2024-05-04, 21:49
  #9169
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Nagijala, syftar kanske på Nangijala. Hon skriver och läser alltid fel. Enelie Berjkuist såm bår i Eggehålm. #snart40år


HAHHAHAHAHAHA
2024-05-04, 22:44
  #9170
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dramaqueen-1
p.s Harley om du läser här inne så hoppas du fick dig ett gott skratt av detta svaret, grattis till familjemedlemmen jag hörde om , är snart back on track vi hörs då hoppas jag 💪❤️🌹💯🫡 d.s [/i]

Varför skriver du till mig här på Flashback och inte på sms, Snap, Instagram eller TikTok..? Du bara försvann i mars och har ghostat mig i två månader... Jag har varit orolig för dig faktiskt! Du vet var jag finns...

Han har väl inte haft permis förrän nu..
2024-05-04, 22:44
  #9171
Medlem
immenhusens avatar
För oss som har svårt att följa Dumbi dagligen, men frågade hon någonsin chans på Pontus Rasmusson? De hade verkligen utgjort ett dreamteam, fastän Rasmusson verkar föredra prepubertala tjejer…

/AI
2024-05-04, 23:08
  #9172
Medlem
Ha brödet i kylen, är det det nya? 🤣
2024-05-05, 01:32
  #9173
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gua-ka-mole
Vad menar du? Spanar bängen på henne? Nä? Och vad är det för sockermamma (ett ord) du syftar på? Det är så trist när folk ska vara lite hemliga kryptiska här i tråden. Om ni vet nåt, ersätta det då.

Folk verkar veta så mycket men kan inte lägga fram bevis...
2024-05-05, 01:34
  #9174
Medlem
Våld löser ingenting . . . Men.......
Fyfan vad tillfredställande det varit att få slå det där jävla smackande äckliga flinet från hennes huvud. Jag försöker hålla mig borta, men dycker upp vid scrollning på TT det går som en eld av ilska genom mig, jag tål verkligen inte fanskapet.
Varför får hon ha socialamedier överhuvud taget.
Kapa händer, syigen tjäften men hon hade fan ändå lyckats hitta ett sätt att driva människor till orimligt ohälsosam ilska.
2024-05-05, 01:36
  #9175
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lotus80
Våld löser ingenting . . . Men.......
Fyfan vad tillfredställande det varit att få slå det där jävla smackande äckliga flinet från hennes huvud. Jag försöker hålla mig borta, men dycker upp vid scrollning på TT det går som en eld av ilska genom mig, jag tål verkligen inte fanskapet.
Varför får hon ha socialamedier överhuvud taget.
Kapa händer, syigen tjäften men hon hade fan ändå lyckats hitta ett sätt att driva människor till orimligt ohälsosam ilska.

Är så upprörd så skriver som bumbie idioten läser.
*dyker
*sy igen
*käften
2024-05-05, 03:19
  #9176
Medlem
Von.griss avatar
Någon som genuint bryr sig om hennes hälsa borde nog ringa akutpsykiatrin för det kokar över snart för drottningen av dagcenter.
Som en stammande påtänd jävla hackspett på tjack.

Vilken jävla shitshow, där bumbi har huvudrollen som skiten själv.
Men på riktigt det börjar kok över för detta riksmongot, nu borde personal från psyk besökt henne😂👍
Det eller narkotikapoliser. 🤫
2024-05-05, 03:47
  #9177
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.gris
Någon som genuint bryr sig om hennes hälsa borde nog ringa akutpsykiatrin för det kokar över snart för drottningen av dagcenter.
Som en stammande påtänd jävla hackspett på tjack.

Vilken jävla shitshow, där bumbi har huvudrollen som skiten själv.
Men på riktigt det börjar kok över för detta riksmongot, nu borde personal från psyk besökt henne😂👍
Det eller narkotikapoliser. 🤫
Men hennes hår blev ju i vart fall bra 💇🏼‍♀️
2024-05-05, 03:51
  #9178
Medlem
"Välkommen som min nya förvaltare😀" skrev hon till både Bengt och Bent 🤣🤣🤣
2024-05-05, 03:55
  #9179
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Men hennes hår blev ju i vart fall bra 💇🏼‍♀️

1-0 till dumbi rackarns! 😂

Lägligt att klippa frillan i ren tjack anda till hennes ”tjacknatt”, hon axlar rollen som inbiten veteran redan efter första dygnet.

(Till alla experter, jag menar inte specifikt amfetamin utan det kan även vara adhd mediciner,
Hon har ju en förkärlek till piller i sig menar jag..)
2024-05-05, 07:27
  #9180
Avslutad
Bumbis hår… vem har ansvar för det? Ingen normal människa hade satt i löshår i hennes hår. Ingen normal människa hade åkt ifrån henne och lämnat håret i det skick det är nu. Ingen normal människa hade låtit henne gå ut så….

Det kan inte vara sant. Hon måste satt i det själv stackars 😢

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in