Citat:
Ursprungligen postat av
mimimex
Jag tycker att dagens moderna kvinnor kräver alldeles för mycket av män i ett förhållande, men de är själva inte bereda att bidra med någonting. Så länge mannen betalar för allting så är kvinnan nöjd såklart. Sen ska hon också vägra att ställa upp på sex när han betalar för saker till henne som värda upp till 1000 euro per månad. Visste du för 1000 euro här i Wien kan jag ha sex med 6-7 olika tjejer.
Relationen som jag hade med mannen var bra. Vi har ihop i 1 år och 7 månader, men var tvungna att göra slut eftersom det var svårt hitta en lösning på boendesituationen då han bodde i Berlin. Annars var vårat förhållande helt lugnt och vi hade regelmässigt sex flera gånger per vecka när han kom på besök hemma hos mig här i Wien.
Haha vad får du dina siffror ifrån? Vad är du för jävla lirare. Läser man det du skrivit tidigare har du svårt att få upp den med kvinnor, kanske där problemet ligger?
Du känns 100% som en 40 åring som sitter i källaren, stygg som få och därför inte fått någon uppmärksamhet av damer och därför målar upp dom som demoner. (Och yes, 11% kroppsfett, vi har alla hört det som du gillar att nämna).
Jag förstår att folk köper sex för att dom behöver en snabb utlösning men du har ju helt ratat kvinnor innan du ens testat på ett förhållande.