2024-05-03, 22:05
Medlem
doktorfeelgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Står verkligen fläskberget med en whiteboard? haha

Haha, scenerna i "Kommissarie Späck" verkar mer seriösa när de pratar om att hitta en 'seriesjälvmördare'. Anjo, för fan du är ingen utredare, skaffa ett vanligt jobb och sluta jäsa i fåtöljen.
Citera
2024-05-03, 22:19
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Spolade och hörde detta av en ren slump:
https://youtu.be/FG8z2ZDd0lo?t=2450

Årets golare Kul också att han förtalar Chrippa innan han sen uppmanar till att anmäla..
Försökte han verkligen ifrågasätta någon annans moral?

Fettot har ljugit för sig själv så länge han vet knappt vad han heter längre.

Tips: köp en sport-bh Anjo, man ser dina fläskpattar guppa genom tröjan när du gungar på fläskberget.
Citera
2024-05-03, 23:15
Medlem
RumpTrollets avatar
Tycker Anjos senaste video var i särklass en av de bästa. Äckligt att våra skattepengar går till Parasit-Kräftan och hans bihang.
Citera
2024-05-03, 23:17
Medlem
RumpTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Är folk verkligen intresserade av Anjos video om Chrippas skattefusk?
Folk har ju vetat i år att han fuskat med skatten. Det han deklarerar kan omöjligt betala för alla resor och allt han köper, att han skattefuskat har ju varit så tydligt, alla vet om att han gör det.
Så var det ens att göra en video om?

Och du tycker det är helt FINE med att Chrippis fortsätter utan att det kommer upp till ytan/offentligheten?!
Citera
2024-05-03, 23:37
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RumpTrollet
Och du tycker det är helt FINE med att Chrippis fortsätter utan att det kommer upp till ytan/offentligheten?!
Dem har ju redan anmält honom till skatteverket, det räcker väl med att skatteverket utreder det?
En video kommer ju inte direkt ge någon ny information.
Citera
2024-05-03, 23:48
Medlem
Anjo har blivit sitt eget rättsväsende, fan vilken shitshow det här är, tack alla inblandade.
Citera
2024-05-03, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Är folk verkligen intresserade av Anjos video om Chrippas skattefusk?
Folk har ju vetat i år att han fuskat med skatten. Det han deklarerar kan omöjligt betala för alla resor och allt han köper, att han skattefuskat har ju varit så tydligt, alla vet om att han gör det.
Så var det ens att göra en video om?

Trodde aldrig det var på den nivån, hoppas han åker dit för det tillsammans med tjejerna. Sen har grisarna mage att söka bidrag som vi skattebetalare ska stå för!
Citera
2024-05-04, 00:13
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Det är enbart Jockes egna fel att jag blev aktiv i tråden. Jag var ganska inaktiv tills han försökte få tag i min identitet. Och Chrippa hejade ju på Jocke som skulle hänga ut flera på flashback.
Om Jocke tror att han kan tysta mig genom att hota med att hänga ut mig så tror han fel. Om du kollar är jag knappt aktiv i övrigt på flashback av en anledning...
Tillslut kommer Chrippa tråden dö ut och då kommer jag sluta vara aktiv igen.
(skriver här eftersom man inte kan skriva PM till dig)
Citera
2024-05-04, 00:15
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Trodde aldrig det var på den nivån, hoppas han åker dit för det tillsammans med tjejerna. Sen har grisarna mage att söka bidrag som vi skattebetalare ska stå för!
Jag tror ganska många fler har ett finger med i Chrippas skattefusk, inte bara tjejerna. Även om Anjo inte kommer ta med allt, utan enbart ta med det som passar honom
Citera
2024-05-04, 01:19
Medlem
RumpTrollets avatar
Anjos Video är Borttagen!!!
Citera
2024-05-04, 02:17
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Anjos Video är Borttagen!!!
Rykten i en annan tråd säger att han är avstängd i 30 dagar .. Det är ju i så fall en liten seger för anständighet ...

Heja Youtube om det stämmer.
Citera
2024-05-04, 05:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Rykten i en annan tråd säger att han är avstängd i 30 dagar .. Det är ju i så fall en liten seger för anständighet ...

Heja Youtube om det stämmer.
Det jag inte förstår, är att Anjo kunnat hålla på så länge med sina vidriga drev mot andra, det har varit ren stalkning och mobbning i syfte att förstöra andra människors liv, ta ifrån dom sin glädje och livslust.
Det är sjukt.

Den största mobbaren som agerar på uppdrag av sin "hemliga kärlek" Jockiboi i hopp om vad?

Är Anjo förd bakom ljuset av Joakim Lundell, som är rädd för att Anjo ska läcka känslig information om vad?

Hur konstigt var det inte med Anjos minnesskort som knäcktes på mitten?
Senast redigerad av Mumsbulle 2024-05-04 kl. 05:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in