2024-05-28, 00:14
Medlem
0:- fram till 27:e, rolig sommar för fröken som inte kan jobba!
Senast redigerad av ArtAbuse 2024-05-28 kl. 00:16.
2024-05-28, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flurp
Vem är den här nya tratten Julia nu då?
Ingen ny. Gammal bekant. Hon är också speltorsk. De har en toxisk relation till varandra, så klart, missbrukare som de är.
2024-05-28, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gua-ka-mole
Ingen ny. Gammal bekant. Hon är också speltorsk. De har en toxisk relation till varandra, så klart, missbrukare som de är.

Detta verkar vara en annan Julia?

Så förvirrande
2024-05-28, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Detta verkar vara en annan Julia?

Så förvirrande

Aha! Ok, jag var lite för snabb med att svara. Nu verkar Brumbi ha tappat det fullständigt.
2024-05-28, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gua-ka-mole
Aha! Ok, jag var lite för snabb med att svara. Nu verkar Brumbi ha tappat det fullständigt.

Fattar inte vem denna nya julia är?

Hon har ju 141lk följare på insta
2024-05-28, 05:59
Medlem
Haalands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Fattar inte vem denna nya julia är?

Hon har ju 141lk följare på insta

Det är Chrippas ex Bumbi har väl tjatat till sig en reaktion och nu är Emelie lite starstruck trots att Julia nästan är lika lowlife som Bumbi.

De har en del gemensamt exempelvis är de lika arbetsskygga samhällsparasiter båda två vem vet det kanske blir vänskap.

Julia bör dock lägga benen på ryggen då det inte på något vis kan ses som en positivt att ta in rikspuckot Emelie Bumbi i sitt liv när man har socialens ögon på sig.
Senast redigerad av Haaland 2024-05-28 kl. 06:41.
2024-05-28, 07:31
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArtAbuse
0:- fram till 27:e, rolig sommar för fröken som inte kan jobba!

Hon förstår inte att hon är pank eftersom det alltid kommer in pengar från puckon. Förvaltarjossan kommer få många samtal när hungern kommer. (Eftersom hon inte kan ringa den nya direkt).
2024-05-28, 07:53
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haaland
Det är Chrippas ex Bumbi har väl tjatat till sig en reaktion och nu är Emelie lite starstruck trots att Julia nästan är lika lowlife som Bumbi.

De har en del gemensamt exempelvis är de lika arbetsskygga samhällsparasiter båda två vem vet det kanske blir vänskap.

Julia bör dock lägga benen på ryggen då det inte på något vis kan ses som en positivt att ta in rikspuckot Emelie Bumbi i sitt liv när man har socialens ögon på sig.

Hon visade en insättning från Chrippas ex Julia på 1000 kronor på swish. Sen konversationen mellan dem. Efter det blev hon en en gapig karaktär och låtsas spela ut 2 kvinnor mot varandra där jag tror Julia är en av dem men vet inte säkert.
2024-05-28, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Hon visade en insättning från Chrippas ex Julia på 1000 kronor på swish. Sen konversationen mellan dem. Efter det blev hon en en gapig karaktär och låtsas spela ut 2 kvinnor mot varandra där jag tror Julia är en av dem men vet inte säkert.

Det var väl ändå en banköverföring på 50€ från Julia.l. Inte Chrippas Julia. Eller har hon visat någon swish från Julia P innan?
2024-05-28, 11:07
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soffanloppan
Det var väl ändå en banköverföring på 50€ från Julia.l. Inte Chrippas Julia. Eller har hon visat någon swish från Julia P innan?

Aha. Haha då trollade jag mig själv för det var i samband med klipp ang Julia P om jag fattade rätt.

Satan. Och ja det var från den andra Julia det såg jag nu.
Senast redigerad av Pianotangent 2024-05-28 kl. 11:17.
2024-05-28, 12:20
Medlem
Vem går hennes senaste Swish-nummer till då?
Hon sa i någon live när hon tiggde 1000 kr Swish att man skulle Swisha ett nummer hon antagligen skrev i någon chatt (som jag inte såg på Youtube) och hon sa också att man skulle skriva när det var gjort för hon inte hade Swish. Hon försöker väl undvika att Optio ser det.
2024-05-28, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nisse38
Vem går hennes senaste Swish-nummer till då?
Hon sa i någon live när hon tiggde 1000 kr Swish att man skulle Swisha ett nummer hon antagligen skrev i någon chatt (som jag inte såg på Youtube) och hon sa också att man skulle skriva när det var gjort för hon inte hade Swish. Hon försöker väl undvika att Optio ser det.

Swishen hon skrev igår går till henne, den som slutar på 112. Det är helt sjukt att den fortfarande är aktiv..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in