2024-05-23, 22:38
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Blev först förvånad när S*nja skickade hem Em*l Joh*nsson, han verkade tycka om henne jättemycket men sedan såg jag varför.

Att skryta om hur många ragg / ligg man får tillhör tonåren, att en äldre "man" gör det är WT och osmakligt.
Nu fattar man ju varför han är singel
S*nja verkar kunna läsa av människor redan innan de gjort något.

Du har inte lust att göra en analys varför HON är singel 😁

Kan det möjligen bero på att hon har en knepig personlighet?
Citera
2024-05-23, 23:07
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Hon väljer bort de fula nu i rask takt. Patrick näsa blev nog hans fall.

Jag tycker att Patrick var attraktiv som helhet, han och Sonja var så fina tillsammans i armkrok.
Citera
2024-05-23, 23:07
Medlem
Kan inte hitta avsnittet där Sonja berättar om sin uppväxt i Daniel Beijners podd, har han tagit bort avsnittet? Finns inte på Spotify iaf.. hade varit intressant att lyssna på. Nån som hittat?
Citera
2024-05-23, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Du har inte lust att göra en analys varför HON är singel 😁

Kan det möjligen bero på att hon har en knepig personlighet?

Ja, man undrar ju. Hon ser oerhört bra ut & av vad jag sett på TV & Instagram är hon ju väldigt glad, charmig & vettig. Hon borde inte ha några som helst problem att få vem hon vill.
Jag tolkar vad hon sa i podden att hon haft en rätt skev föreställning hemifrån av vad ett förhållande innebär & har nog varit ganska reserverad under tiden efter sin vilda ungdom när hon sökte sitt ”rätta jag”. Hon nämner att om hon inte hittar ”äkta kärlek” (vilket hon säger sig känna ganska snabbt) i ett förhållande så är hon hellre ensam & nöjd med det.
Hon kanske är riktigt kräsen eller så har hon för mycket skelett i garderoben från sin uppväxt som spökar fortfarande. Jag tror dock att hennes biologiska klocka tickar allt högre: Hennes bästa vänner har skaffat ungar som nu är ganska stora. Hon verkar väldigt förtjust i dem & om hon har tänkt sig giftermål innan egen barnalstring (som hon sa i pyjamasdejten med William) har hon inte råd att välja för omsorgsfullt.
Citera
2024-05-23, 23:27
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dipmeatandyeet
När Aftonbladet släppte alla deltagares löner så hade hon högst, 50k+ före skatt.

Det låter som en medioker inkomst, räcker väl till det allra nödvändigaste bara, om man bor i Stockholm.

Men jag tänkte mer på om hon har gamla pengar?
Citera
Medlem
Vad säger Oscar drygt 2:45 in i kvällens avsnitt runt middagsbordet när han ska skåla? Det låter som han säger ”Skål Tove!”, kan någon tolka vad han egentligen säger?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gatoloco
Kan inte hitta avsnittet där Sonja berättar om sin uppväxt i Daniel Beijners podd, har han tagit bort avsnittet? Finns inte på Spotify iaf.. hade varit intressant att lyssna på. Nån som hittat?

Ja, det är borttaget, förmodligen på hennes begäran efter att hon gjort slut. Det kändes verkligen som att hon kan ha pressats av Daniel att dela med sig alldeles för mycket & för privata detaljer för sitt eget & sin omgivnings bästa.
Citera
2024-05-23, 23:44
Medlem
Vet ngn om hon och W håller
Citera
2024-05-23, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JymdKjam
Det låter som en medioker inkomst, räcker väl till det allra nödvändigaste bara, om man bor i Stockholm.

Men jag tänkte mer på om hon har gamla pengar?

Ja, jag fattar inte heller. Borde inte vara gamla pengar: Hennes mor var ju utfattig och ensamstående när Sonja var liten och hon har ju bara återfått kontakt med sin far sista 6-7 åren.
Samtidigt har Sonja väldigt mycket Instagram-bilder från resor till Monaco x 3(?), Bali, Thailand, Australien, Spanien, Dubai, Afrika, Mexico, Italien osv som tyder på något slags jetset-liv. Det är bara hon själv & möjligen tjejkompisar som förekommer på bilderna, så antingen har hon tagit bort bilder på eventuella manliga sällskap efter att de gjort slut (som Daniel Beijner gnällt över) eller så har hon åkt själv.
Citera
2024-05-24, 01:26
Citat:
Ursprungligen postat av DrOzil
Ja, det är borttaget, förmodligen på hennes begäran efter att hon gjort slut. Det kändes verkligen som att hon kan ha pressats av Daniel att dela med sig alldeles för mycket & för privata detaljer för sitt eget & sin omgivnings bästa.
När man lyssnar på avsnittet så röjer han ju vissa detaljer som hon själv medvetet undvek.
Citera
2024-05-24, 08:11
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Hur kan man se avståndet mellan Eskilstuna och Stockholm som problematiskt? Känns mer som en ursäkt för att skicka ut honom pga något annat hon inte gillar med honom.

Avståndet till Oslo kan jag dock köpa mer. Men var ju nödvändigt för Sonja att även skicka upp Daniel i och med att hon skickade hem Patrick pga avståndet till Eskilstuna

Stackars Patrik som säger att allt skett så respektfullt och fint. Några minuter senare säger Sonja att hon hade kunnat flytta för rätt person. Då handlade det inte om avståndet med Patrik utan att han inte var rätt.
Citera
2024-05-24, 08:24
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille
Stackars Patrik som säger att allt skett så respektfullt och fint. Några minuter senare säger Sonja att hon hade kunnat flytta för rätt person. Då handlade det inte om avståndet med Patrik utan att han inte var rätt.

Jag förstår inte den logik. Skulle det vara respektfullt att säga till Patrik att hon kan flytta för rätt person?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in