Citat:
Ursprungligen postat av
fanvadljustdetblev
Jag vill så gärna tro på dina piller-”sanningar”, men kan du inte lägga ut något bevis? Screenshots från alla dina kontakter? Något? Börjar kännas som tomma ord
Som T2Frank nämnde, bevisen finns tror du mig inte ? Det bekommer mig inte så mycket då jag själv, och dom som håller på med att försöka få stopp på henne på riktigt
(om det finns några kvar som pallar ens, alla spyr på det aset nu och med all rätt. )
”Lägga ut något från alla mina kontakter?” Ursäkta mig frågan men är du dum i huvudet?
1. Aldrig i helvete
2. Jag har i början so gott som alltid i mina inlägg länkat både bevisen i sig eller länkat vidare till dom.🖕gav sen upp med det för att muppar som du inte kan använda sökfunktionen eller bläddra dig till svaret innan du antar.
3. Vem har sagt att majoriteten av bevisen som är av vikt finns i former av screenshot? Nu har du kollat chrippa dramat för mycket lille vän.
(Jag har umgänge utanför både teknik&sociala medier vi använder oss av den gamla konsten kallad talets funktion.)
Något jag älskar med alla dessa kritiker emot mig har oftast har dom enbart ett par inlägg bakom sig och relativa nya eller helt nya konton. Lustigt med sammanträffanden ellerhur?
Vart är Nationalteatern1? Den användaren hade huvudet på skaft.😂😂😂
Bumbi jag säger som din ”mamma” Carola sa ;
-”Du måste ha 2 hjärnceller kvar i huvudet, och båda slåss om vem som ska få vara kvar.”
Ett värdelöst ”skämt” ”punchline” men nör det riktas mot dig faller det naturligt på plats.
”Mamma Carola” du hade rätt om dumbi när du sa så. 🤭🖕🏻