2024-05-08, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StewartGrifin
Har nog över 100 k insättningar via kycoin. Inte lyckats hitta någonting om dem tyvärr.

support@nun-tech.com Är kycoin
Citera
2024-05-08, 12:59
Medlem
Nån som fått refund eller alla fall svar från någon annan än canapay? Endast canapay för mig än så länge... Ingen annan har ens besvarat mitt mail..
Citera
2024-05-08, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nilsson24
Nån som fått refund eller alla fall svar från någon annan än canapay? Endast canapay för mig än så länge... Ingen annan har ens besvarat mitt mail..

Fick tillbaka från skinczar imorse, dock utan att dem svarade på mail.
Citera
2024-05-08, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krommee
Sa han alla i mail? Mina är ju över 6 månader tbx de flesta, ska ju ej spela roll när och hur de gjordes om refund typ?

Ja han sa alla! Får se om resten kommer. Räknar inte med någonting men håller tummarna. Fått 13k hittills från canapay men är bra mycket mer som jag hoppas på.
Citera
2024-05-08, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bollee
Fick tillbaka från skinczar imorse, dock utan att dem svarade på mail.

Ok! Har mailat dem jag också. Hoppas jag får tillbaks också.
Citera
2024-05-08, 13:02
Medlem
krommees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilsson24
Ja han sa alla! Får se om resten kommer. Räknar inte med någonting men håller tummarna. Fått 13k hittills från canapay men är bra mycket mer som jag hoppas på.
Håller tummarna åt oss båda
Citera
2024-05-08, 13:15
Medlem
Om någon har kontaktuppgifter till någon av följande får ni gärna säga till:

Smpaypf*theplati
IWC
Eduntage
Vivxcn
Expresiveera
Citera
2024-05-08, 13:24
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bollee
Om någon har kontaktuppgifter till någon av följande får ni gärna säga till:

Smpaypf*theplati
IWC
Eduntage
Vivxcn
Expresiveera

Letar med efter Expresiveera, har mest betalningar dit och till Tsinda hoppas någon hittar eller kan hjälpa oss. Mvh
Senast redigerad av TokyoBarn 2024-05-08 kl. 13:31.
Citera
2024-05-08, 13:30
Medlem
Någon som hittar mydeliviry mail eller elegro?
Dotascanner?
Citera
2024-05-08, 13:30
Medlem
Fick svar ifrån canopay.

Good day,

Thank you for the additional information - the transactions have all been identified in our system.

We have issued a refund for all transactions (this should reflect back to your card in the next 2 - 7 business days depending on your card provider).

As per your email, every precaution has been taken to now ensure your card number, email and IP are blocked and can no longer transact in our system.

There is a lot of fraud online, so please always ensure to keep your card details secret. We recommend only transacting with trusted online merchants to avoid fraud.

We are glad to help you resolve your query.

Kind regards,

Innebär det att man får tillbaka?
Jag har gjort dem flesta insättningar 2023
Citera
2024-05-08, 13:33
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andsch
Fick svar ifrån canopay.

Japp, fick samma mail mer elr mindre, och betalningarna (dock bara 2st) står som väntande återbetalning under mitt Revolut kreditkort.

Kul att dom gör rätt för sig och betalar tillbaka, nu hoppas vi bara att resten gör desamma om vi sätter lite press.
Citera
2024-05-08, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andsch
Fick svar ifrån canopay.

Good day,

Thank you for the additional information - the transactions have all been identified in our system.

We have issued a refund for all transactions (this should reflect back to your card in the next 2 - 7 business days depending on your card provider).

As per your email, every precaution has been taken to now ensure your card number, email and IP are blocked and can no longer transact in our system.

There is a lot of fraud online, so please always ensure to keep your card details secret. We recommend only transacting with trusted online merchants to avoid fraud.

We are glad to help you resolve your query.

Kind regards,

Yep! Grattis! De skrev samma till mig och fick pengar tillbaka igår. Sen saknas vissa transaktioner, men hoppas de kommer senare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in