2024-05-17, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReSweep
Här skrev du att risken att bli skadad av en man var större än en björn... Men några svar ovanför skrev du att risken är större för björnen....

Varför slösar jag min tid med oärliga människor....

Erkänn att du har slingrat dig eller så skiter vi i diskussionen... jag slösar inte min tid med människor som har ingen ryggrad

Ja se där har du en till sak att grunna över. Jag tror på dig!
Citera
2024-05-17, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NilsKalsonQuisling
Hur är det hat att vara mer rädd för en sak än en annan? Risken att bli skadad av en man under sin livstid är betydligt större än risken att bli skadad av en björn.
Det är större risk för en man att bli skadad av en annan man än att en kvinna bli skadad av en man.

Män har långt större risk att bli utsatta för misshandel än kvinnor.

Men det vet väl inte kvinnor. För de bryr sig inte att män blir offer för misshandel och mord långt mer än kvinnor.

Det går emot de feministiska agendan. Fakta pajar alla argument. Så ljug om verkligheten istället, det viktiga är inte sanning utan ”målet”. Halleluja Marx.
Citera
2024-05-17, 17:46
Medlem
Citat:
Ja se där har du en till sak att grunna över. Jag tror på dig!

Jag tror inte på dig iaf.. du är ett hopplöst fall...

Jag behövde bokstavligen citera och visa dig steg för steg hur du slingrade din position... Men ditt tjocka ego vägrade läsa din egna idiotiska text... kanske för att ditt ego vill skydda sig själv och förstår hur sårbar och hopplöss du är...
Citera
2024-05-17, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spjutspetsen
Det är större risk för en man att bli skadad av en annan man än att en kvinna bli skadad av en man.

Men det vet väl inte kvinnor. För de bryr sig inte att män blir offer för misshandel och mord långt mer än kvinnor.

Det går emot de feministiska agendan. Fakta pajar alla argument. Så ljug om verkligheten istället, det viktiga är inte sanning utan ”målet”. Halleluja Marx.

Jag skulle inte rekommendera att diskutera med "nilskalson"...

Ena gången säger han "män är farligare än björnar (högre risk)"... nästa meningen säger han precis motsatsen, men att det handlar om "WOmAnS fEElinGZ"

Hopplöst att diskutera med sånna människor som inte har en stadig position och står fast vid när dom har fel
Senast redigerad av ReSweep 2024-05-17 kl. 18:21.
Citera
2024-05-17, 18:00
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Din flickvän/fru blir våldtagen (Gud förbjude), när hon berättar för dig svarar du - "Nä nu är det minsann o då slut, jag kan inte vara tillsammans med en sån äcklig manshatare som du. Uuuut!!"

Du raljerar över det, men tyvärr är det inte jättelångt från hur verkligheten kan se ut.
Citera
2024-05-17, 18:16
Medlem
Citat:
Vilken känslostorm du bjuder på idag ReSweep, nästan lite imponerande.

Det är helt uppenbart att du inte förstår ett smack av detta. Du förstår verkligen inte ett hypotetiskt resonemang, statistik eller rena fakta.

Beklämmande att du kallar kvinnors erfarenheter av det massiva och omfattande våldet män utsätter kvinnor för för "manshat".

Din flickvän/fru blir våldtagen (Gud förbjude), när hon berättar för dig svarar du - "Nä nu är det minsann o då slut, jag kan inte vara tillsammans med en sån äcklig manshatare som du. Uuuut!!"
Kvinnors ”erfarenheter” starkt kryddat med lögn. I forna tider i Sverige kanske, i dag i Indien, kanske.

Kvinnor ljuger konstant. De vet inte om det för de vet inte vad sanning är. Men för oss andra är det sånt som gör kvinnor totalt opålitliga.

En kvinna kan inte tala sanning. Det är henne helt oförmögen. Sanning för en kvinna är inte att beskriva verkligheten utan hur hon känner det.

En kvinna som sanningsvittne är som att utföra rysk roulette. ”Gillar hon dig vinner du, ogillar hon dig är du död”.
Citera
2024-05-17, 18:22
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
Hur är det hat att vara mer rädd för en sak än en annan? Risken att bli skadad av en man under sin livstid är betydligt större än risken att bli skadad av en björn.
No shit sherlock
Det är tur att ha låg IQ inte är brottsligt för då hade du suttit inne
Citera
2024-05-17, 18:28
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spjutspetsen

Du kan inte inse att det är mäns sak att förhålla sig till sin verklighet och andra män -- inte kvinnors.
Kvinnor förhåller sig till kvinnors verklighet.
Du resonerar som en riktig crybaby.
Citera
2024-05-17, 18:30
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Det är till och med så att risken för att skadas av en björn som man råkar är mindre än risken för att skadas av en man som man råkar på.
Citera
2024-05-17, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är till och med så att risken för att skadas av en björn som man råkar är mindre än risken för att skadas av en man som man råkar på.
Nämen det säger du inte?

Om du står för detta så kan du upplysa Merapi om det.

Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Tänkte att denna diskussion från div. sociala medier även kunde få en tråd på flashback.

På frågan: Vad vill du helst möta i skogen, en främmande man eller en björn? så svarar en majoritet av kvinnor att de alla gånger heller vill möta en björn i skogen än en främmande man.

Svaren blottar hur hotade många kvinnor känner sig av män.

Vad säger ni om detta?

Oh vad jag skulle vilja se Merapi och Micro133 slåss. Upp i ringen. Får vi se fläskläppar?
Citera
2024-05-17, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Nej det är det inte alls.... sök mina tidigar inlägg om "confounding bias"
Citera
2024-05-17, 18:47
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Så skönt för dina barns mamma att hon kom bort från dig. Tog troligen många år för henne att kapa trauma bondet.

Att du inte har mer att komma/bidra med skriver under helt på min andra post om parasitismen.

Jag har bara jobbat lite gratis idag. Samtidigt tjänade jag motsvarande en hel månadslön för en ung person, passivt. Var jag arbetar, när jag arbetar och hur arbetet går till väljer jag.
Din börs(omxs30) backade samtidigt 0,25%... Er ekonomi är eran, jag väljer själv vart jag låter mina resurser jobba.

Att vara på det klara med vad som är vad och göra aktiva positiva val är en sann fröjd.
Lycka till med björnen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in