Citat:
Jag kan hlla med om att det r skmskudde ver mnga av killarna, som mentalt ligger p tonringars niv i utvecklingen.
Anton Myhrvald r 34 r och beter sig som en 14-ring.
Han mste fastnat i utvecklingen, som skejtare?
Lever han p detta f ?
Sen r det skmskudde ven ver de andra 30-ringarna som beter sig som komplexfyllda tonringar t ex William, Mathias och Emil.
Ovanp det har vi ngra spnniga, oskra araber kvar, ocks med tonrspojksmssigt alfabehov.
Jag kan tnka mig att det inte r s roligt att dras med dessa upprknade.
Men vad fan, sen har vi Joar, t ex.
Vad gr han ens dr?
Han ska ju ha en Peace-and-love-festivalen tjej.
En flummig tjej som sysslar med yoga, kristaller, alternativmedicin och tantra.
Inte sjutton tror jag att influencer Sonja som arbetar som sljare r riktigt hans stuk?
Han ser hippie ut och brukar vl umgs med skogstroll (ger mig fan p att han springer p rejv som 32-ring ocks och det kan jag ju iofs hlla med om, att det r medellderskomplexigt).
Hursom har han definitivt en mycket bttre mnniskosyn n sjlvupptagne bgen Edvin.
Edvin r en sn som ska stta sig p alla andra. "Jag r bg! Jag r mycket bttre n alla andra! Jag har rtt att stta mig p alla andra och gra vad jag vill, fr jag r bg."
Sen har vi ngra till mogna killar frutom Joar.
Okej, om hon tillrtravisar killarna i smbarnsgnget, men hon behver inte ge sig p guldklimparna som beter sig mer moget n bde henne sjlv och bg-divan.
Anton Myhrvald r 34 r och beter sig som en 14-ring.
Han mste fastnat i utvecklingen, som skejtare?
Lever han p detta f ?
Sen r det skmskudde ven ver de andra 30-ringarna som beter sig som komplexfyllda tonringar t ex William, Mathias och Emil.
Ovanp det har vi ngra spnniga, oskra araber kvar, ocks med tonrspojksmssigt alfabehov.
Jag kan tnka mig att det inte r s roligt att dras med dessa upprknade.
Men vad fan, sen har vi Joar, t ex.
Vad gr han ens dr?
Han ska ju ha en Peace-and-love-festivalen tjej.
En flummig tjej som sysslar med yoga, kristaller, alternativmedicin och tantra.
Inte sjutton tror jag att influencer Sonja som arbetar som sljare r riktigt hans stuk?
Han ser hippie ut och brukar vl umgs med skogstroll (ger mig fan p att han springer p rejv som 32-ring ocks och det kan jag ju iofs hlla med om, att det r medellderskomplexigt).
Hursom har han definitivt en mycket bttre mnniskosyn n sjlvupptagne bgen Edvin.
Edvin r en sn som ska stta sig p alla andra. "Jag r bg! Jag r mycket bttre n alla andra! Jag har rtt att stta mig p alla andra och gra vad jag vill, fr jag r bg."
Sen har vi ngra till mogna killar frutom Joar.
Okej, om hon tillrtravisar killarna i smbarnsgnget, men hon behver inte ge sig p guldklimparna som beter sig mer moget n bde henne sjlv och bg-divan.
Jag tycker hon gjorde rtt som tillrttavisade Joar. Man mste kunna gra det i ett frhllande, rtta varandra, om man ska leva med en person, man kan inte bara mjka med. S det r viktigt att hitta en partner som klarar av att kompromissa och frndras och att man sjlv r likadan.
Det r aldrig rtt att trycka ner andra fr att sjlv framst som bttre, som Joar gjorde.
Jag gillar Sonja, att hon kan det, sga ifrn.