Citat:
Ursprungligen postat av
Antixdare
Ärligt talat alltså, jag är 11e dagen efter operationen och det är bättre nu men det var hemskt och obehagligt under de 7 dagarna in. Det var för det första hemskt att se din egna penis att se ut så och att man kände så i sin penis och det sved för det mesta dels och har läst en hel del här och flera berättar om att de vaknat upp på nätterna och fått stånd vilket jag också varit med om och det är hemskt för man får knappt nån sömn och de spänns så man behöver ligga böjd och kan inte ligga rakt med benen för att då spänns penisen så man får så ont och det känns som att stygnen och såren öppnas upp. Och man tänker att ”tänk så när jag öppnar upp täcket och tittar nu så är de blod överallt, vilket det inte var dock men man var paranoid förfan. Kompresserna både fastnar i stygnen och i såren så dem typ byggs samman på något sätt, jag fick dock hem en gel som skulle förhindra att kompresserna att fastna men gelen var ju kass för man fick inte ta på stygnen och det heller och även om man la runt om så fastnade det ändå alla gånger men man vågade inte sätta runt om för det var så jävla ömt så man vågade inte ens sätta ett fingertryck där på. Och har någon upplevt dem dära blåmärkerna som man får på peniskaftet och att dem gör så himla ont och de dem är bara obehagliga. Och att kissa när man hade kompresserna var hemskt alltså man saknade bara känslan om hur det var innan att dra ner kallingarna och bara pissa och kunna dra upp och spola men nu med dem så blev det en helt annan process så man behövde ta av den för mesta dels och då hade det fastnat och då behövde man ta vatten på och stå där med badkars vatten slangen och stå där jätte pissenödig och ta av den. Det hände även att någon gång att man försökte öppna ett hål så man kunde rikta penisen ner mot toan och pissa så strålen kom rakt ner så man slapp byta men det gick åt fan för urinhålet var fucked upp med strålen så det pissade ner hela kompressen så den var helt nerpissad och livet sög röv bara verkligen. //antixdare
Jag håller med och är bara 4 dagar post op. Det mesta har gått bra men så sjukt känsligt och obehagligt ändå. Pissprocessen nu känns som ett helvete: först antingen försöka pissa med kompressen men de skiter jag oftast i, så då ta på ett sätt som inte gör ont, sen pissa, sedan duscha/tvätta rent, låta det torka, på med ny kompress osv…
Smärtan för mig är mest typ vid strängen, fyfan vad det kan strama åt…
Hoppas det blir/blivit mycket bättre för dig.