Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-05, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shieldhero
Ah just det, den hade jag helt glömt

Fast det spelade väl ingen roll om den som Pelle, Gustav och Karin röstade på fick 3 eller 4 om alla andra ändå röstade på Pelle? Tycker inte det håller riktigt?
Senast redigerad av UlfaBertila 2024-05-05 kl. 15:42.
2024-05-05, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShadoX
Zayera har fått hem hatbrev: https://www.instagram.com/p/C6i0qR6iSla/

slängde upp en kopia här https://ibb.co/QDrs6Wg

Vem anstränger sig för att skriva ett brev och sedan skriver något sånt menlöst? Känns fejk, hon tycker om att ha en offerkofta
2024-05-05, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shieldhero
Alltså han spelar ju jävligt smart, det måste man ändå ge honom,

Så det är anledningen till att man vill se mer vad han hittar på ju längre tävlingen fortlöper.
Kallas nödlösning, kommer inte hålla i längden
2024-05-05, 16:25
Medlem
Ska sitta uppe inatt o se veckans avsnitt hoppas bögpelle ryker, gränslandet är stängt nu😘
2024-05-05, 16:43
Zayera har fler liv än en katt.

Anledningen till att vi sett så lite av Maureen senaste veckorna är för att hon kommer vara en av de tre som går till final. Mastiff varierar alltid hur mycket de visar av en deltagare beroende på när den åker ut.
2024-05-05, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinlo89

Anledningen till att vi sett så lite av Maureen senaste veckorna är för att hon kommer vara en av de tre som går till final. Mastiff varierar alltid hur mycket de visar av en deltagare beroende på när den åker ut.
Absolut. Hon har även hintat på att man kommer att se mer av henne i slutet. Jag tippar på att hon, Rooble och Olivia står i final.
2024-05-05, 16:46
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Ska sitta uppe inatt o se veckans avsnitt hoppas bögpelle ryker, gränslandet är stängt nu😘

Vore jätteskönt att slippa se Pelle.

Citat:
Ursprungligen postat av Sinlo89

Jag gillar Zayera faktiskt.

Nja, Maureen har ändrat sig också. Mycket mer tyst, lyssnar mer än talar numera och det är till hennes fördel.
2024-05-05, 16:51
Medlem
Vipans avatar
Trodde inte det skulle hända men mina favoriter nu är Pål och Zaryda. Ser inget fint i dom andra och en jag avskyr mer och mer är Alma. Pelle är smart men tycker han är lite för strategisk och utnyttjar den menlöse Gustav till 100%. Den stackarn kommer nog också få en kniv i ryggen när det nalkas som tack för hjälpen.. Gänget i Gränslandet nu är patetiska allihop och det är ointressant om vem som kommer tillbaka. Kunde den knubbige lille kocken vinna för några år sen så borde även Zarryda kunna göra det. Hon har visat fler framsteg än nämda. Kocken lagade väl mat endast och klarade väl inte mycket mer än det om jag minns rätt. Nu hoppas jag att den vidriga Alma försvinner omgående så man kan ställa tillbaka spyhinken.
Senast redigerad av Vipan 2024-05-05 kl. 16:53.
2024-05-05, 16:52
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UlfaBertila
Fast det spelade väl ingen roll om den som Pelle, Gustav och Karin röstade på fick 3 eller 4 om alla andra ändå röstade på Pelle? Tycker inte det håller riktigt?
I det läget de var, att inte till 100% veta hur de andra skulle rösta, så röstade P, G och K på det för dem klokaste sättet eftersom Z redan hade en röst.

Hade t.ex de andra lagt fem röster på P och två röster på K, samtidigt som P, G och K röstat på t.ex Roble så hade K och R fått lika många röster och då hade det (om jag förstått rätt) blivit en ny omröstning mellan K och R och då hade K blivit utröstad.

Nu fick ändå K åka, då Z hade 33% chans att duellera och 50% chans att vinna och lyckades med det.
2024-05-05, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Jag gillar att Pål spelar fullt ut och behandlar Robinson som det spel det är. Det jag inte gillar med Mark är att han reagerar så emotionellt. Om inte alla beter sig precis som han tycker är rätt börjar han hata personen och försöker sedan få resten av gruppen att hata personen lika mycket som honom.

Det gav mig lite avsmak när Mark var helt upphetsad efter att han sagt till Pål inför gruppen.
Såg ut som Marks första konflikt i livet, han förberedde sig hela natten och var sedan överlycklig över att Pål faktiskt hade underkastat sig honom.

Satt och hoppades på att Pål skulle svara att han tyckte alla borde rösta ut Mark för att Mark är det största hotet.

Ja FY så hemskt och osmakligt att en man visar äkta känslor! Eller?
Nu hade du nog lite otur när du tänkte. 🤫
2024-05-05, 17:23
Medlem
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoktalangen
Ja FY så hemskt och osmakligt att en man visar äkta känslor! Eller?
Nu hade du nog lite otur när du tänkte. 🤫
Mark var osmaklig och ännu vidrigare sen efter utbytet när han sitter och smeker Alex. Usch! Mark och Alma tillhör kategorin sliskiga människor.
Senast redigerad av Vipan 2024-05-05 kl. 18:01.
2024-05-05, 18:37
Medlem
Riddars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Trodde inte det skulle hända men mina favoriter nu är Pål och Zaryda. Ser inget fint i dom andra och en jag avskyr mer och mer är Alma. Pelle är smart men tycker han är lite för strategisk och utnyttjar den menlöse Gustav till 100%. Den stackarn kommer nog också få en kniv i ryggen när det nalkas som tack för hjälpen.. Gänget i Gränslandet nu är patetiska allihop och det är ointressant om vem som kommer tillbaka. Kunde den knubbige lille kocken vinna för några år sen så borde även Zarryda kunna göra det. Hon har visat fler framsteg än nämda. Kocken lagade väl mat endast och klarade väl inte mycket mer än det om jag minns rätt. Nu hoppas jag att den vidriga Alma försvinner omgående så man kan ställa tillbaka spyhinken.

Alla människor som har psykopaten Pål och den hårfagre Zaryda som favoriter bör söka hjälp på närmaste psykmottagning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in