2024-05-19, 19:56
Oerhört svagt derby med två oerhört dåliga lag, lyckades till och med vagga mig till sömns.

Nordfeldt behöver petas, typ igår. Jävla alibispel hela tiden.
Citera
2024-05-19, 20:03
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Oerhört svagt derby med två oerhört dåliga lag, lyckades till och med vagga mig till sömns.

Inget derby för historieskrivarna kanske. Rättvis seger dock, Gnaget korsade stadsgränsen och hoppades på 0-0 kändes det som. Svagt att vi ska bjuda in dem på slutet bara.
Citera
2024-05-19, 20:20
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Minst lika mycket som Bergvall tänker jag? 🤔 Mange har väl nästan bara nött bänk?

Om jag nu skall ta DIF i försvar (tycker fortfarande dom är överskattade) så har dom ju klarat av t ett ätt många svåra matcher utan sin överlägset bäste spelare Schuller som väl är tillbaka efter uppehållet?

Knaprar du Omeprazol inför morgondagen förresten?

För att förstå ICA-Jerrys analytiska förmåga och betting skills räcker det med att kika in i ”Allsvenska 1X2 2024”. Plats 38 av 45 medverkande. Tre av fyra fel på dagens tips.

Blickar vi fram emot DIF-Halmstad imorgon så ligger tecknen i tråden 41-2-1. Gissa vem som lagt tvåan?

Jerry går sin egna väg. Känner mig HELT lugn så länge han analyserar motgång för DIF
Citera
2024-05-19, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gnirfengnorfen
Enligt dig eller enligt någon statistik, i så fall vilken?
Enligt mig.
Citera
2024-05-19, 20:53
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
För att förstå ICA-Jerrys analytiska förmåga och betting skills räcker det med att kika in i ”Allsvenska 1X2 2024”. Plats 38 av 45 medverkande. Tre av fyra fel på dagens tips.

Blickar vi fram emot DIF-Halmstad imorgon så ligger tecknen i tråden 41-2-1. Gissa vem som lagt tvåan?

Jerry går sin egna väg. Känner mig HELT lugn så länge han analyserar motgång för DIF
Jag tycker det är oerhört förvånande med tanke på att han tippade rätt på nästan alla matcher efter att dom var slut förra året när han satt på avbytarbänken och skrävlade.

Jävla Halmstad verkar ju ha hjälp av några högre makter så man vet aldrig?
Citera
2024-05-19, 21:03
Medlem
Citat:
Minst lika mycket som Bergvall tänker jag? 🤔 Mange har väl nästan bara nött bänk?

Om jag nu skall ta DIF i försvar (tycker fortfarande dom är överskattade) så har dom ju klarat av t ett ätt många svåra matcher utan sin överlägset bäste spelare Schuller som väl är tillbaka efter uppehållet?

Knaprar du Omeprazol inför morgondagen förresten?

Nej då det blir väl som vanligt mellan oss, hawaiifotboll där nåt av lagen gör flest mål, är väl en 50/50 match, alltid kul matcher men där båda lagen oftast glömmer spela försvarsspel, även om vi torskar imorgon så har vi 3 kommande matcher där det bör vara 3 segrar mot Kalmar, Bp och Hbk.
Citera
2024-05-19, 21:05
Medlem
Londons avatar
Citat:
Jag tycker det är oerhört förvånande med tanke på att han tippade rätt på nästan alla matcher efter att dom var slut förra året när han satt på avbytarbänken och skrävlade.

Jävla Halmstad verkar ju ha hjälp av några högre makter så man vet aldrig?

Jo, den talangen får man ändå ge honom! HBK är chanslösa imorgon.

Sen vet jag inte om Schüller är vår bäste spelare heller - däremot en av de absolut viktigaste (om man gör skillnad på detta). Senast saknades även den viktigaste av alla vilket även blir fallet i morgondagens match. Tur att Sabo och UNE klivit in och gjort det riktigt bra men givetvis är vi starkare med dem två tillbaka.

UNE med två gula så den största risken imorgon är väl att han tar ett tredje och missar Mjällby borta.
Citera
2024-05-19, 21:05
Medlem
Tonyos avatar
Citat:

Han har ändå trott att ni ska vinna 2/10 matcher hittills.
Citera
2024-05-19, 21:10
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Han har ändå trott att ni ska vinna 2/10 matcher hittills.

Haha, inte illa! Då har han ju haft ett par rätt iaf?
Citera
2024-05-19, 21:13
Medlem
Citat:

Jadu det tipset har jag varit usel på det medges men förstördes framförallt av förra omgången eller förra igen när jag fick in ett uselt rätt, vad gäller dagens matcher slog jag i princip tärning om derbyt trodde inte på kryss, och hur många såg att kalmar skulle vinna när värnamo äntligen fick spela hemma, velade mellan kryss o etta på gais-ellos o valde kryss.
Men ja det har varit pissuselt av mig så enkelt är det. Och eftersom det inte handlar om pengar brukar jag ta med lite roliga tecken tyvärr har dom fallit ut på fel ställen.
En sak är ju säker man lär nog inte tippa på vsk fler gånger och absolut inte gnaget när dom spelar borta.
Citera
2024-05-19, 21:20
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP

Det gäller att medspelarna håller en viss radie vad gäller Diawaras fantomsprång bara!

En knäled här, en fotled där ... Lite får man räkna med, men det finns en gräns.

Intressant att Aftonbladets reporter strösslade med betygen och skrev långa essäer för varje spelare.

Och allt detta för en tämligen medioker tillställning.

AIK:s försvar är ihåligt. Mittfältet lever sitt eget liv.Anfallarnas tankar ser ut att vara på annat håll.

Man får vara glad så länge publiken orkar sluta upp.

Hammarby har åtminstone någon slags geist.
Citera
2024-05-19, 21:40
Medlem
Kalle-Kulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Haha Jerry Nej men hummet har väl presterat över förväntan det kan jag hålla med om men frågan är om det håller hela säsongen.
Sen är det så att ni haft en väldigt bekväm första tredjedel av säsongen det kan ingen förneka, efter morgondagens match har ni haft 6 hemmamatcher, 2 av era bortamatcher har varit i sthlm och endast 2 matcher på riktigt gräs.
Snart lämnar Bergvall och det är inte säkert Åslund lyckas då han stundtals sett bedrövlig ut.
Ni kommer snart få mycket mer resande i benen i allsvenskan och kvala ut i europa.
Och sen har vi ju det faktum att era 2 hemmamatcher mot på förhand dom största konkurrenterna Malmö och Häcken endast gett er 1 poäng och det på en feldömd straff. Ni hade hjälp av ett tidigt rött kort mot blåvitt och ni var stundtals utspelade mot vsk men vi alla vet att dom inte kan göra mål.
Helt klart en okej start av er men mer lär krävas framöver om ni ska vara med däruppe.
Nämen ett inlägg om DIF från dig, den såg man inte komma..

Intressant hur många har sagt att AIK är på ”riktigt” i år, tycker ni fortfarande det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in