2025-05-31, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Ja, jag är i samma situation som dig. Träning gör man tidig morgon eller då tillfälle ges. Att ha det som stående aktivitet på ledig tid är inte hållbart i en längre relation.
Är väl lite skillnad på en vanlig persons tränande och en som tränar inför att tävla om VM-guld i sin sport.
Citera
2025-05-31, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Om inte annat var det dessutom 1000 procent off topic! Gillar när det blir lite fart och humor i tråden, och har inga problem med grova skämt heller, men när tråden mer och mer drar mot att bli en medlems privata OF-konto är det inte humor längre.
Ja, helt klart off topic.

Håller med dig om att humor är en tillgång, dock får det ha någon koppling till ämnet annars blir det bara blaha. Och att sitta och prata om sitt könsorgan i tråden år ju enbart trashigt. Dessutom av en användare - Lillith - som är mycket aktiv i tråden vad gäller att förmana och moralisera över hur andra ska uttrycka sig i sina inlägg. Verkligen lågt.
Citera
2025-05-31, 21:52
Medlem
"Sanningen är att flertalet av er förpestar tråden. Ni uppvisar andraårsmanér, föga imponerande.
Några av er går till personangrepp bakom skärmen. Kan ni inte bidra med något till tråden, utan att hoppa på varandra? Dessutom är vissa av kommentarerna direkt motbjudande och totalt IQ-befriade..."

(Det är på tiden att "WordsForYou" delar ytterligare ett inlägg. Inläggen de senaste dagarna har varit under alla kritik...)

Jag finner det underhållande att Denise lurar in Sam i att oundvikligen få sig själv att framstå som en person som är förmer eller över alla andra. Ja, kommentaren efter yttrandet om inkompatibiliteten i förhållandet, då second-hand inte är relaterbart. Ja, det behöver ju faktiskt finnas gemensamma nämnare i en par-relation, också…

"Vi hamnar så mycket i våra huvuden” Ytterligare indikation på ett passivt, eller indirekt anklagande… När det bevisligen är en sanning som personen inte kan stå för. Kom då med konkreta bevis på att ni är jämlika, att Denise känsla är falsk. Denise känsla är allt annat än falsk. Det som toppar allt är uppstakandet, eller hur mycket det tar emot att leverera ”Jag ser dig ju snarare som en jämlike”. Det kan vara kamera-skräcken, men lite väl ofta nu, va?

Hannas försäkrande blick under par-samtalet är mer än avslöjande. ”Jag tror jag kanske har tappat lite empati”. Självinsikten är på topp, men att skylla beteendet på det faktum att singel-åren nu manifesteras i en gaslightande kravlista. Nej, nej, nej, du tror fel, eller så inbillar du dig en självförverkligande osanning.
Citera
2025-05-31, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jandals
Du överskattar honom baserat på utseende, han är ingen casanova.
Nej tycker inte han är snygg, men man kan ju få tjejer ändå.
Citera
Igår, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krockich
Är väl lite skillnad på en vanlig persons tränande och en som tränar inför att tävla om VM-guld i sin sport.

Jag undrar hur hon kan jobba heltid och försöka satsa på VM guld? Borde hon inte ta tjänstledigt för att träna/äta/köra teknik osv. Det är väl ett heltidsprojekt. Varför sökte hon till en realitysåpa samtidigt?
Citera
Igår, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jandals
Du överskattar honom baserat på utseende, han är ingen casanova.

Citat:
Ursprungligen postat av Mylstrupidius2
Nej tycker inte han är snygg, men man kan ju få tjejer ändå.

Ja, om man är charmig och kan kvinnor (det jag menade med casanova), men han är ju ett socialt stolpskott Vad han har är en fin yta (och det verkar inte ha räckt hittills).
Citera
Igår, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Om inte annat var det dessutom 1000 procent off topic! Gillar när det blir lite fart och humor i tråden, och har inga problem med grova skämt heller, men när tråden mer och mer drar mot att bli en medlems privata OF-konto är det inte humor längre.

