Citat:
Ursprungligen postat av
klyban
Även en förlust hade varit en grund för ett åtal, dock med muta till sig fördelar blir ju mer tydligt och när donalds vinner 2016.
Nej, donalds har dömts i två kategorier, enda är brott mot kampanjlagarna och bokföringsbrott.
Varför nämner du IRS så ofta, är det någon påstått IRS är inblandade här, men kanske de är inblandande i själva deklarationen.
Men övrigt än det så ser jag IRS som rätt irrelevant, så varför dessa IRA av dig och mer än en gång.
Jag, undrar för jag förstår inte vad IRS har med något och göra, än mindre brotten då de är av annan art.
En intressant detalj här är, att Melania kunde med enkelhet avslöjad Stormy till en lögnare.
Men ingen Melania kallades, det berättar att Stormy var korrekt.
Det Cohen sade konfirmera multipla andra som vittna.
Och sen "lögnaren", ja, det var donalds lögner som det handlade om.
Men det intressanta, hur inbillade du dig det var ett bra argument, för jag ser det som ett bra argument att Cohen ljög för donalds, men att bevisen tvingade Cohen sluta ljuga.
Är du verkligen säker du gillar det argumentet, undrar då du argumenterar för Cohen när du gör.
Vad är en muta?
Att betala en porrhora för att hålla käften om integritetskränkande uppgifter är knappast ett mutbrott, snarare ett utpressningsbrott av porthoran.
Varför har du så svårt att tänka logiskt?
Han har dömts för för att han vann valet. Du säger ju det själv. Försök att använda din hjärna till något annat än att spy ut destruktivt hat.
Det faktum att du inte förstår varför jag nämner IRS är för att en kraftig majoritet av antalet riktiga bokföringsbrott går ut på att lura skatteverket på pengar.
Vilket Trump inte har gjort.
Det Trump anklagas för saknar offer. Eller nja, ”offret” är Hillary Clinton och det demokratiska partiet. Det är därför som Trump har dömts, hade han inte vunnit valet 2016 eller ställt upp 2024 så hade han inte åtalats eller dömts av demokraternas korrupta rättsväsende i NY.
Det är helt och hållet politiskt. Demokraterna är korrupta och nedmonterar den amerikanska demokratin och rättsväsendet i NY.
Du verkar vara psykiskt störd och mentalt efterbliven, Melania är 100% irrelevant i det här fallet.
Du behöver lära dig svenska, ditt sista stycke är obegripligt, lär dig svenska.