Citat:
Ursprungligen postat av bamse-plaster
Jadå grabbar! Imorron bär det av mot slakteriet!
Har med en jävla tur fått tid redan imorron, egentligen skulle det ta tre månader. Känns skönt att få det gjort men samtidigt har jag riktig ångest inför imorron... Kommer inte kunna somna ikväll.
Har ingen aning hur jag ska klara att leva i celibat i fyra veckor
minst.
Jag skriver imorron igen när jag har gjort ingreppet och uppdaterar lite för er som inte har gjort ingreppet än. Jag känner att jag har fått mycket hjälp av dom som har skrivit om sina egna upplevelser här. Tack!
Over and out / Bamse
Trodde jag...
Det var bara nåt jävla info. möte med läkaren. Åkte till en annan stad för ingenting...
På frågan "dog du?" så måste jag svara ja. Eller iallafall lite. Blev sjukt lack på läkaren där. Har varken haft tid eller orkat skriva i detta forum pga. det. Trodde det skulle bli av i tisdags.
Det fina med hela historien är att det verkar som om jag bara behöver klippa av strängen och jag har haft sex med stor framgång!

Är sjukt glad! Känner att mitt förhållande har fått en jäkla uppsving nu också. Har blivit mycket mera avslappnat nu.
Och eftersom Förhuden stryper av ollonet lite och minskar känseln (Precis som "The stranger"

) så är jag en uthållig sexmaskin.

Det uppskattas ju verkligen av min lite mera erfarna flickvän.
Over and out / Bamse.