffa mer IQ genom att läsa mer böcker.
Så är det. Som att be någon dumskalle skaffa en hjärna. Sorry, man är som man är. Fet behöver man dock inte vara, bara att röra på sig och dra ner på snabbmaten. Jag ogillar verkligen feta knubbisar i GVFÖ, man borde enbart ha med smala människor, inga burgar-ätare. Kanske för att jag själv är smal. Finns inget attraktivare än smal och lång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in