2024-09-04, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Men ursäkta vad är fel med att hjälpa någon med sprutor?? Jag gjorde Ivf för flera år sen ( bar sig dock inte) men min man kunde hjälpa mig ibland med det samt att när jag var gravid så behövde jag ta Fragmin vilket han gav mig då jag mådde dåligt osv.
Ibland känns det som folk letar fel här 😤

Nej, min man hjälpte mig också ibland de första gångerna. Men min personliga åsikt är att jag aldrig skulle låta ett barn göra det eller blanda in det andra barnet överhuvudtaget. Hon är väl 7-8 år eller något. Det är vad jag tycker, så får du tycka som du vill 😊.
Citera
2024-09-04, 09:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Nej, min man hjälpte mig också ibland de första gångerna. Men min personliga åsikt är att jag aldrig skulle låta ett barn göra det eller blanda in det andra barnet överhuvudtaget. Hon är väl 7-8 år eller något. Det är vad jag tycker, så får du tycka som du vill 😊.
Jag håller helt med dig.
Citera
2024-09-04, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Hur menar du då? Ej sett detta så därav frågan. Menar du att hon låter dottern ta hela ansvaret med att skruva fram rätt dos och sedan låta henne injicera? Eller pratar vi om att dem gemensamt håller i sprutan och trycker av?
Ser inte det jätteallvarliga i detta. Vad tror du ska hända menar du?

Att låta ett barn överhuvudtaget hantera sprutorna tycker jag är helt galet, men det är ju min åsikt.
Citera
2024-09-04, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kotass1
Att låta ett barn överhuvudtaget hantera sprutorna tycker jag är helt galet, men det är ju min åsikt.

Du svarar ju inte på frågan? Hur hanterar barnet sprutan? Tycker ni överdriver kopiöst.
Citera
2024-09-04, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tangerinescience
HT har kämpat många år för att få barn men anstränger sig knappt för att göra livet bra för barnet. Hon gör nästan inga aktiviteter som barn i den åldern behöver utan åker mest runt i massa lågprisvaruhus samt kollar på TV.

Barnet har skärmtid ofta trots att det är mot alla rekommendationer och hon sitter stilla hela dagarna, de är typ aldrig ute.

Sen klagar HT ofta på att det är jobbigt att ha barn och hon har lagt upp filmer där barnet gråter men HT bara himlar med ögonen och fortsätter filma henne med mobilen.

HT tjänar hon grova pengar på att vara "influencer" men hennes content är så otroligt dåligt så ingen fattar hur hon kan tjäna så mycket när hon är så värdelös på sitt "jobb".

Vad heter hennes bolag? Hittar inget förutom nått såg-bolag på allabolag. Tänker hur ni vet att hon tjänar mycket pengar på att vara influencer? Ville se hennes omsättning
Citera
2024-09-04, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hallonpej
Vad heter hennes bolag? Hittar inget förutom nått såg-bolag på allabolag. Tänker hur ni vet att hon tjänar mycket pengar på att vara influencer? Ville se hennes omsättning

https://www.ratsit.se/lonekollen?trackID=167791628&utm_source=adrecord&u tm_medium=affiliate&utm_campaign=adrecord
Citera
2024-09-04, 11:25
Medlem
Citat:

Hon har inget bolag - hon fakturera via frilans finans så det blir inkomst av tjänst typ som vilken anställd som helst.
Citera
2024-09-04, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AxlP
Passande att hon lägger ut en bild på vardagsrumsbordet för att bevisa att hon iallafall plockar undan madrassen på dagen 😜

Bevisa? För vem?
Citera
2024-09-04, 14:34
Medlem
Citat:
https://www.ratsit.se/lonekollen?trackID=167791628&utm_source=adrecord&u tm_medium=affiliate&utm_campaign=adrecord

okej okej, tackar!
Citera
2024-09-04, 14:35
Medlem
Citat:

så vad tjänar hon då? så jag slipper betala 40kr för att veta haha
Citera
2024-09-04, 16:05
Medlem
Citat:
så vad tjänar hon då? så jag slipper betala 40kr för att veta haha

906700 förra året
Citera
2024-09-04, 17:35
Medlem
details avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
906700 förra året

Det här vill folk inte läsa. Så som folk har skrivit att kebaben försörjer henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in