2024-05-19, 21:41
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Jadu det tipset har jag varit usel på det medges men förstördes framförallt av förra omgången eller förra igen när jag fick in ett uselt rätt, vad gäller dagens matcher slog jag i princip tärning om derbyt trodde inte på kryss, och hur många såg att kalmar skulle vinna när värnamo äntligen fick spela hemma, velade mellan kryss o etta på gais-ellos o valde kryss.
Men ja det har varit pissuselt av mig så enkelt är det. Och eftersom det inte handlar om pengar brukar jag ta med lite roliga tecken tyvärr har dom fallit ut på fel ställen.
En sak är ju säker man lär nog inte tippa på vsk fler gånger och absolut inte gnaget när dom spelar borta.

Hade jag varit du hade jag fortsatt spela VSK. Skulle inte förvåna mig det minsta om de får islossning likt BP i fjol. Iaf nästkommande två omgångar.

Eftersom få lär spela på dem och du ligger efter så är det väl en rimlig edge att jaga? Med tanke på hur nästan alla spelat i matchen mot Sirius så blir ju en tvåa betydligt mer spelvärd.

Men då får VSK alltså 3.35 vs Sirius 2.12 att jämföra med ditt Kamikazebet på HBK som ges 11.4 mot DIF:s 1.28

Krysset som du har är oddsmässigt nästan lika bra. Magkänslan säger tvåa och skrällresultat enligt trådens tecken.
Citera
2024-05-19, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Oerhört svagt derby med två oerhört dåliga lag, lyckades till och med vagga mig till sömns.

Nordfeldt behöver petas, typ igår. Jävla alibispel hela tiden.
Klassisk match i mittengeggan? AIK förlust med uddamålet med en man kort, det ska bli spännande med Göteborg i nästa och vilka spelare som är tillgängliga.

Jag tycker det var hårt att ge ett andra gula. Hammars satsning är rätt rejäl. När det hände trodde jag på frispark för AIK men jag såg inte lika bra.

https://twitter.com/dplus_sportSE/st...mCLxyX8OA&s=19

Det är lite trist att inte domaren eller någon representant för dem uttalar sig.

0.67 i xG för Hammarby på 5 skott och 0.6 xG på 3 skott för AIK efter 90 minuter + tillägg visar väl på din analys att det inte var så sprakande match stämmer.

Modesto/Pittas mål är rätt snyggt eller är jag färgad. Men det slår inte GAIS-målet.

https://twitter.com/dplus_sportSE/st...GAl8q8hEw&s=19
Citera
2024-05-19, 22:02
Medlem
Även om Aik dragit in sina poäng så känner jag det finns nåt som verkligen ligger och ruttnar i föreningen och sprider dålig lukt,nåt e fel.
E det truppen,tränare,ledningen?
Citera
2024-05-19, 22:06
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junaz
Fortsätter Vagic att vara så bra som han var idag så är han självklart en startspelare.

Sen om det innebär Fenger eller Kurtulus på bänken (om inte Kurt sticker i sommarfönstret), är väl mer ovisst. Kurtulus var inget vidare alls idag, mycket slarv och dåliga beslut från hans sida.

Kan ju vara så att Adjei kommer tillbaka in i pusslet också.
Just det. Sätt Adjei på ytterbacken igen tack. Det gick lysande förra året 😉
Citera
2024-05-19, 22:17
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Killen vägrar kommentera Huvudsta-banderollen men fortsätter konsekvent med sitt Solna-hat. Tänk om någon skulle berätta för honom att Djurgården valde att spela en hel säsong på Råsunda istället för Stadion för typ 20 år sedan? Vad händer med självbilden då?

Nu när du är tillbaks igen, du vet varför vi spelade på Råsunda 2004 va? Det finns ju rätt goda anledningar, men dom väljer du givetvis inte att nämna.
Citera
2024-05-19, 22:21
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Nu när du är tillbaks igen, du vet varför vi spelade på Råsunda 2004 va? Det finns ju rätt goda anledningar, men dom väljer du givetvis inte att nämna.
Sluta nu Salorm. Jag väntar bara på svar från din småländska polare men han verkar ju logga ut så fort man nämner Huvudsta.
Citera
2024-05-19, 22:24
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Sluta nu Salorm. Jag väntar bara på svar från din småländska polare men han verkar ju logga ut så fort man nämner Huvudsta.

Fast han är ju förfan mer troll än SD's trollarmé.. Han och fredrik29 kör ju samma jargong om och om igen tills någon nappar, det kan tillomed du se. Grattis till segern förövrigt, fan vad skönt det är att vara utomstående under derbyn.
Citera
2024-05-19, 22:31
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Fast han är ju förfan mer troll än SD's trollarmé.. Han och fredrik29 kör ju samma jargong om och om igen tills någon nappar, det kan tillomed du se. Grattis till segern förövrigt, fan vad skönt det är att vara utomstående under derbyn.
Skillnaden är väl att Hyenan åtminstone kan göra sig förstådd på svenska i skrift.

Hemma mot Gnaget känns det som vi vinner ofta, man vet ju att höstmötet på Friends väntar och hur det brukar gå. Är livrädd att ni kommer köra över oss också, så fort lag sätter press så blir vi mosade så det är bara att tacka Henning Berg för det lågt stående bolltittande laget vi fick möta idag. Hade de stått högre och stört oss i uppspelen hade vi nog inte vunnit.
Citera
2024-05-19, 22:36
Medlem
Skarparattarns avatar
Nordfeldt måste petas framöver han är totalt oduglig.

Hur många poäng ska karln kosta oss är frågan?!
Citera
2024-05-20, 04:46
Medlem
trazkeis avatar
Lorient hämtade alltså in dom +7 mål som Metz hade tillgodo inför den sista omgången vilket innebar att dom slutade på samma poäng och samma målskillnad. Men dom åker ändå ur Ligue 1 pga färre gjorda mål på bortaplan i deras inbördes möten.
(Lorient vann med 1-2 borta, Metz vann med 2-3 borta).

Det var en av dom tajtaste degraderingar jag någonsin sett. Snacka om att Bajen missade jackpotten med minsta möjliga marginal gällande Adjei!
Senast redigerad av trazkei 2024-05-20 kl. 04:49.
Citera
2024-05-20, 04:51
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Nordfeldt måste petas framöver han är totalt oduglig.

Hur många poäng ska karln kosta oss är frågan?!
Så jävla dålig. Jag hade fan räddat 1-0 igår.
Citera
2024-05-20, 05:03
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Så jävla dålig. Jag hade fan räddat 1-0 igår.

Ja en stor jävla skandal är det att han får fortsätta match efter match efter match jag tyckte redan när han spelade i BP för typ 15 år sedan att han var en medelmåtta.

Nej in med Diawara nu och vinn mot Blåvitt så man slipper gå till uppehåll på pissigt humör!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in