Citat:
Ursprungligen postat av
fredrik29
Jadu det tipset har jag varit usel på det medges men förstördes framförallt av förra omgången eller förra igen när jag fick in ett uselt rätt, vad gäller dagens matcher slog jag i princip tärning om derbyt trodde inte på kryss, och hur många såg att kalmar skulle vinna när värnamo äntligen fick spela hemma, velade mellan kryss o etta på gais-ellos o valde kryss.
Men ja det har varit pissuselt av mig så enkelt är det. Och eftersom det inte handlar om pengar brukar jag ta med lite roliga tecken tyvärr har dom fallit ut på fel ställen.
En sak är ju säker man lär nog inte tippa på vsk fler gånger och absolut inte gnaget när dom spelar borta.
Hade jag varit du hade jag fortsatt spela VSK. Skulle inte förvåna mig det minsta om de får islossning likt BP i fjol. Iaf nästkommande två omgångar.
Eftersom få lär spela på dem och du ligger efter så är det väl en rimlig edge att jaga? Med tanke på hur nästan alla spelat i matchen mot Sirius så blir ju en tvåa betydligt mer spelvärd.
Men då får VSK alltså 3.35 vs Sirius 2.12 att jämföra med ditt Kamikazebet på HBK som ges 11.4 mot DIF:s 1.28
Krysset som du har är oddsmässigt nästan lika bra. Magkänslan säger tvåa och skrällresultat enligt trådens tecken.