Citat:
▶I mitt skrivna och postade inlägg, daterat: den
[ 29/04 samt 2024 ] ( Sidan: 121 ) så ställde jag en fråga till dig beträffande dina besvär med Hemorroid-Vesíklar vilken fråga du antingen av någon anledning inte ville svara på eller också, att du helt enkelt missade frågan som tidigare var ställd till dig vid det aktuella postnings-tillfället.
▶Jag har nedan sett upprepat frågan på nytt igen.
✔ Frågan löd: Har du med hjälp av till exempel: en större hand-spegel, speglat din Anála region och, för att på ett sådant sätt kunna konstatera hur många
Hemorroid-Vesíklar som du just nu besväras ut av och, även hur stora eller små dina nuvarande Vesíklar är ... ?
▶Extra tillägg till det ovan skrivna ... Om du inte sköter om dina Hemorroid-Vesíklar med daglig och regelbunden omsorg, så finns det en risk att Vesíklarna kan infekteras.
▶Mitt råd till dig är följande sagt ... och det är, att du som individ, sätter det säkra före det osäkra i första rummet och sålunda tar hand om din kropp på bästa möjliga sätt istället för att smita undan ditt ansvar som du har för din kropp och, för din hälsa.
▶ Jag återkommer till IBS-Tråden om vilka risker som du kan utsätta dig för om du accepterar en [ Testosterón-behandling ]
▶Att leka med sin kropp kan få mycket oanade konsekvenser vilka är långt ifrån önskvärda att få bära på inom sin kropp när dom väl har florerat i kroppens olika organ.
Mvh/
🌐Joker👤Mannen