Citat:
Ursprungligen postat av
ReSweep
Varför ska män validera kvinnors psykos om att "män är farligare än björnar"....
Enda sättet jag kan supporta kvinnor inom detta är att bokstavligen råda dom att söka professionell hjälp... det är verkligen inte hälsosamt att gå runt på gatorna och tro att du kommer bli attackerad av random män....
Hoppas ni får det psikologiska hjälp ni behöver.... ni har fan uppenbarliga problem
roliga är när jag gör hyperbol satir av exakt samma argument dom använder är jag galen och irrationell.
du är plötsligt sinnesjuk för att du är man när du bara byter orden man mot kvinna i nästan samma mening.
kvittar vad man säger kvinnorna har förbestämt att du har fel för att du är man.
ganska uppenbart att kvinnor är totalt efterblivna troll så jag bara trollar tillbaka.
ännu roligare att dom kan avgöra ditt kön på nätet utan bevis utifrån vad dom känner passar deras argument.
lite på samma sätt varenda person som inte röstar på madga är nazist.
märk att man och nazist nästan användes utbytande av kvinnor för dehumaniseringen då män=satan
dom kommer aldrig erkänna att vi dock är funktionsnedsatta för vi föddes i fel kön o inte har den kvinnliga verkligheten som gör dig finare än andra subracer som negrer.
typ jenny använder autist på samma sätt som neger för att avhumanisera än bara för att man inte runkar av björnhonors feministiska verklighet att i fantasier skydda sina unga.