2019-05-01, 14:37
Medlem
någon annan här en jag som har problem med nyafilmer.com i firefox så fryser filmerna och bara står och buffrar men i internet explorer så funkar det fel fritt förutom att jag får en jävla massa pop-upp rutor så jävla segt är det,,

någon som vet vad som kan vara fel???
Senast redigerad av kojnakor 2019-05-01 kl. 15:21. Anledning: glömde frågan ^^
Citera
2019-05-09, 22:33
Medlem
Frimurares avatar
Funkar Nya Filmer för er? Jag kunde se på film igår, men idag så händer det inget när jag försöker öppna en film, det blir bara vitt där rutan för filmen ska vara, eller hur man nu ska förklara det.

Samma för någon annan?

Edit: Det funkar bra när jag kör inkognito.
Senast redigerad av Frimurare 2019-05-09 kl. 22:37.
Citera
2019-05-09, 22:40
Medlem
Svea.Folks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frimurare
Funkar Nya Filmer för er? Jag kunde se på film igår, men idag så händer det inget när jag försöker öppna en film, det blir bara vitt där rutan för filmen ska vara, eller hur man nu ska förklara det.

Samma för någon annan?

Edit: Det funkar bra när jag kör inkognito.

Du får testa dig runt. Det är ganska ofta de tappar kopplingen till filmer/serier med tanke på den fulkoppling som krävs. Alla filmer kan inte fungera konstant när man länkar till andra källor.
Citera
2019-05-09, 23:25
Medlem
Frimurares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svea.Folk
Du får testa dig runt. Det är ganska ofta de tappar kopplingen till filmer/serier med tanke på den fulkoppling som krävs. Alla filmer kan inte fungera konstant när man länkar till andra källor.

Sant, sant. Men det funkar i alla fall om man använder webbläsarens inkognitoläge. Så det är ju bra. Fick äntligen börja se på Pretty Little Liars: The Perfectionists
Citera
2019-06-20, 20:11
Medlem
kan man ladda ner filmer från nyafilmer?
Citera
2019-07-27, 10:44
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
Verkar ligga helt nere, nån som vet nåt?
Citera
2019-09-11, 22:40
Medlem
Är det samma som "Nyafilmer.To" i sådanafall har jag en fråga - någon som får svensk subtitle att fungera på en enda film eller serie?! (vilken i såfanafall?)
Citera
2019-11-12, 00:29
Medlem
Cineastens avatar
Finns det något vettigt alternativ till den där där jävla skittjänsten?

Jag har försökt streama ett avsnitt av en serie i över 11/2 timme och det krånglar oavbrutet. Jag kan se en kvart och sen laggar skiten och stängs av. Jag hsr ingen lust att se serier på surfplattan när jag har en stor tv så "titta på surfplattan"-svar undanbedes.

Jag skulle kunna se skiten på Dplay men då krävs ett Premiumkonto.
Citera
2019-11-12, 00:53
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Finns det något vettigt alternativ till den där där jävla skittjänsten?

Jag kör Popcorntime som nöd-alternativ när Nyafilmer kukar sig. Det brukar fungera - dock kan undertexterna på Popcorntime vara felsynkade ibland, men då är det bara att köra utan - om man inte orkar "flytta" dem tidsmässigt manuellt.
Citera
2019-11-23, 23:30
Medlem
Cineastens avatar
Tack.

Något annat alternativ? Jag försöker kolla på The Mandalorian avsnitt 3 men det stängs av efter 5.40.

Kör med Chrome och Chromecast för att kunna se på teven iatf surfplattan.
Citera
2019-12-02, 16:33
Medlem
Någon fler som fortfarande har problem med sidan? Alla filmer/serier fastnar efter 10-20 sekunder för mig.. Kan inte heller ändra kvalitet längre eller casta till tvn, så sidan är i princip värdelös för mig nu
Citera
2019-12-04, 23:39
Medlem
Har med lite problem med sidan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här