2024-05-11, 20:10
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av captainalex
Skumt. Försökte komma åt den vid 01/02 men kunde inte varken på telefon eller burken
Kanske något liknande med din ISP (FB) Är det bara jag som inte får look2movie att streama?
Citera
2024-05-11, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Kanske något liknande med din ISP (FB) Är det bara jag som inte får look2movie att streama?

verkar inte bättre än att tele2 har blockat Hdfilmer. Är det vpn då som gäller för att komma förbi?
Citera
2024-05-11, 20:32
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av captainalex
verkar inte bättre än att tele2 har blockat Hdfilmer. Är det vpn då som gäller för att komma förbi?
Ja precis, antingen vpn men kan också räcka att bara byta DNS i routerns inställningar t.ex https://www.lifewire.com/free-and-pu...ervers-2626062

(FB) Är det bara jag som inte får look2movie att streama?
Citera
2024-05-11, 23:46
Medlem
Nä fungerar för mig testade nyss.
Citera
2024-05-14, 12:50
Medlem
Nu har Nyafilmer blockerat så man inte kan se vilka filmer/serier dom erbjuder. Varför ska man betala? Kan ju blivigt scam nu och man inte får några filmer/serier alls eller så är utbudet dåligt. Hoppas dom kan ändra tillbaka.
Citera
2024-05-23, 09:03
Jag kommer inte åt hdfilmer ens via VPN
Citera
2024-05-23, 15:34
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Jag kommer inte åt hdfilmer ens via VPN
Jag är inte blockerad för surfar med Bahnhof men kommer inte heller in just nu dock är väl inte hdfilmer bättre än andra som t.ex putlocker.pe
Citera
2024-05-23, 15:36
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Jag är inte blockerad för surfar med Bahnhof men kommer inte heller in just nu dock är väl inte hdfilmer bättre än andra som t.ex putlocker.pe
Stort tack för tipset!!!
Citera
2024-06-04, 18:18
Medlem
Nu har dreamfilmsw.info slutat ladda upp igen. Ska det vara såhär hela sommaren då det verkar vara ungdomar som driver uppladdning och hällre vill sola och dricka öl hela sommaren?
Citera
2024-06-07, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rockabilly65
https://nyafilmer.gg/
Den här hemsidan har fungerat bra för mig de senaste månaderna, fick tips av en vän. Har kollat på olika serier, och det händer då och då att den laggar upp sig, men då har jag bara refreshat sidan. Nu senaste veckan när jag kollat på en serie har det varit olidligt mycket bugg, jag kan knappt kolla genom min serie, det bara stannar upp hela tiden, även när jag refreshat sidan. Visste inte att denna tråden fanns så jag skriver här. Jag har aldrig behövt göra ett konto eller betala något som ni skrivit om i tråden, gällde det för de andra adresserna eller vad är det jag missat? Jag har heller aldrig behövt göra något annat än att bara sätta igång sidan och börja titta, inget vpn eller annat som ni skrivit om. Hur som helst, är det någon annan som upplever problem nu med nyafilmer.gg?
Citera
2024-06-07, 21:56
Medlem
Freebops avatar
Är hdfilmer nere? Varit så i flera veckor. Jag kör med en annan dns så det är inte min ISP som blockerat. Funkar inte heller via min mobil (5g)
Citera
2024-06-08, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fainted-
Den här hemsidan har fungerat bra för mig de senaste månaderna, fick tips av en vän. Har kollat på olika serier, och det händer då och då att den laggar upp sig, men då har jag bara refreshat sidan. Nu senaste veckan när jag kollat på en serie har det varit olidligt mycket bugg, jag kan knappt kolla genom min serie, det bara stannar upp hela tiden, även när jag refreshat sidan. Visste inte att denna tråden fanns så jag skriver här. Jag har aldrig behövt göra ett konto eller betala något som ni skrivit om i tråden, gällde det för de andra adresserna eller vad är det jag missat? Jag har heller aldrig behövt göra något annat än att bara sätta igång sidan och börja titta, inget vpn eller annat som ni skrivit om. Hur som helst, är det någon annan som upplever problem nu med nyafilmer.gg?

Verkar endast vara dreamfilmsw.info som har request/Begäran om inte filmer/serier finns.

När ska nyafilmer.gg och alla andra sidor också införa det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in