Stör mig oerhört på Alma som har åkt tillbaka på en räkmacka och tar mycket TV tid, totalt ointressant snack om hennes usla prestationer. Produktionen verkar gilla henne??
Tycker hon är helt ok men produktionen som tar med för mycket av hennes synkar av någon anledning (förmodligen för att ingen annan säger något roligare? Idk). Jag menar vad mer ska hon säga när prod tvingar in henne i synk, dom är skittrötta/hungriga och dom säger ”prata om det här”. Många avsnitt senaste 2-3 veckorna har varit en riktigt snooze fest
Senast redigerad av Stunkyn 2024-05-16 kl. 20:42.
Hade hoppats att Pontus skulle få komma tillbaka när Fredrik valde att lämna
och Charlotta valde att ge upp.
Så dåligt med folk som inte vill stanna kvar när det är så många som söker till programmet.
Det ska premieras att man vill stanna kvar men kanske var Pontus redan på planet tillbaka hem?
Går tillbaka till detta inlägg. Då jag har fått något "frispel" och letat upp gamla säsonger då jag är för ung för att kunnat se när de sändes Flera säsonger från SVT finns att se på. De som gick på TV3 går inte hitta någonstans. (Jag började se på Robinson någon gång på TV4.)
Mär Mastiff producerar Robinson: när man åkt ut då kan man inte komma tillbaka i säsongen när folk hoppar av. Jag vet inte vilket år Mastiff tog över produktionen.
På SVT¨s tid, tredje säsongen som jag ser på nu. En tjej som hoppar av pga nacksmärtor, strax innan hennes medverkan så var hon med om en bilolycka men smärtorna dök inte upp förs i Robinson.
Då var de tvungna att fylla upp platsen, det gjordes en tävling med de två senast utröstade. Den som vann fick komma in i Robinson igen.
Var väl enklare på den tiden då deltagare fanns på något hotell, då de kommer tillbaka i sista avsnittet och röstar fram vinnaren.
Kan ta den "andra Coronasäsongen" Robinson 2022 (vår). Då 10 lämnade och en vart diskad. Skandal av Mastiff att spela in Robinson utomlands då Covid-19 var stort i världen. Produktionen borde gjort som säsongen innan och spelat in i Sverige.
5 personer lämnade frivilligt.
1 person lämnade pga att hon vart skadad.
4 personer fick lämna pga de fick Covid-19.
1 Person vart diskad pga rasism. Förstår inte än hur folk i den tråden kunde försvara honom.
Det produktionen gjorde då var att flyga ner 3 nya deltagare.
Hoppas innerligt det blir en man som vinner, helst Marcus. Ingen av tjejerna är värdig vinnare, allra minst fläskläppen och bimbon Olivia. Hennes livs utläggning till Anders Lundin igår på middagen, var bland det mest pinsamma jag sett i Robinsons historia. Är det hon som jobbar hos Jocke och Jonna?
Hahahah...Pål är så skön...-Jag jobbar ju inte med heder...
Var det inte Alex som kommenterade att folk försökte påverka honom om middan? Men när han själv är på Pål och försöker påverka så räknas det inte? Hycklare.
Nu hälsar Gustav att han läst att han är Pelles knähund.
Han har nog alltid varit någons knähund. En byracka som tyr sig till den som är villig att ta sig an honom.
Inget fel med det iof. Alla är ju olika och vill leva sina liv på sitt sätt 🙂
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!