2023-07-10, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nyafilmer
Vänligen ändra dina DNS-inställningar för att kunna besöka Nyafilmer även när det blockeras av internetleverantörer. Du kan lära dig hur du ändrar dina DNS-inställningar i vår guide; Hur man ändrar DNS

Ny adress: nyafilm.org

Tidigare adresser kommer att omdirigeras till den senaste adressen om du använder Google DNS (8.8.8.8) på dina enheter.

Besök inte någon annan webbplats som gör anspråk på deras namn Nyafilmer. De kan stjäla din information eller skada dina enheter. Du kan se en komplett lista med adresser nedan;

det går ju inte, man får inte fram alla bilder vid iphone i dendär länken. vad för DNS ska man använda??
Citera
2023-07-10, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N33
det går ju inte, man får inte fram alla bilder vid iphone i dendär länken. vad för DNS ska man använda??

Så! nu kom jag på hur man gör! bästa sidan även om man betalar för att kunna se på vad man än vill se på. bättre än en massa annonser👍🏼 Värt innehållet. skulle ni inte kunna ladda upp alla säsonger på venice the series där? skickat in en förfrågan men inte fått den serien där ännu.
Citera
2023-07-10, 21:38
Medlem
https://nyafilmer.gg/
Citera
2023-07-11, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N33
Så! nu kom jag på hur man gör! bästa sidan även om man betalar för att kunna se på vad man än vill se på. bättre än en massa annonser👍🏼 Värt innehållet. skulle ni inte kunna ladda upp alla säsonger på venice the series där? skickat in en förfrågan men inte fått den serien där ännu.

Hur gör man då? Har försökt några dar nu o blir tokig. Kan ju hoppas få tillbaka pengarna av nyafilmer när det inte funkar...
Citera
2023-07-11, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinklady71
Hur gör man då? Har försökt några dar nu o blir tokig. Kan ju hoppas få tillbaka pengarna av nyafilmer när det inte funkar...

1. Gå in på wi-fi på iPhone.
2. Tryck på (I) längst till höger om det förbestämda nätverk
3. Skrolla ner ”Ställ in DNS”
4. Ändra från automatiskt till manuell
5. Radera de 2 servrarna som är förinställda (du kan enkelt få tillbaka dessa genom att ändra tillbaka till automatisk)
6. Lägg först in en ny server som heter 8.8.8.8
7. Lägg in sedan in en till server som heter 8.8.4.4.
8. Tryck spara
9. Gå in på Nyafilmer.org och njut av filmer och serier från telefonen.
Citera
2023-07-11, 23:21
Medlem
Tack för svar. Nu har jag ingen iPhone. Utan ser på datorn. Windows 10.
Citera
2023-07-13, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nyafilmer
Vänligen ändra dina DNS-inställningar för att kunna besöka Nyafilmer även när det blockeras av internetleverantörer. Du kan lära dig hur du ändrar dina DNS-inställningar i vår guide; Hur man ändrar DNS

Tidigare adresser kommer att omdirigeras till den senaste adressen om du använder Google DNS (8.8.8.8) på dina enheter.

Besök inte någon annan webbplats som gör anspråk på deras namn Nyafilmer. De kan stjäla din information eller skada dina enheter. Du kan se en komplett lista med adresser nedan;
Hur gör man när man delar från ett fast telefon abbonemang, Hallon?
Android - hallon - dator
Citera
2023-07-14, 10:20
Medlem
Från ca gratis till 15kr till 20, 25,30 45, 60 ,80 strax 100ingen för att se filmer. Varit trogen sidan sedan starten men denna fantasi summa dem nu kräver har gjort att jag inte tecknat nytt och kommer heller inte göra så länge priset är sådär överdrivet. löjligt!
Citera
2023-07-15, 12:01
Medlem
Har ändrat DNS på iPhone o iPad, använder google o söker nyafilm.org men det går inte att hitta sidan, gjorde detta i förrgår och har betalat varje månad i över ett år för både mig och min dotter via Vooseo Ltd. Snälla hjälp mig!QUOTE=nyafilmer|84945783]Vänligen ändra dina DNS-inställningar för att kunna besöka Nyafilmer även när det blockeras av internetleverantörer. Du kan lära dig hur du ändrar dina DNS-inställningar i vår guide; Hur man ändrar DNS

[/quote]
Citera
2023-07-24, 18:55
Medlem
Ja har bytt DNS å de funkade tills idag, nu kommer ja inte in igen! Men min kille kommer in på Nyafilm hemma!? Va är felet nu då?
Citera
2023-07-31, 17:32
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av telefon82
Fler som också nu endast får vit sida på https://dreamfilmsw.net/ och inte kommer in?
Funkar bra för mig i Chrome ...Har Bahnhof för bredbandet.
Citera
2023-08-18, 19:14
Medlem
Nuthouse44s avatar
Kommer inte in på Nya filmer. Nån mer som inte kan? Hittar ingen ny server.

nyafilm.lol
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in