2024-05-05, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Ja Bumbi har ju redN sagt att hon gör något fuffens "som hon tror inte är olagligt" 🤣

När sa hon det?
2024-05-05, 11:30
Medlem
ganghatarens avatar
Jag blev blockad av henne igår kväll. Helt utan anledning. Det enda jag sa till var att jag inte tyckte att hon skulle smaska när hon sitter och äter och lajvar samtidigt. Fattade inget. Men ingen större förlust i och för dig. Men det var lite kul att följa henne en tid.
2024-05-05, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ganghataren
Jag blev blockad av henne igår kväll. Helt utan anledning. Det enda jag sa till var att jag inte tyckte att hon skulle smaska när hon sitter och äter och lajvar samtidigt. Fattade inget. Men ingen större förlust i och för dig. Men det var lite kul att följa henne en tid.

Är du ironisk? Du skojar va? Självklart blev du blockad för en sådan kommentar. Du kan bli blockad för att skriva ett ”Hej!” om du har dålig tajming.

Om man har följt henne ett tag vet man att det ända sättet att klara sig från block är att inte skriva någonting alls. Inget. Det är ju därför ingen skriver i hennes lajvs, för 99% av dem som är inne där är vi ”haters” och vi vet att man blir blockad helt random om man skriver något. Så man skriver inget. Och Brumbi undrar varför ingen skriver 😂
2024-05-05, 14:03
Medlem
fanvadljustdetblevs avatar
Undrar vad Saga Scott tycker om att Bumbi fortfarande sitter och tror att dom är vänner?

Bumbi, ni var aldrig vänner. Saga tyckte alltid du var konstig och skev. Du stalkade henne och försökte härma henne för att du också skulle bli känd, lägg av nu, det börjar bli läskigt (börjar bli…. Ja ni fattar.)
2024-05-05, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.gris
1-0 till dumbi rackarns! 😂

Lägligt att klippa frillan i ren tjack anda till hennes ”tjacknatt”, hon axlar rollen som inbiten veteran redan efter första dygnet.

(Till alla experter, jag menar inte specifikt amfetamin utan det kan även vara adhd mediciner,
Hon har ju en förkärlek till piller i sig menar jag..)

Jag vill så gärna tro på dina piller-”sanningar”, men kan du inte lägga ut något bevis? Screenshots från alla dina kontakter? Något? Börjar kännas som tomma ord
2024-05-05, 15:23
Medlem
Alltså hennes hår fy f** så fult, vad är det för dåre som satt i det håret på henne🤣🤣 jaja vi får väl låta bumban tycka det är fint medans vi andra skrattar åt spektaklet
2024-05-05, 16:02
Medlem
Miys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fanvadljustdetblev
Undrar vad Saga Scott tycker om att Bumbi fortfarande sitter och tror att dom är vänner?

Då kan jag förtälja att Saga tycker Bumbi är helt bränd i huvudet. Så nu slipper du undra över det. 🙂
2024-05-05, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Då kan jag förtälja att Saga tycker Bumbi är helt bränd i huvudet. Så nu slipper du undra över det. 🙂

Ja… jag vet? Bumbi stalkade henne och var (är) besatt av henne.
2024-05-05, 20:04
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Jag vill så gärna tro på dina piller-”sanningar”, men kan du inte lägga ut något bevis? Screenshots från alla dina kontakter? Något? Börjar kännas som tomma ord

Bumbi har själv visat sina pillerkartor i kameran. Du kan leta själv.
2024-05-05, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T2Frank
Bumbi har själv visat sina pillerkartor i kameran. Du kan leta själv.

Ja, vi som följt henne ett tag har ju sett när hon visar upp sin påse med blandade kartor. Det var inte lite piller hon hade hemma då senast hon visade upp den.
2024-05-05, 20:59
Medlem
Von.griss avatar
Citat:

Som T2Frank nämnde, bevisen finns tror du mig inte ? Det bekommer mig inte så mycket då jag själv, och dom som håller på med att försöka få stopp på henne på riktigt
(om det finns några kvar som pallar ens, alla spyr på det aset nu och med all rätt. )

”Lägga ut något från alla mina kontakter?” Ursäkta mig frågan men är du dum i huvudet?
1. Aldrig i helvete
2. Jag har i början so gott som alltid i mina inlägg länkat både bevisen i sig eller länkat vidare till dom.🖕gav sen upp med det för att muppar som du inte kan använda sökfunktionen eller bläddra dig till svaret innan du antar.
3. Vem har sagt att majoriteten av bevisen som är av vikt finns i former av screenshot? Nu har du kollat chrippa dramat för mycket lille vän.
(Jag har umgänge utanför både teknik&sociala medier vi använder oss av den gamla konsten kallad talets funktion.)

Något jag älskar med alla dessa kritiker emot mig har oftast har dom enbart ett par inlägg bakom sig och relativa nya eller helt nya konton. Lustigt med sammanträffanden ellerhur?

Vart är Nationalteatern1? Den användaren hade huvudet på skaft.😂😂😂
Bumbi jag säger som din ”mamma” Carola sa ;
-”Du måste ha 2 hjärnceller kvar i huvudet, och båda slåss om vem som ska få vara kvar.”
Ett värdelöst ”skämt” ”punchline” men nör det riktas mot dig faller det naturligt på plats.

”Mamma Carola” du hade rätt om dumbi när du sa så. 🤭🖕🏻
Senast redigerad av Von.gris 2024-05-05 kl. 21:05.
2024-05-05, 21:03
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gua-ka-mole
Ja, vi som följt henne ett tag har ju sett när hon visar upp sin påse med blandade kartor. Det var inte lite piller hon hade hemma då senast hon visade upp den.

Efter det misstaget har hon varit duktig på den fronten, att hålla varorna borta ifrån kameran.
Hon fattar inte att det är hon som det lyser igenom lättare än en glasruta.

Hon var så påtänd härom natten när jag kollade på henne igen.
På riktigt det var så man blev passivt påtänd igenom skärmen för fan, då vet man grejerna funkar iallafall. 😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in