2024-05-14, 15:54
Medlem
Mr.Teabags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Absolut så förekommer det att björnar skadar eller dödar människor -- men det tusentals fler män som våldtar och dödar kvinnor än det är björnar som ger sig på dem.

Din invändning faller alltså platt.

Inte alls, du skrev ju själv att du föredrar björnar.

Hur ska du ha det egentligen?
Citera
2024-05-14, 15:57
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Teabag
Inte alls, du skrev ju själv att du föredrar björnar.

Hur ska du ha det egentligen?

Läs trådstarten

Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Tänkte att denna diskussion från div. sociala medier även kunde få en tråd på flashback.

På frågan: Vad vill du helst möta i skogen, en främmande man eller en björn? så svarar en majoritet av kvinnor att de alla gånger heller vill möta en björn i skogen än en främmande man.

Svaren blottar hur hotade många kvinnor känner sig av män.

Vad säger ni om detta?

Försök hålla dig till den frågeställningen så hamnar du kanske rätt. Vi kan ju hoppas.
Citera
2024-05-14, 15:58
Medlem
Citat:
Jäkligt konstigt resonemang.
Varför skulle hon vilja bli inspärrad med någon bara för att hon föredrar sällskapet av den arten framför män.

Varför inte? Ni är säkrare med björnen påstår ni. Det är alltså för ert eget bästa och säkerhet. Ni kommer få det bättre där då ni slipper stöta på alla livsfarliga män.

Du är väl ingen hycklare, eller?
Citera
2024-05-14, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Man kan självklart räkna så. (jag gjorde just det.)
Mitt räknande säger att nej detta avgörs inte av nån storleksskilland på grupperna. Liksom poängen med att räkna ut per björn eller per man.

Björn lär möta människor rejält oftare än motsatsen, eftersom vi människor inte ens märker att det finns en björn i närheten när vi är ute och klaffsar runt. Men björnen möter oss mest hela tiden i ett björnliv, eftersom vi människor är ofta och inkräktar på björnars habitat. Deras möten med oss räknas också.

Och risken för att attackeras handlar självfallet om viljan hos den part som attackerar att göra just detta...attackera. Björnar har 0 att "vinna" på att attackera människor. Finns inget incitament what so ever annat än rent försvar i upplevda trängda lägen. Män däremot...viljan använda våld och tvång mot kvinnor är rejält högre hon gruppen män än den alltså är hos björnar...

Och det är just DÄRFÖR som kvinnor svarar att de heller möter en björn.
Kvinnor är inte korkade förstår du, de äger hjärnor att tänka med.
Kvinnor är inte korkade förstår du. Men du är riktigt korkad. Du har verbal förmåga, men slutledningsförmågan är riktigt låg. Och det är vad som utgör IQ. Låg IQ är lika med korkad/dum.

Pladdringsförmågan är en helt annan "förmåga".

Hur som. Hela ditt inlägg bygger på din "pladdringförmåga" och din låga IQ.

T.ex.: "Björnar har 0 att vinna på att attackera människor." Ändå gör de det. Din "logik" byggs på din låga IQ.

Håll dig till feminismen där logik saknas så framstår du inte lika dum som du gör i detta sammanhang när du öppet "resonerar" och "argumenterar". Då blottläggs inte hur utbota korkad du är. Håll dig till feministiska doktriner så framstår du inte lika dum. En papegoja verkar inte dum för den bara upprepar vad den hört. Håll dig till feministiska doktriner.
Senast redigerad av Spjutspetsen 2024-05-14 kl. 16:05.
Citera
2024-05-14, 16:04
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Varför inte? Ni är säkrare med björnen påstår ni. Det är alltså för ert eget bästa och säkerhet. Ni kommer få det bättre där då ni slipper stöta på alla livsfarliga män.

