2024-05-17, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Exakt. Plus att det finns björnspray och vissa förhållningsregler när man är i björnrika områden.

Jaha.

Finns visselpipor med tror jag.

Ja ni har ett övertag på björnarna.
Citera
2024-05-17, 23:22
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensam87a
Finns visselpipor med tror jag.

Ja ni har ett övertag på björnarna.

Troligen

Ja, har man ett vapen med sig och kan använda det så har man jämnat ut spelplanen en hel del OM man nu skulle råka på en alldeles för aggressiv och hungrig björn.
Citera
2024-05-17, 23:27
Medlem
Citat:
Troligen

Ja, har man ett vapen med sig och kan använda det så har man jämnat ut spelplanen en hel del OM man nu skulle råka på en alldeles för aggressiv och hungrig björn.

Ja. Det kan ju vara så att även kvinnor är människor och har ett gigantiskt övertag på alla andra djur på planeten.
Citera
2024-05-17, 23:28
Medlem
KalleAnkaPartiet77s avatar
Citat:
Troligen

Du vet om att björnar äter honung och blåbär va? Så ta med honung och blåbär. Kommer björnen så ställer du ifrån dig honungen och blåbären och går därifrån, då väljer björnen hellre honungen och blåbären än dig.
Citera
2024-05-17, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Självklart har jag det - den här tråden handlar om kvinnors verklighet - inte mäns.
Jag har aktivt försökt att inte låta män ta över - men ni har ändå gjort det, eftersom ni inte kan respektera att ni inte är kvinnor och inte vet något om att vara kvinna. Ni ser kvinnor som något som skall foga sig efter män.

Så du har rätt - jag har genomgående ignorerat "mäns verklighet" i en tråd som handlar om Kvinnors verklighet.
Du har har å andra sidan ignorerat att det handlar om kvinnors verklighet - och inte mäns.

Den som bör bära skämsmössa är du och inte jag.
varför är det bara en hypotetisk liknelse när man pratar om statistik om björnar o våldsbrott.
sen är det ett faktum om kvinnors verkliget. sen handlar det inte om vems verklighet. sen handlar det om kvinnors utsatthet, sen går du tillbaka om att det bara var ett skämt.
du flyttar målposten i varenda jävla inlägg.
Citera
2024-05-17, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alexman
varför är det bara en hypotetisk liknelse när man pratar om statistik om björnar o våldsbrott.
sen är det ett faktum om kvinnors verkliget. sen handlar det inte om vems verklighet. sen handlar det om kvinnors utsatthet, sen går du tillbaka om att det bara var ett skämt.

Klassik härskarteknik att flytta målet inte bara på spelplanen utan i hela rymden.
Citera
2024-05-17, 23:32
Medlem
Lite underhållande (och sjukt sorgligt) ändå att så många män missar öppet mål. Det handlar inte om DIG, det är en analogi. Vad män inte fattar är att för kvinnor är inte döden det värsta som kan hända. Medan en man är rädd för att dö, så är en kvinna rädd för allt det som händer innan hon dör. Så i denna analogi så väljer kvinnor björnen framför mannen eftersom det värsta en björna kan göra är att döda dig. That's it. Det handlar inte om att kvinnor vill dö, det handlar om att kvinnor inte vill bli våldtagna, misshandlade, torterade etc. Hur kan så många män missa detta. Deta är ett försök att belysa ett samhällsproblem; att kvinnor föredrar en björn framför en man.

Som alltid; om du inte är en del av lösningen så är du en del av problemet. Så, nä SJÄLVKLART inte ALLA män är vidriga äckel, men ALLA kvinnor har råkat ut för vidriga äckel till män eller kommer att göra det - ok? Så, om du som man vill ändra på denna bistra syn på män - AGERA!!!
Citera
2024-05-17, 23:35
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReSweep
Jag tycker det är otroligt sorgligt att dina söner fick växa upp med en morsa som skriver texter på internet om att män är odjur som våldtar kvinnor.... utan att vara sarkastiskt nu hoppas jag innerligt att dina söner mår okej och har aldrig behövt höra sånt skit ur din mun under deras uppväxt... män får uppleva tillräckligt med hat från sammhället och sånna korkade äckliga virala trender som "man vs bear" ... Dom ska fan heller höra mer äckligt manshat från sin mamma...

Det skulle faktiskt inte förvåna mig om du även har ett dåligt relation till dina söner... men vem vet...
Kan du länka till en enda sådan text?

Återigen - sorgligt att se din oförmåga att förstå ämnet för tråden, och att du inte inser att kvinnor har en verklighet som du vare sig kan relatera till, definiera eller styra över.
Citera
2024-05-17, 23:37
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensam87a
Det funkar dåligt att påstå massa saker om mig som inte stämmer. Jag har ingen tjej, inga barn, ingen universitetsutbildning osv. Det är ganska verkningslöst när inget av det stämmer.
Jag har aldrig påstått att du har vare sig utbildning eller tjej --- det är du som försökt låtsas att du vet något om mig, och du har haft faktan fel.

Det har dock ingenting med trådens ämne att göra - så samla ihop ditt kränkta hjärta och kom in i matchen.
Citera
2024-05-17, 23:39
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexman
Jag har aldrig kallat det ett skämt.
Jag säger att du och andra män inte kan förstå kvinnors verklighet och varför en björn i skogen känns som ett tryggare val än en främmande man i skogen.
Citera
2024-05-17, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Dock kan sägas att män blir oftast våldtagna av andra män -- att kvinnor är förövare är sällsynt.

Extremt vanligt att kvinnor är förövare med dagens lagstiftning om den hade tolkats könsneutralt och män hade sett till att anmäla.
Citera
2024-05-17, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moronen
Lite underhållande (och sjukt sorgligt) ändå att så många män missar öppet mål. Det handlar inte om DIG, det är en analogi. Vad män inte fattar är att för kvinnor är inte döden det värsta som kan hända. Medan en man är rädd för att dö, så är en kvinna rädd för allt det som händer innan hon dör. Så i denna analogi så väljer kvinnor björnen framför mannen eftersom det värsta en björna kan göra är att döda dig. That's it. Det handlar inte om att kvinnor vill dö, det handlar om att kvinnor inte vill bli våldtagna, misshandlade, torterade etc. Hur kan så många män missa detta. Deta är ett försök att belysa ett samhällsproblem; att kvinnor föredrar en björn framför en man.

Som alltid; om du inte är en del av lösningen så är du en del av problemet. Så, nä SJÄLVKLART inte ALLA män är vidriga äckel, men ALLA kvinnor har råkat ut för vidriga äckel till män eller kommer att göra det - ok? Så, om du som man vill ändra på denna bistra syn på män - AGERA!!!
detta är en totalt lögn då flertal män väljer självmord än att leva i en feministisk kultur.
mer män tar självmord än kvinnor så uppenbart är mäns situation värre att behöva utstå kvinnors idioti än kvinnors rädlsa för män.
om du faktiskt trodde på att livet var ett helvete med att inte kunna bo med björnar bör du begå självmord nu.
https://www.researchgate.net/publication/366408769_FALSE_ACCUSATIONS_PROXY_VIOLENCE_AND_MEN _COMMITTING_SUICIDE
men begår en sjukt hög grad 10 gånger mer män dör pga kvinnors falska anklagelser än vad kvinnor mördas av män.
så ja du hittar på fantasier som alla kvinnor gör medans mäns vardag är mycket värre än döden bara för att ni fittor är idioter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in