2024-05-30, 20:45
Medlem
Horrorgrams avatar
Fattar inte hur människor som Linnea väljer vara med. Mupp deluxe

Och Torsten. Ser ut som Bert Ljung, riktigt nörd som har mage att vara kräsen? Haha..
Citera
2024-05-30, 20:46
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vistula
Anastasia är en fin tjej och förtjänade ett bättre öde.

Jag tror de är matchade väl förutom deras fysiska attributer. Han är för smal och överskattar sin egen attraktionskraft. Han vill ha tjejer som är över hans liga? Däremot tror jag att Anastasia hade behövt en kille med lite mer hull på sig. Det hade passat bättre. Personligen gillar jag lite mulligare tjejer.

Visst är hon fin, som en glimmande nymf för att låna från Bellman. Rätt kille med lite hull eller åtminstone ingen kropplös som Torsten har guld att hitta där. Elak mot Torsten säger en del, hon skittestade pojkjäveln som alla kvinnor, han pallade inte och hon duckade en kula.
Citera
2024-05-30, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Fattar inte hur människor som Linnea väljer vara med. Mupp deluxe

Dom flesta hade nog blivit nervösa och oroliga när man blir matchad med en störd människa.
Citera
2024-05-30, 20:48
Medlem
mingtians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johkv637
Kul för honom, kan han fixa en tjej att stoppa in sin pjäs i?

Citat:
Ursprungligen postat av Fittsvag
Jag har en känsla av att han skryter med sin penislängd men att den inte är särskilt grov.
Diabetikern hade lätt kunna knäcka den och göra den permanent sned. Tur att Torsten har självbevarelsedrift och inte likt barn petar på halvdöda valrossar med sin pinne.

Inget skryt, den är siktad på en pissoar på en KTHfest. Inte så lång men tjock som en colaburk
Citera
2024-05-30, 20:49
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
Visst är hon fin, som en glimmande nymf för att låna från Bellman. Rätt kille med lite hull eller åtminstone ingen kropplös som Torsten har guld att hitta där. Elak mot Torsten säger en del, hon skittestade pojkjäveln som alla kvinnor, han pallade inte och hon duckade en kula.

På vilket sätt var hon elak?
Citera
2024-05-30, 20:50
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solstol28
Förvisso sant men han sa väl, under en högre promillehalt, att hon var i lönnfetaste laget och halv lapp med trötta boppisar men att han kunde försöka lära sig stå ut med det framöver.
Ja, och något bättre har han ingen chans på
Citera
2024-05-30, 20:51
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mingtian
Inget skryt, den är siktad på en pissoar på en KTHfest. Inte så lång men tjock som en colaburk
Wow!? , då måste han bara lära sig att prata med en tjej
Citera
2024-05-30, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mingtian

Haha detta stämmer inte. Hört från ytterst säker källa som dejtat honom förra året innan experimentet, den är medelmåttig at best.
Citera
2024-05-30, 20:58
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Håller med nu? (med emfas på nu)

Säg inte att du har gjort dig skyldig till klassiska självbedrägeriet att dra ner snyggheten för att personen råkar bete sig fult

Pröva nu igen, och gör en tankeövning, blunda och se Prins Charles? ser du honom eller Rosanna?

Larva dig inte det är ingen skillnad från vilket bröllop som helst när det kommer till förväntningar, säg som det är nu! att du förordar att vi skippar bröllopsnatten som bärande tradition vid heterosexuella vigslar

Jag har tyckt likadant hela tiden, hon är ingen stor skönhet jämfört med modeller eller skådespelerskor men hon är vältränad, har långt hår och är väldigt charmig och hennes personlighet gör henne väldigt attraktiv. Hon är ju attraktiv. Men jag har aldrig tyckt att hon är miss Universum för det.
Och som jag sa innan, Prins Charles var stilig, så det så.
Citera
2024-05-30, 21:01
Ärligt talat blir ni inte sugna att ansöka? Jävlar vilken marknadsföring man får som kille. Han där som gifte sig med Märta och drev egen blogg drunknade väl i frierier efteråt.

Kanske inte så bra PR för Jimmy dock. Jag vet inte vad som har hänt men jag får en dålig känsla av honom. Svårt att förklara men han utstrålar negativa vibrationer. Någon mer andligt orienterad flashbackare som utläser samma aura?
Citera
2024-05-30, 21:06
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Här. Samtliga nio säsonger tillgängliga.

Jag tror på det som framkommit nu i tråden ang Jimmi.
Något som är talande för att Jimmi är psykopat är antalet kvinnor som fjäskar för honom på instagram. Killen är inte det minsta snygg, utan t.om lite under medel. Han får fler positiva kommentarer från kvinnor än vad sympatiska, och ofta snyggare, män fått genom åren som blivit ratade av sina fruar. Det är ondskan som drar kvinnorna till sig. Kvinnorna dras omedvetet* till det.

*Oftast omedvetet iallafall.

Det är kanske så att de flesta kvinnor ser att han är en helt vanlig fin kille och inte alls den psykopat som du och vissa andra målar upp honom som.
Citera
2024-05-30, 21:07
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Det är kanske så att de flesta kvinnor ser att han är en helt vanlig fin kille och inte alls den psykopat som du och vissa andra målar upp honom som.

Snälla kan du inte höra av dig till honom och be om en date?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in