Du är väl ingen hycklare, eller?
Nej, jag är ingen hycklare - men du är tydligen i full färd med att snutta på offerkoftan och gråta ilsket för att en majoritet kvinnor skulle välja bort dig. (vilket en majoritet givetvis gör med eller utan björnar och i alla sammanhang ändå)

Även om kvinnor är säkrare med björnen så innebär inte det att du få diktera villkoren för interaktionen med björnen. Nu får du hulka lite mer och snyta dig i koftärmen.
Citera
2024-05-14, 16:10
Medlem
Citat:
Nej, jag är ingen hycklare

Uppenbarligen är du det. Då var det utrett. Ni snackar alltså skit och väljer att stanna i det livsfarliga samhället bland alla livsfarliga män istället för att umgås med björnen som är mycket säkrare (enligt er själva).

Ett skådespel med andra ord.

Citat:
men du är tydligen i full färd med att snutta på offerkoftan och gråta ilsket för att en majoritet kvinnor skulle välja bort dig.

Micro113, en fet och ful gammal kossa, tror alltså på fullt allvar att jag bryr mig om du skulle välja bort mig. Ledsen, micro, men jag är inte intresserad. Du är liksom allra längst ned i hierarkin och det sämsta kvinnor har att erbjuda. Arbetslös, fet, ful, gammal och med en personlighet som är lika grotesk som ditt yttre.
Citera
2024-05-14, 16:20
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spjutspetsen
Shit vad värdelöst inlägg Micro. Du sablar ner den du svarar, men ger ingen ledtråd vad du bråkar om.

Ska jag behöva klicka och gå tillbaka för att förstå? Eller är detta ett inlägg du borde skickat som ett PM.

Efter 88 tusen inlägg kan du inte sköta dig.
Ger ingen ledtråd??

Gå tillbaka till trådstarten.
Frågan handlar om vad en kvinna helst möter i skogen, en björn eller en främmande man.
Reiwa har svårt att acceptera att kvinnor väljer björnar - och försöker nu göra om hela frågeställningen till att då skall kvinnor låtsas in med björnar och gilla det.

Du bör vända dig till Reiwa och fråga hur hen hamnade i det stickspåret. Om det var offerkoftan som skymde sikten eller vad det är frågan om.

Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Uppenbarligen är du det. Då var det utrett. Ni snackar alltså skit och väljer att stanna i det livsfarliga samhället bland alla livsfarliga män istället för att umgås med björnen som är mycket säkrare (enligt er själva).

Ett skådespel med andra ord.

Micro113, en fet och ful gammal kossa, tror alltså på fullt allvar att jag bryr mig om du skulle välja bort mig. Ledsen, micro, men jag är inte intresserad. Du är liksom allra längst ned i hierarkin och det sämsta kvinnor har att erbjuda. Arbetslös, fet, ful, gammal och med en personlighet som är lika grotesk som ditt yttre.
Klart jag är - och bortvald blir du alltså både av fula feta gamla kossor och majoriteten av alla andra kvinnor.

Vilket slag för din uppblåsta självkänsla och din tro på din egen betydelse ... Livet e inte kul asså

Citat:
Kvinnor är inte korkade förstår du. Men du är riktigt korkad. Du har verbal förmåga, men slutledningsförmågan är riktigt låg. Och det är vad som utgör IQ. Låg IQ är lika med korkad/dum.

Pladdringsförmågan är en helt annan "förmåga".

Hur som. Hela ditt inlägg bygger på din "pladdringförmåga" och din låga IQ.

T.ex.: "Björnar har 0 att vinna på att attackera människor." Ändå gör de det. Din "logik" byggs på din låga IQ.

Håll dig till feminismen där logik saknas så framstår du inte lika dum som du gör i detta sammanhang när du öppet "resonerar" och "argumenterar". Då blottläggs inte hur utbota korkad du är. Håll dig till feministiska doktriner så framstår du inte lika dum. En papegoja verkar inte dum för den bara upprepar vad den hört. Håll dig till feministiska doktriner.
En offerkofta till ser jag

Känslorna svallar visst hos somliga idag
Citera
2024-05-14, 16:24
Medlem
Citat:
Ger ingen ledtråd??