Du är sansad, modig och klok, min idol här!
Citera
Igår, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keckoish
Ebba känns som en sådan där vanlig svensk-svensk tjej som egentligen bara är klumpig och förmäten.
Njae hon har nog annat. Pontus. Spring
Citera
Igår, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Jag undrar hur hon kan jobba heltid och försöka satsa på VM guld? Borde hon inte ta tjänstledigt för att träna/äta/köra teknik osv. Det är väl ett heltidsprojekt. Varför sökte hon till en realitysåpa samtidigt?

Det undrar jag med. Jobbar hon heltid då? Nu låter hon i varje fall träning och jobb gå före en kanonkille som Alexander (hette han det?). Då får hon skylla sig själv. Han är ett kap, snygg, lugn, välutbildad och dessutom vänster.
Citera
Igår, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Jag tror ni kvinnor tänker lite annorlunda än oss män dock. Det här med att vi tänker mer med de nedre regionerna än kvinnor stämmer ju ändå i stor utsträckning, vi behöver ju tömma ur oss och det är mycket roligare att göra ihop med
en kvinna än själv med fröken höger.

Om jag var i 30 års åldern och med i GVFÖ och parades ihop med en tjej som såg hyfsat bra ut och som jag inte avskydde, (eller som framförallt inte luktade illa) och som var intresserad av att ha sex med mig så hade jag inte kunnat motstå. I mina ögon är Denise vacker och hon har växt ännu mer utseendemässigt då hon är en jäkligt bra människa också. Dock tror jag inte att Sam tycker att hon är så vacker som jag tycker men han kan inte finna henne ful, det är omöjligt. Roligt har de för de skrattar ihop också och luktar illa gör hon givetvis inte.

Så för mig är det ett fullständigt onormalt manligt beteende när Sam inte vill ligga med henne och gnäller över attraktionen. De flesta män hade inte försuttit den chansen kan jag säga, framförallt inte när man varit singel ett tag och längtar efter en partner. Det är därför jag tror att Sam har mentala problem eller mest troligt att han är gay, fast han inte vill erkänna det ens för sig själv. De flesta män analyserar inte på det här viset som han gör, man är kåt och kör på utan att tänka allt för mycket.

Men han kanske får ligga så mycket han vill normalt sett? Misstänker att det är så. Han var ute efter någon att bli förälskad i, en livspartner. Någon helt perfekt som han hittills inte lyckats hitta själv. Med andra ord hade de flesta kvinnor varit en besvikelse för honom här. Han har skyhöga krav och förväntningar skulle jag tro. Jag tror inte att han är attraherad bara. Varför måste alla män vilja ligga med alla kvinnor? Jag tror inte det, det beror i så fall på hur mycket du har att välja på som man.
Citera
Igår, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Men han kanske får ligga så mycket han vill normalt sett? Misstänker att det är så. Han var ute efter någon att bli förälskad i, en livspartner. Någon helt perfekt som han hittills inte lyckats hitta själv. Med andra ord hade de flesta kvinnor varit en besvikelse för honom här. Han har skyhöga krav och förväntningar skulle jag tro. Jag tror inte att han är attraherad bara. Varför måste alla män vilja ligga med alla kvinnor? Jag tror inte det, det beror i så fall på hur mycket du har att välja på som man.

Ja, och det här en så speciel situation. Med att ha sex här inför hela Sverige följer krav.

Sedan som någon nämnde är det där med att män knullar allt en myt
Har själv sagt nej åtskilliga gånger. Av den enkla anledningen att det inte känns schysst och att man inte orkar ha någon efter sig.
Citera
Igår, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krockich

Spelar ingen roll egentligen. Relationen bryr sig inte om man joggar lite lätt för hälsan eller om man är med i något hobby-VM. Om man har en livsstil där man inte har tid att umgås är man fel ute.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in