2024-04-09, 18:29
Medlem
Marcusdemortes avatar
Hörde att Chrille var singel igen och skulle åka hem till bumbi nu eftersom han fått skatteåterbäring. Återstår och se om de har sex igen.
2024-04-09, 18:58
Avslutad
Alltså nu sitter hon och vill låna IGEN 3500 kr av sina tittare! 🤬 Hennes dumhet tar verkligen aldrig slut…..
2024-04-09, 19:04
Medlem
mrDarcys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKackerlacka
Alltså nu sitter hon och vill låna IGEN 3500 kr av sina tittare! 🤬 Hennes dumhet tar verkligen aldrig slut…..
Panik har hon!! Två dagar kvar i frihet nu ju
2024-04-09, 19:14
Medlem
nationalizten88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrDarcy

Tick, tack alla dokument för ekonomisk lockdown klara från överförmyndaren/förvaltaren snart torsdag.

😁
2024-04-09, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrDarcy

Haha, men alla andra hon är skyldig en förut då?
2024-04-09, 19:43
Medlem
Någon som har mejlen till Josefin? Tror att hon gärna vill veta vad Bumbi sitter o säger/ljuger om henne.
2024-04-09, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Någon som har mejlen till Josefin? Tror att hon gärna vill veta vad Bumbi sitter o säger/ljuger om henne.

https://ibb.co/MhY3XwH Där har du!
2024-04-09, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
https://ibb.co/MhY3XwH Där har du!

Josefin är inte förvaltare för Bumbi, hon blev Gode man i februari.
Josefin förde över alla pengar till konton som Bumbi en kunde förvalta över (mitten av februari)
Bumbi fick cirka 50 000 kr sparade pengar och även de retroaktiva pengarna cirka 65 000 kr.

Så hur skulle Josefin plötsligt ta 3 000 kr, när hon gav Bumbi 115 000 kr och Bumbi spelade upp allt på ett par dagar
2024-04-09, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Josefin är inte förvaltare för Bumbi, hon blev Gode man i februari.
Josefin förde över alla pengar till konton som Bumbi en kunde förvalta över (mitten av februari)
Bumbi fick cirka 50 000 kr sparade pengar och även de retroaktiva pengarna cirka 65 000 kr.

Så hur skulle Josefin plötsligt ta 3 000 kr, när hon gav Bumbi 115 000 kr och Bumbi spelade upp allt på ett par dagar

Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska tro. Men med tanke på hur mycket hon tjatar om det så börjar jag nästan tro att hon talar sanning, att Jossan faktiskt tog pengarna. Jag har lyssnat på hela hennes live. Hon brukar suuuga på att ljuga kontinuerligt. Men har inte kollrat upp sig i lögner som hon oftast gör. Hon erkände ju till och med att hon fått skattepengar som hon inte skulle ha haft.

Men Jossan tog nog dom i egenskap av god man. Så hon hade ju egentligen ingen rätt att ta pengarna. Men det fattar ju inte Bumbi.

Det som talar för att hon ljuger är väl att Jossan tog pengarna precis när Bumbi upptäckte dom. Det är väl det märkligaste isåfall.
Senast redigerad av Hackie 2024-04-09 kl. 20:31.
2024-04-09, 20:45
Medlem
GunillaRothchilds avatar
Jag tror Jossan verkligen lyckades norpa pengarna på något vis det hördes att hon var enormt besviken.

Två dygns manisk väntan på pengar slutade med ett rejält magplask, hysteriskt kul. 😁
2024-04-09, 20:45
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska tro. Men med tanke på hur mycket hon tjatar om det så börjar jag nästan tro att hon talar sanning, att Jossan faktiskt tog pengarna. Jag har lyssnat på hela hennes live. Hon brukar suuuga på att ljuga kontinuerligt. Men har inte kollrat upp sig i lögner som hon oftast gör. Hon erkände ju till och med att hon fått skattepengar som hon inte skulle ha haft.

Men Jossan tog nog dom i egenskap av god man. Så hon hade ju egentligen ingen rätt att ta pengarna. Men det fattar ju inte Bumbi.

Det som talar för att hon ljuger är väl att Jossan tog pengarna precis när Bumbi upptäckte dom. Det är väl det märkligaste isåfall.

Jossan kan ha lagt en utbetalningsspärr på skattekontot när hon märkte att Bumbi skickat in deklarationen utan bilagor för att få utbetalt kvarskatten alternativt bytt till ett bankkonto B inte kommer åt.
2024-04-09, 20:48
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Jossan kan ha lagt en utbetalningsspärr på skattekontot när hon märkte att Bumbi skickat in deklarationen utan bilagor för att få utbetalt kvarskatten alternativt bytt till ett bankkonto B inte kommer åt.

Verkar som att Jossan fick höra om liven och ringde mitt i. I samtalet lyckades hon få Emelie att ge henne pengarna som ska sparas till skatten.

Hur det rent praktiskt gått till verkar oklart.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in