2024-05-29, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gua-ka-mole
Det noterade jag också. Extremt mycket dragande i håret. Låt det va människa!

Jobbar hemma idag och hoppas på lite underhållning senare. Men måste erkänna att jag tröttnade för länge sedan. Man vet liksom redan innan hon ens börjat hur det kommer sluta. På 0 kronor. Men ändå alltid lite skojigt att höra vad idioten babblar om.

Förresten. Tänk att personer som Bumbi och den där Billy har rösträtt. Det är skrämmande. Hörde igår Billy berätta att han minsann EU-röstat redan. På SD så klart, eftersom han inte kan rösta på NÅGOT av de andra partierna. Eeh ok. Mupp. Tror ni Dumbo kommer rösta?
Garanterat nej.
2024-05-29, 14:12
Medlem
T2Franks avatar
Citat:

Jobbar hemma idag och hoppas på lite underhållning senare. Men måste erkänna att jag tröttnade för länge sedan. Man vet liksom redan innan hon ens börjat hur det kommer sluta. På 0 kronor. Men ändå alltid lite skojigt att höra vad idioten babblar om.

Förresten. Tänk att personer som Bumbi och den där Billy har rösträtt. Det är skrämmande. Hörde igår Billy berätta att han minsann EU-röstat redan. På SD så klart, eftersom han inte kan rösta på NÅGOT av de andra partierna. Eeh ok. Mupp. Tror ni Dumbo kommer rösta?

Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Garanterat nej.

Hon vet inte ens vad EU är.
2024-05-29, 14:25
Medlem
Citat:

Hon röstar på SD överlag har hon sagt men tror hon är för lat och dum för att veta hur man gör. Blir nog förvirrad vid riksdagsval när det är 3 färger xD
2024-05-29, 15:47
Medlem
Haha, nu hörde jag lite av låten hon nu påstår vara hennes. Är ju taget från Warp Brothers-Phat Bass. Man kan inte luras när det tas en sådan känd låt och gör en remix på 😅 Men minnen från tonåren ploppade allt upp xD
2024-05-29, 18:12
Medlem
Miys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purplesparrow
Haha, nu hörde jag lite av låten hon nu påstår vara hennes. Är ju taget från Warp Brothers-Phat Bass. Man kan inte luras när det tas en sådan känd låt och gör en remix på 😅 Men minnen från tonåren ploppade allt upp xD

Folks pengar andras musik, den svagbegåvad tjuven Emelie Bumbi stjäl vad hon kommer över.

Hon är som Jönssonligan fast mycket mer CP.
2024-05-29, 18:20
Medlem
Flurps avatar
Hon är för yvig och lowkey i sin cpighet för att vara relevant längre för mig.
Men så jag fattar det rätt.. Hon åker kommunalt i flera timmar idag för att kunna monywira 250 kr på Hassan livs, för att sen åka hem och ha en live på 3,76 minuter där hon spelar?
2024-05-29, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Folks pengar andras musik, den svagbegåvad tjuven Emelie Bumbi stjäl vad hon kommer över.

Hon är som Jönssonligan fast mycket mer CP.
Frågan är om "producenten" har tillåtelse till att använda sig av soundet i sin låt 🤔
2024-05-29, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flurp
Men så jag fattar det rätt.. Hon åker kommunalt i flera timmar idag för att kunna monywira 250 kr på Hassan livs, för att sen åka hem och ha en live på 3,76 minuter där hon spelar?
Helt korrekt, hennes liv kommer att få en helomvändning nu efter stooooooooorvinsten 🤣🤣🤣
2024-05-29, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flurp

Japp, precis så. Känns som att hon nästan varje jävla dag gör den resan till Helsingborg för att sätta in 300 kr i taget. Vicket jäkla slit, bara för att sedan förlora allting på två minuter.
2024-05-30, 01:12
Medlem
”Den smackande pillerpundarn babblar igen!” Hade hennes nästa låt kunnat heta.
2024-05-30, 04:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
”Den smackande pillerpundarn babblar igen!” Hade hennes nästa låt kunnat heta.
Det låter som hon har en massa saliv i munnen som hon rör runt med med tungan, äckligt iaf!
2024-05-30, 04:37
Medlem
Kör man Shazam på hennes låtar är det uppenbart att hennes ”producent” bara snott rubbet. Nu senast lade hon upp låten ”Miss Bumbi is a mean bitch” och där är det från följande två låtar som det snotts från (säkert fler);

1. B2F - Swifty
2. Freak me - Adapter

Vad fan är det för skit? Är man producent kan man väl göra lite mer än att sampla och klistra in från befintliga låtar?

Hon har även snott från denna låten till hennes låt Run hon har uppe nu.

Humor.
Senast redigerad av Gubbe242 2024-05-30 kl. 04:58.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in