2024-05-08, 09:27
Medlem
Frgade canapay varfr jag bara ftt refund p senaste transaktionerna. Han sa att det kommer fler! Att ju lngre tillbaks i tiden, desto lngre tid tar det att komma tillbaka till kortet. Hoppas! Har minst 10 tusen till att f tillbaka.
Stort tack savoirfaire fr att du nmnde detta hack! Trodde aldrig det skulle fungera. Men bara canapay som betalat tillbaka n s lnge. Har inte ens ftt svar frn de andra... Hoppas de hr av sig.. men r njd med 13k jag fick igr och enligt supporten ska minst 10k till komma in p kontot. r njd nd, knns som gratispengar d jag aldrig rknat med detta.
Senast redigerad av nilsson24 2024-05-08 kl. 09:38.
Citera
2024-05-08, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krommee
Du ska f, behvde du skicka nt bevis alls ?

Dem bad mig om screen dr de str cana.io osv .. pratar om mer belopp n ditt.
och hur lngt tillbaka r era transaktioner? fr jag har till ngra mnader bakt i 2023

Jag skickade inte in ngra bevis eller ngot bara mailade dom
Citera
2024-05-08, 11:30
Medlem
krommees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KjellFhejsan
Jag skickade inte in ngra bevis eller ngot bara mailade dom
Ftt nu att de terbetalar allt ven ldre n 7 mnader, dessutom pbrjade Cerano terbetalning till Revolut p 25 fast det var massa transaktioner fr se om resten kommer med
Citera
2024-05-08, 11:49
Medlem
Citat:
Ftt nu att de terbetalar allt ven ldre n 7 mnader, dessutom pbrjade Cerano terbetalning till Revolut p 25 fast det var massa transaktioner fr se om resten kommer med

Vad har cerano fr Mail?
Citera
2024-05-08, 11:54
Medlem
krommees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KjellFhejsan
Vad har cerano fr Mail?
Kan ej i huvudet men det r cerano.io allts hitz gamings shell comp garanterat for de terbetalar fr fullt nu p Revolut
Support at bara
Senast redigerad av krommee 2024-05-08 kl. 12:01.
Citera
2024-05-08, 12:11
Medlem
https://www.teatmik.ee/en

Denna sida kan man ofta ska upp de estniska bolagen och nr man hittat bolaget brukar dr st kontaktinformation med mail. Ett tips bara. Mailat skert 10 fretag nu men endast ftt terbetalning frn canapay n s lnge. Hoppas p mer... Fr ha tlamod helt enkelt men knns som att de flesta bara skiter i att svara tyvrr.
Citera
2024-05-08, 12:33
Medlem
Ngn som har info om Mahmay? Gr knappt att hitta vad det r fr ngot bajsfretag men frsker ocks begra lite refunds.
Citera
2024-05-08, 12:36
Medlem
krommees avatar
Ngon som vet om mydeliveryy och kycoin? Kollar pt en kompis nu med
Citera
2024-05-08, 12:37
Medlem
krommees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilsson24
Frgade canapay varfr jag bara ftt refund p senaste transaktionerna. Han sa att det kommer fler! Att ju lngre tillbaks i tiden, desto lngre tid tar det att komma tillbaka till kortet. Hoppas! Har minst 10 tusen till att f tillbaka.
Stort tack savoirfaire fr att du nmnde detta hack! Trodde aldrig det skulle fungera. Men bara canapay som betalat tillbaka n s lnge. Har inte ens ftt svar frn de andra... Hoppas de hr av sig.. men r njd med 13k jag fick igr och enligt supporten ska minst 10k till komma in p kontot. r njd nd, knns som gratispengar d jag aldrig rknat med detta.

Sa han alla i mail? Mina r ju ver 6 mnader tbx de flesta, ska ju ej spela roll nr och hur de gjordes om refund typ?
Citera
2024-05-08, 12:40
Medlem
Citat:
Ngon som vet om mydeliveryy och kycoin? Kollar pt en kompis nu med

Har nog ver 100 k insttningar via kycoin. Inte lyckats hitta ngonting om dem tyvrr.
Citera
2024-05-08, 12:47
Medlem
TokyoBarns avatar
r det ngon av er som anvnt Revolut och frskt kontakta dom och frklara lget och ftt pengar tillbaka fr tjnster vi inte betalt fr?

Fick svar frn Tsinda som sger att det r banken jag ska kontakta.

Dear Tokyobarn,

We have received your request. However, you have contacted the wrong party. Please direct your inquiry to your bank, as they are the appropriate channel for
handling such matters.

Best regards,
GamingOnlineStore Support
Citera
2024-05-08, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nilsson24
https://www.teatmik.ee/en

Denna sida kan man ofta ska upp de estniska bolagen och nr man hittat bolaget brukar dr st kontaktinformation med mail. Ett tips bara. Mailat skert 10 fretag nu men endast ftt terbetalning frn canapay n s lnge. Hoppas p mer... Fr ha tlamod helt enkelt men knns som att de flesta bara skiter i att svara tyvrr.

Tack fr den lnken, lyckades hitta ett par via den!

Ngon som vet vilka vivxcn warsaw r?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in