Citat:
Ursprungligen postat av
xlajt
Hur har det gått med läkningen? Är nojig att man kommer ha as ont första dagarna?
Helt otroligt ändå att inte ens kliniken har bra typ bilder på de olika tillvägagångssätten.
Om inte på riktiga penisar så borde dom ha det i ritad form så klienter ser vad man kan förvänta sig.
Ska dra ihop en liten text åt dig hur jag har hanterat det, en seriös text när jag har lite mer tid.
Stod upp sen dag 1 men med mindre bekvämlighet haha. Såklart gjorde det ont men på en skala 1 till 10, kanske en 2a, 3a. Var inte det värsta. Bara att det är ett obehag vid vidrörelse som gjorde att man fick ta det lugnt.
Värst var efter operationen och den natten, hade op. på eftermiddag så kunde komma hem ligga några timmar med smärtstillande och sen sova.
Nattstånd besvärade aldrig mig riktigt, tillskillnad från hur jag sett folk haft det.
Ett tips för optimal läkning, ta minst en vecka ledigt från jobb och håll kuken riktning upp i himlen, hela tiden.
Gick på alvedon och ipren (Ipren är blodförtunnande, så ta det försiktigt)
Läkningen har flytit på riktigt fint har knappast svullnad kvar och stygn börjar släppa något.
Lindrar fortfarande in den!
När opererar du dig? Datum