Gå tillbaka till trådstarten.
Frågan handlar om vad en kvinna helst möter i skogen, en björn eller en främmande man.
Reiwa har svårt att acceptera att kvinnor väljer björnar - och försöker nu göra om hela frågeställningen till att då skall kvinnor låtsas in med björnar och gilla det.

Du bör vända dig till Reiwa och fråga hur hen hamnade i det stickspåret. Om det var offerkoftan som skymde sikten eller vad det är frågan om.

Klart jag är - och bortvald blir du alltså både av fula feta gamla kossor och majoriteten av alla andra kvinnor.

Vilket slag för din uppblåsta självkänsla och din tro på din egen betydelse ... Livet e inte kul asså
Går du i skogen Micro?
Var i Sverige bor du?

Börja med att svara på det så återkommer jag med självklara följdfrågor.
Citera
2024-05-14, 16:27
Medlem
Mr.Teabags avatar
Citat:
Läs trådstarten

Försök hålla dig till den frågeställningen så hamnar du kanske rätt. Vi kan ju hoppas.

Suck, det är ju det jag har gjort hela tiden

Det finns några feminister här som det faktiskt går att diskutera med. Du tillhör definitivt inte dem. Du är enbart korkad och tillför absolut noll till diskussionen med dina hjärndöda och förvirrade kommentarer. Det vore faktiskt stor underhållning att få se feminister som du bli lemlästad av en björn!
Citera
2024-05-14, 16:34
Medlem
Citat:

Citat:

Oj, vad upprörd du blev när ditt hyckleri belystes.

Men vi har nu svaret svart på vitt. Du föredrar sällskapet av män före björnen. Det hela var bara ett litet patetiskt skådespel med andra ord.

Tråden kan alltså slängas eftersom att alla andra feminister i tråden som sysslar med sitt lilla skådespel är av samma åsikt som du och föredrar män framför en björn.

Citat:

Du bör föredra sällskapet av björnen före män eftersom att du påstår att björnen är säkrare, men det visade sig alltså att du i själva verket, till allas stora förvåning(), föredrar sällskapet av män. Du snackar alltså skit vilket inte är någon överraskning för någon som läst ett enda av dina svagbegåvade och förståndshandikappade inlägg tidigare.

Det enda man egentligen kan få ut av den här tramsiga trådstarten är att det inte är någon mening med att lyssna på vad feminister säger utan istället se till vad de gör.
Citera
2024-05-14, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Teabag
Suck, det är ju det jag har gjort hela tiden

Det finns några feminister här som det faktiskt går att diskutera med. Du tillhör definitivt inte dem. Du är enbart korkad och tillför absolut noll till diskussionen med dina hjärndöda och förvirrade kommentarer. Det vore faktiskt stor underhållning att få se feminister som du bli lemlästad av en björn!

Detta. Jag är en stark anhängare av åsikten att man bör tvingas leva med konsekvenserna av politiken man förespråkar. Är du invandringsförespråkare? Ja, då ska du också bo i invandringstäta områden. Är du miljötaliban? Ja, då ska du leva utan tillgång till allt det den moderna civilisationen kan erbjuda tack vare oljan. Är du feminist som förespråkar att björnar är säkrare än män? Ja, då bör du få det ordnat av staten att du ska slippa alla män och istället få umgås med björnarna som både är säkrare och bättre för dig än männen.

Om människor i större utsträckning hade tvingats leva med konsekvenserna av sin idiotiska politik man förespråkar så hade landets alla problem lösts på nolltid.

Hur många feminister hade fortfarande stått bakom sina åsikter om det var på det här viset? Inte en enda.
Citera
2024-05-14, 16:39
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Går du i skogen Micro?
Var i Sverige bor du?

Börja med att svara på det så återkommer jag med självklara följdfrågor.
Ja jag går i skogen varje dag.
Var man bor är knappast något man brukar lägga ut på Flashback.
Var bor du själv förresten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in