2024-05-20, 23:15
Medlem
Citera
2024-05-20, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123

Yes de jag frsttt med. Jag tycker ju Valentin r sexigare
Citera
2024-05-20, 23:44
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whatthefuck
Den vettigaste r ju Valentin. Sen om han passar med sonja r ju en annan sak. Sen blir det helt klart en tvling. Det dr med att hitta sin sjlsfrnde p det hr viset r kanske inte rtt forum. Hur mnga frhllanden har hllit av alla dessa ssonger? Ett?

Faktum r att Valentin aldrig hade raggat p ngon som Sonja i verkligheten, han r med bara fr TV-tid. Men alla i trden som r helt kra i honom vgrar se denna uppenbara sanning.
Citera
2024-05-20, 23:45
Medlem
picapicans avatar
Citat:

Det ska lta p henne, som hon gr s mycket p insidan, men det mrks ju att hon skickar ut alla som inte ser bra ut.
Citera
2024-05-20, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Yes de jag frsttt med. Jag tycker ju Valentin r sexigare

Verkligen. Har en knsla hon vljer W men hoppas han hittar krleken fr verkar vara s himla fin.
Citera
2024-05-20, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Faktum r att Valentin aldrig hade raggat p ngon som Sonja i verkligheten, han r med bara fr TV-tid. Men alla i trden som r helt kra i honom vgrar se denna uppenbara sanning.

Vilken anledning skulle han vilja ha tv tid?
Citera
2024-05-20, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Det ska lta p henne, som hon gr s mycket p insidan, men det mrks ju att hon skickar ut alla som inte ser bra ut.

Mnga har ju sett ut som skrp s r ju inte s himla konstigt.
Citera
2024-05-20, 23:54
Medlem
fonders avatar
Citat:
Vilken anledning skulle han vilja ha tv tid?

Han lider av 2000-talets frmsta sjukdom, nmligen: Uppmrksamhetskthet och p ntet kallar han sig sjlv fr "Digital kreatr" och jagar reklamsamarbeten. Sammanfattningsvis vill han bli ytterligare en F-kndis.
Citera
2024-05-21, 00:00
Medlem
Man fattar allrid att de som inte ser bra ut ker ut. Hon behll han som stammade ett lite tag iaf
Citera
2024-05-21, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Han lider av 2000-talets frmsta sjukdom, nmligen: Uppmrksamhetskthet och p ntet kallar han sig sjlv fr "Digital kreatr" och jagar reklamsamarbeten. Sammanfattningsvis vill han bli ytterligare en F-kndis.

Men h.
Det brukar vl st deras titlar vid synk och jag fick fr mig han var systemutvecklare eller ngot.
S han jobbar inte med ett "vanligt" jobb d?
Citera
2024-05-21, 00:16
Medlem
fonders avatar
Citat:
Men h.
Det brukar vl st deras titlar vid synk och jag fick fr mig han var systemutvecklare eller ngot.
S han jobbar inte med ett "vanligt" jobb d?

Systemutvecklare r ett vanligt jobb, men "Digital kreatr" r ett annat ord fr influenser. Han har lagt upp videor dr han talar om machokultur och r riktigt pinsam i videorna, ftt storhetsvansinne.
Citera
2024-05-21, 01:01
Citat:
Ursprungligen postat av picapican

Tycker inte Joar r top 4 snyggast. Finns ngra killar som kt ut som r snyggare n honom enligt mig. Men det r vl vilket utseende man dras till. Sonja kanske gillar den surfar locken. Fr mig r det en skrll att han kommit shr lngt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in