2024-04-17, 10:02
Medlem
-HoneyBadger-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xmz
Emelie, om du läser det här. Det finns alltid en utväg när det känns som mörkast. Få tag i ett gram metadon och somna bort från allting. Alla dina problem kommer upphöra och du går ut som en vinnare

Emelie må ha sidor som ibland kan vara påfrestande, men i jämförelse med dig så är hon en ängel, du är smutsigt smuts..

…. Från det ena till det andra -Nu är man av någon outgrundlig anledning blockad på hennes Instagram, men vet ni gott folk, -Det känns bra, jag har ägnat alldeles för mycket tid till att följa denna människa så detta var nog den spark i röven jag behövde till att låta bli..

Lycka till Emelie!
Det krävs mycket ändringar i din tankeverksamhet för att du ska få chansen att kunna leva ett drägligt liv men jag hoppas på en förändring och att du lyckas.
2024-04-17, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElDivino
Kan hålla med men samtidigt säga att Bumbi har önskat livet av så många så hon är inte en ängel hon heller. Men visst, önska något ur livet är aldrig OK.

Nej nej! Bumbi är verkligen inte en ängel. Hon är förjävlig rent ut sagt. Rasistisk,konstigt nog homofobisk (mot homosexuella män),funkofobisk. Hon är mycket. Och det är lika hemskt när hon önskar livet ur folk som när folk på flashback gör det.
2024-04-17, 10:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Paaws
Nej nej! Bumbi är verkligen inte en ängel. Hon är förjävlig rent ut sagt. Rasistisk,konstigt nog homofobisk (mot homosexuella män),funkofobisk. Hon är mycket. Och det är lika hemskt när hon önskar livet ur folk som när folk på flashback gör det.

Det är hon verkligen. Men jag är glad att jag inte är i närheten som hon för trots det skulle jag aldrig önska livet ur henne. Jag önskar istället hon får tvångs vård på riktigt.

Sen har flashback ett väldigt dåligt rykte överallt så såna här kommentarer gör det bara värre..så det är väldigt onödigt..
2024-04-17, 10:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av -HoneyBadger-
Emelie må ha sidor som ibland kan vara påfrestande, men i jämförelse med dig så är hon en ängel, du är smutsigt smuts..

…. Från det ena till det andra -Nu är man av någon outgrundlig anledning blockad på hennes Instagram, men vet ni gott folk, -Det känns bra, jag har ägnat alldeles för mycket tid till att följa denna människa så detta var nog den spark i röven jag behövde till att låta bli..

Lycka till Emelie!
Det krävs mycket ändringar i din tankeverksamhet för att du ska få chansen att kunna leva ett drägligt liv men jag hoppas på en förändring och att du lyckas.

Haha jag kände likadant när jag imorse kollade hennes konto men ”tyvärr” var jag inte blockad 🙈😂 Jag behöver verkligen en Bumbi semester snart 🙏😂
2024-04-17, 11:26
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WitchLT
Konstigt att de dog så fort, har aldrig haft det problemet med delafil innan, men advokatyrkandet finns nu här

https://easyupload.io/fueu3m

Tack för delningen !

Tillåt mig ett elakt hånskratt 😂😂😂😂😂😂😂😂
2024-04-17, 13:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av xmz
Emelie, om du läser det här. Det finns alltid en utväg när det känns som mörkast. Få tag i ett gram metadon och somna bort från allting. Alla dina problem kommer upphöra och du går ut som en vinnare

Det bästa hade ju varit om sådana som Dumbi aldrig hade fötts från första början, men nu är de här och då får man förhålla sig till det.

Det är ju uppenbart att hon inte ska ha med andra människor att göra då hon bara bedrar, lurar och utnyttjar dem.

Hon lever inte i verkligheten utan i en illusion där hon tror att hon är bättre och smartare än alla andra.

Den dag verkligheten kommer ifatt henne kommer hon få det riktigt tungt.
2024-04-17, 13:07
Medlem
Karma bumbi Karma ska du komma upp till influenser nivå på följare får du ha helt olåst insta.
Lära dig att ignorera inte blocka eller kommentera sånt du inte gillar.
Bara det att du startar om insta streamen 100 ggr på en dag gör att du tappar tittar och där igenom potentiella gifters!

Hörde att du tappar ALLT vad gäller din ekonomi nu snart, om du har en bank så får du dina pengar den 18 denna månad inte den 19.

Best regards
Medlem
Snart kommer hennes sjukersättning .

Hoppas hon är smart nu och betalar tillbaks sina skulder.

Fast Oddset är nog väldigt lågt på att hon SPELAR bort allt.

Tänk va det kliar i hennes fingrar nu. 😐😐
Senast redigerad av tommy123 2024-04-17 kl. 13:17.
2024-04-17, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tommy123
Snart kommer hennes sjukersättning .

Hoppas hon är smart nu och betalar tillbaks sina skulder.

Fast Oddset är nog väldigt lågt på att hon SPELAR bort allt.

Tänk va det kliar i hennes fingrar nu. 😐😐
Hon lär nog inte kunna spela, hon hade väl blivit av med bank osv enligt yttrandet ovan? Det är väl förmodligen därför hon tagit bort alla, hon har abstinens och är arg på alla som inte skickade 3000 från början.
2024-04-17, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gua-ka-mole
Ja jävlar vad hon är dum i huvudet nu. Det är 3 pers inne på hennes lajv och sitter och säger "Lämna lajven om du inte vill bli blockad!". Hon ska hitta den person som skickar skrattgubbar.

Jäkla idiot alltså. Som att det alltid är en och samma person som skickar gubbarna

Ja igår va hon riktigt bitter🤣🤣🤣
2024-04-17, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XX1
Hon lär nog inte kunna spela, hon hade väl blivit av med bank osv enligt yttrandet ovan? Det är väl förmodligen därför hon tagit bort alla, hon har abstinens och är arg på alla som inte skickade 3000 från början.

Okej hade missat detta. Ja då lär hon vara helt galen nu. Hon hade väl någons killes konto som han spelade på förut. Så hon kör väl via honom då kanske .
2024-04-17, 16:15
Medlem
ElDivinos avatar
Har idioten varit online överhuvudtaget idag eller har man blivit blocked på något sätt även om jag kan se hennes IG-konto?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in