2024-05-30, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Men NEJ Hanna! Inte spelkulor att leka med när man är sju månader och stoppar exakt allt i käften 😩
Tipsa inte andra om det 😠😠

Annars tyckte jag det var ett gulligt samarbete men bara för att Lars är så himla söt.

Min första tanke också 🤦‍♀️
Citera
2024-05-30, 17:26
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Tycker hon borde gå på föräldraledighet redan nu och återkomma till våren

Låter sunt, då slipper hon förlora så mycket följare också.
Citera
2024-05-30, 17:26
Medlem
Jag tyckte det var ett jättefint samarbete med libero. Ja det var glaskulor men det var ju ett samarbete när H var med och det skulle ju vara ett litet vatten åt insekter att kunna dricka ur. Då brukar man använda kulor och sådant. Så det tycker inte jag man kan hänga upp sig på då tanken var rätt.
Jag tycker det var ett fint och genomtänkt samarbete. Utomhus och allt. Hatten av för Hanna
Citera
2024-05-30, 17:47
Medlem
Citat:
Men NEJ Hanna! Inte spelkulor att leka med när man är sju månader och stoppar exakt allt i käften 😩

Annars tyckte jag det var ett gulligt samarbete men bara för att Lars är så himla söt.
Det var nog inte tänkt att leka med utan att göra ett insektsvatten för bina att dricka ur.
Citera
2024-05-30, 17:53
Medlem
Citat:
Den kanske blev helt svart den med. Blev ju ingen packvideo/haul etc. Hanna orkar inte och har tappat intresset för sitt "jobb"
Hoppas det kommer något…
Samarbetet var gulligt dock
Citera
2024-05-30, 17:56
Avslutad
Citat:
Jag tyckte det var ett jättefint samarbete med libero. Ja det var glaskulor men det var ju ett samarbete när H var med och det skulle ju vara ett litet vatten åt insekter att kunna dricka ur. Då brukar man använda kulor och sådant. Så det tycker inte jag man kan hänga upp sig på då tanken var rätt.
Jag tycker det var ett fint och genomtänkt samarbete. Utomhus och allt. Hatten av för Hanna
Wow så bra detta blev. Är imponerad. L är supergullig 💖 Väl genomtänkt precis som du säger och att dom är utomhus. Detta gillade jag
Citera
2024-05-30, 18:03
Medlem
Citat:

Instämmer, helgullig var det. Mer sånt 😊. Min unge älskar att leka med singel och grus och försöker käka det konstant men givetvis håller man koll så det var inget konstigt tycker jag. Kulorna är ju för att bina inte ska drunkna.
Citera
2024-05-30, 18:11
Medlem
Midnightcamis avatar
Hur pass lågt kan följarantalet sjunka innan influencerkarriären är över och HT inte längre drar in några pengar på sitt konto?
Citera
2024-05-30, 18:21
Medlem
Citat:

Tog nog bara något snabbt i en låda för och få detta samarbete gjort.. alltså utan tanke "men hon har väl koll" då åker ingen kul ner i Lars..
Citera
2024-05-30, 18:22
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Instämmer, helgullig var det. Mer sånt 😊. Min unge älskar att leka med singel och grus och försöker käka det konstant men givetvis håller man koll så det var inget konstigt tycker jag. Kulorna är ju för att bina inte ska drunkna.

För att bina inte ska drunkna? Varje dag lär man sig något nytt.

Jag är väldigt nojig för att mina små ska sätta i halsen, vet hur snabbt det går och hur snabbt ett barn kvävs till döds.

Hade en bekant vars sjuåring satte en legobit i halsen och kvävdes innan hjälp hann nås. Detta är många år sedan men min treåring får inte leka med tex lego utan ständig uppsikt.

Man är orolig över olika saker som förälder, beroende på vilka erfarenheter man har med sig i bagaget.
Citera
2024-05-30, 18:23
Medlem
Tror inte heller H är så dum att hon låter Lars leka fritt med glaskulorna.
Ganska gulligt litet klipp med jättegullig Lars.
Går ju dock inte att komma undan att det känns som ”ett spel för gallerian”, vi som följt H vet ju att hon aldrig verkar låta Lars vistas ute på detta sätt annars, men vem vet H kanske äntligen kommer på att det är skönt med lite frisk luft och lämnar dom nedrullade persiennernas hem någon gång igen framöver…

Att deras resväskor var från Rusta var ju allt annat än oväntat 😂
Citera
2024-05-30, 18:38
Medlem
Får lite stress av kulorna ändå!
Var nyligen på en HLR kurs genom jobbet där de bla gick igenom livräddning på små barn och att den allra största anledningen till bla hjärtstopp hos små barn är för att de sätter små föremål i halsen.

Just kulor är livsfarlig och täpper igen helt.
Menar inte att Hanna inte hade koll här men det kan gå så jäkla fort och då har man bara ett par minuter på sig att påbörja hjärt o lungräddning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in