2024-05-28, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BastaTingsratten
Vem det än är så är https://missbumbi.se/ ett av det roligaste jag sett på länge. Det finns så mycket som kan fylla denna sida. Mycket galna klipp och fruktansvärda ord

HAHAAHAHAAHAHAAAHAHAHAAAAA
2024-05-28, 22:06
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Vem det än är så är https://missbumbi.se/ ett av det roligaste jag sett på länge. Det finns så mycket som kan fylla denna sida. Mycket galna klipp och fruktansvärda ord

Kul men dumt att välja en *.se via loopia när vi har PUL.

Inget problem att stänga ner den om hon förstår sig på vad som krävs.

Bättre att använda en utländsk server men men.
2024-05-28, 22:40
Medlem
Bumbi läs det här för det hade kunnat bli din verklighet om du bara tänkte om lite:
Idag har jag varit kattvakt åt mina föräldrar som är i Blekinge med vänner o äter gott, jag har hunnit med att städa min mammas bil, putsa alla fönster in- och utvändigt (stort hus), torkat av alla fönsterbleck och fönsterbräden, jag har inga skulder och en hel del pengar på banken, ska nu äta fried rice med grillad entrecote med en kall öl (lever livet).
Jag behöver verkligen ingen uppmärksamhet även fast åldrarna 50-18 raggar på mig så är jag trygg i mig själv o tackar nej tills jag känner att det är rätt i livet och för mig.
Jag jag det så jävla bra just nu vilket du också hade kunnat ha det, allt ligger hos dig hir trygg du är och vilka prioriteringar du gör o just nu är du åt helvete med allt.
Ta mitt råd eller föralltid vara en looser?!
2024-05-28, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Bumbi läs det här för det hade kunnat bli din verklighet om du bara tänkte om lite:
Idag har jag varit kattvakt åt mina föräldrar som är i Blekinge med vänner o äter gott, jag har hunnit med att städa min mammas bil, putsa alla fönster in- och utvändigt (stort hus), torkat av alla fönsterbleck och fönsterbräden, jag har inga skulder och en hel del pengar på banken, ska nu äta fried rice med grillad entrecote med en kall öl (lever livet).
Jag behöver verkligen ingen uppmärksamhet även fast åldrarna 50-18 raggar på mig så är jag trygg i mig själv o tackar nej tills jag känner att det är rätt i livet och för mig.
Jag jag det så jävla bra just nu vilket du också hade kunnat ha det, allt ligger hos dig hir trygg du är och vilka prioriteringar du gör o just nu är du åt helvete med allt.
Ta mitt råd eller föralltid vara en looser?!
Ber om ursäkt för stavfelen o meningsuppbyggnaderna, är nog inte bara jag som upplever problem med FB om man skriver snabbt?
2024-05-29, 02:56
Medlem
fanvadljustdetblevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T2Frank
Kul men dumt att välja en *.se via loopia när vi har PUL.

Inget problem att stänga ner den om hon förstår sig på vad som krävs.

Bättre att använda en utländsk server men men.

Personuppgiftslagen? Det var ett tag sen vi hade den.

Hursomhelst är hemsidan ett genidrag.
2024-05-29, 04:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av murderlogic
Nu finns en ny låt på Youtube som heter Run, undrar hur involverad hon är i denna, den handlar om henne, skulle nog tro att någon blåser Bumbi fullständigt när personen la ut denna, eller ?

https://www.youtube.com/watch?v=SF3VJzbHk2I

Påminner om denna fast med en större skithög som sångare https://youtu.be/q4pCirDWtoQ?t=2
2024-05-29, 07:38
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fanvadljustdetblev
Personuppgiftslagen? Det var ett tag sen vi hade den.

Hursomhelst är hemsidan ett genidrag.

Jag är gammal så PUL sitter kvar i bakhuvudet även om jobbar med GDPR relaterade frågor rätt ofta...

Sidan är underbar men den kan ryka rätt lätt också.
2024-05-29, 11:39
Medlem
Citat:

Till den som skapat hemsidan; lägg till kommentarer för de som blivit drabbade och vill dela sin historia
2024-05-29, 13:17
Medlem
Mmm, nya stories på Insta. Hon har redan hunnit fram och tillbaka till Helsingborg idag för att sätta in mer pengar. Var faaan kommer cashen ifrån?!

Hon undrar om vi tror att hon kommer lyckas vinna pengar till Anjo idag. Eeeh, nej. Bumbi, även om du skulle råka vinna 15k så skulle du spela bort dem direkt. Så nej, även idag kommer du sluta på 0 kronor. Det är ju samma sak varenda jävla gång. Varje gång. Hur kan du inte se det?!

Du borde istället kliva av tåget vid den där stranden du åker förbi på väg till Helsingborg. Det verkar ju härligare, att hänga vid havet och chilla istället för att varje dag förlora pengar sittandes ensam i din lägenhet.
2024-05-29, 13:19
Medlem
Hur går det förresten med musiken? Kommer det fler låtar på Sportifaj snart?
2024-05-29, 13:34
Medlem
Hög som ett hus enligt hennes puppiler med. Och kan hon sluta ta sig i håret. Tror hon det är sexigt eller är det bara dålig ovana?
2024-05-29, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purplesparrow
Hög som ett hus enligt hennes puppiler med. Och kan hon sluta ta sig i håret. Tror hon det är sexigt eller är det bara dålig ovana?

Det noterade jag också. Extremt mycket dragande i håret. Låt det va människa!

Jobbar hemma idag och hoppas på lite underhållning senare. Men måste erkänna att jag tröttnade för länge sedan. Man vet liksom redan innan hon ens börjat hur det kommer sluta. På 0 kronor. Men ändå alltid lite skojigt att höra vad idioten babblar om.

Förresten. Tänk att personer som Bumbi och den där Billy har rösträtt. Det är skrämmande. Hörde igår Billy berätta att han minsann EU-röstat redan. På SD så klart, eftersom han inte kan rösta på NÅGOT av de andra partierna. Eeh ok. Mupp. Tror ni Dumbo kommer rösta?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in