2024-05-08, 09:06
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T2Frank
Hon kan göra vad hon vill med IP-numren, det är därför man har VPN eller en ISP som inte loggar nogåt så som Bahnhof.

Hon kommer inte få ut några uppgifter utan en polisanmälan, och finns det inget brott så begär inte polisen ut uppgifterna från ISPn, och är det inget prioriterat så kommer dom bara lägga ner det.

Det finns inget att anmäla i alla anmälningar eftersom gissningsvis är 99% sanning men hon vägrar förstå det.

Men låt dumbi anmäla alla oros-anmälningar, mail till överförmyndaren osv. Speciellt dom som handlar om hennes egna bedrägerier. Verkar riktigt klokt att polisanmäla sina egna brott.

Men låt oss leka med tanken att en dom kikar nämnare på en anmälan, en anonym sådan. Sen ska dom bevisa vem som satt vid datorn och gjorde denna också. Det är inte i linje med vem som står på ett abonnemang för uppkopplingen.

Så det kommer ta stopp där, kanske det är många besökare hemma som får använda datorn osv.

Men vi leker vidare med yttligare en tanke. Att Emelie i ett maniskt tillstånd sätter sig och gör polisanmälningar kors och tvärs utan att läsa vad personen har anmält först.

Börja med att läsa >> här << innan du börjar med det.

Att agera i affekt kan vara jobbigt ibland.

Jag önskar att det inte var så men är väldigt rädd att du tappade bumbi redan efter ” och finns det inget brott så begär inte polisen ut uppgifterna från ISPn, och är det inget prioriterat så kommer dom bara lägga ner det. ”

Ser framför mig hur det står helt still i huvudet på henne och blicken är låst med sina uppspärrade ”helt normala ögon.”

Jag kan förklara för dig simpelt bumbi, vi vet att du kommer ingenstans med det där.
Vi pratar lååångt över din hjärnkapacitet nu, men vem vet nån polare i Mensa kanske kan hjälpa dig?
2024-05-08, 11:11
Medlem
Von.griss avatar
https://streamable.com/snni8b

Eftersom hon inte vågar ha mig på sina konton och jag är ghostad på youtube.
Chrippa,Linnea,pillerpundarn ”Dom tre pundmupparna” istället för dom tre musketörerna.

Hon vill så gärna vara en del av dom och deras drama drottningen av dagcenter.
Blir sorgligt och pinsamt.

Kommer ihåg när hon frågade liven en gång för länge sen i början av detta drama ”Ni vet ju inte om jag känner chrippa eller inte ,vi kanske har jättebra kontakt…lång paus…..om jag känner chrippa vad tror ni vi pratar om då som ni inte får veta?” Vet inte vem det är mest synd om ”chrippa da fitta” eller dumbi.

Tror helt klart bumbi tänder på chrippa och gnuggar sin ”jag är lesbisk(a)” köttros till hans reaktionsvideos, hans låga intelligens tilltalar henne, ”som en fluga till skit” principen.

Bumbi är också skattefifflare och bidragsbedragare av rang, chrippa skattefifflare och försökte även blåsa socialen på bidrag.
Heja bumbi ”you go get your man Queen!” Matchmake from heaven.
2024-05-08, 13:44
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von.gris

Vilket roligt klipp. Om ett par dagar, några veckor en kille som har koll på IP-nummer. Då vet hon vem du är!

Det var roligt, personen nog googlat hur man hittar IP-nummer och hittat något hitte på.
Om man inte har fast IP så kan man stänga av sin router 15~ minuter så tappar DHCP servern mac-adressen som routern/fiberboxen har.

Viola nytt IP.

Men som nämnt innan och i många trådar i IT-Säkerhets delen så är det en långsökt tanke att hitta en person bakom ett IP-nummer.

Hon säger emot sig själv "blivit kontaktad av en person som vet vem piggy är"

Om denne person nu vet det (givetvis inte) så har ju IP-numret ingen nytta här.
Men givetvis så finns det en liten person som tror sig kunna spåra IP-nummer. Det går att hitta slutnoden om man kollar upp ett nummer, absolut.

För min del säger den att jag är lokaliserad i Stockholm, vilket är fel på 45 mil.
Men spåra på, och berätta gärna mer om vad det är du ska spåra Emsan.

Vore jättetrevligt med ett konkret exempel på något som inte stämmer i en orosanmälan/mail till överförmyndaren.

Av alla anmälningar så vet ju givetvis dom vem piggy är.
Snart på youtube. CRIPPA OCH EMELIE DUMBI HAR EN HACKER - FLASHBACK HÄNGS UT.

Men det är klart Emelie har en knarkarkompis som känner jocke men hon knarkar inte själv...
2024-05-08, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.gris

Eftersom hon inte vågar ha mig på sina konton och jag är ghostad på youtube.
Chrippa,Linnea,pillerpundarn ”Dom tre pundmupparna” istället för dom tre musketörerna.

Hon vill så gärna vara en del av dom och deras drama drottningen av dagcenter.
Blir sorgligt och pinsamt.

Kommer ihåg när hon frågade liven en gång för länge sen i början av detta drama ”Ni vet ju inte om jag känner chrippa eller inte ,vi kanske har jättebra kontakt…lång paus…..om jag känner chrippa vad tror ni vi pratar om då som ni inte får veta?” Vet inte vem det är mest synd om ”chrippa da fitta” eller dumbi.

Tror helt klart bumbi tänder på chrippa och gnuggar sin ”jag är lesbisk(a)” köttros till hans reaktionsvideos, hans låga intelligens tilltalar henne, ”som en fluga till skit” principen.

Bumbi är också skattefifflare och bidragsbedragare av rang, chrippa skattefifflare och försökte även blåsa socialen på bidrag.
Heja bumbi ”you go get your man Queen!” Matchmake from heaven.
Spara det klippet, jag/vi kan behöva det i framtiden till en sak.
2024-05-08, 20:05
Medlem
godofasgaards avatar
Nu har åbäket ont i tanden igen och så tigger hon pengar helt otroligt.
2024-05-08, 20:07
Medlem
Nippslipps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godofasgaard
Ja, så otroligt ont har hon och kommentarerna avstängda
2024-05-08, 20:10
Medlem
Nu sitter hon och erkänner att hon har en hel burk citadon hemma. Troligt att en doktor skrivit ut det till skabbet.
2024-05-08, 20:16
Medlem
godofasgaards avatar
Käften går i ett nu men hon säger inget hon har nog redan varit i burken.
2024-05-08, 20:17
Medlem
Hon har redan glömt att för några dagar sen hon hade lagat alla tänder 🤣🤣🤣🤣hon vet ju inte från dag till dag vad hon säger
2024-05-08, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godofasgaard
Ja nu jävlar är hon bra spelsugen.
Varför visar hon sig aldrig nu när hon har skaffat så fint hår o allt?
2024-05-08, 20:22
Medlem
Bumbi du har inte 9000 kvar när allt är betalt, du har ju lovat att betala tillbaka alla lån nu den 19e MAJ, du har ju redan skjutit fram det en gång. Håll nu det du lovat annars kan du ALDRIG igen hävda att du "alltid håller det du lovat".
Tandvärken: du säger att du tror på KARMA!
2024-05-08, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Nu sitter hon och erkänner att hon har en hel burk citadon hemma. Troligt att en doktor skrivit ut det till skabbet.
Hon borde testa att ta hela burken, då borde tandvärken försvinna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in