2024-05-01, 23:06
Medlem
Forsokskanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://youtu.be/-yI-jnQ9ueQ?si=hgE2yFFTWl2llcnJ

Anjo är riktigt sur och besviken på Cluee och boysen

Trodde namnmössor var mer någonting barn hade på 80-talet...

Han är så lik en verklig svensk version av Cartman
Citera
2024-05-02, 00:24
Medlem
FannyFruxos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
I love it
Anjo som fortfarande har skor med kardborreband
Jag skulle vilja se honom utföra ett riktigt jobb, kan tänka mig att han då väljer att bli en hemma-pappa, som Rask, och barnen har barnomsorg från 07-16, så Lisen hinner hem och fixa kvällsmaten innan TV-kväll

.. men vadå, är han inte redan den menar du? ; )

- En bra man reder sig- utan att- för den sakens skull,- hänga ut sin familj (psychos finner överallt, tyvärr).
Hur kan man ens vilja leva ett liv, där det går ut på att tala om andra människors liv? Att starta en inspelning var gång någon ringer.. Det måste vara jobbigt.
- Så det är väl värt det- utifrån deras synsätt.
Men ptja, de har ju ingenting annat för sig, de där... "influencerna" *suck*

PS! Klingeliiing: för vart klick det här ger jobbar jag gratis. Tacka mig A, den här ger dig visningar.
Citera
2024-05-02, 00:36
Medlem
FannyFruxos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forsokskanin
Han är så lik en verklig svensk version av Cartman

Nja, lite ^^
Citera
2024-05-02, 17:04
Medlem
Dopys avatar
Försöker han göra karriär inom musik nu? Eller gör han bara detta för kul och inser att tigga lyssningar är det enda han kan göra?
Rask, Jocke, Anjo, clue mf.l, vad är det med dessa youtubers att alla försöka göra karriär inom musik utan att lyckas bli kända genom sin musik?
Dem har alla blivit kända genom att snacka skit om andra, YouTubes variant av "hänt extra" skvaller tidning
Citera
2024-05-02, 17:06
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Försöker han göra karriär inom musik nu? Eller gör han bara detta för kul och inser att tigga lyssningar är det enda han kan göra?
Rask, Jocke, Anjo, clue mf.l, vad är det med dessa youtubers att alla försöka göra karriär inom musik utan att lyckas bli kända genom sin musik?
Dem har alla blivit kända genom att snacka skit om andra, YouTubes variant av "hänt extra" skvaller tidning

Hörde en liten snutt på det.
Alltså jag varken kan producera eller framkalla det kraxandet han gjorde i ”låten”

Men det va ta mig fan så sönder pitchat att det bara blev pinsamt.
Citera
2024-05-02, 18:25
Medlem
Attityds avatar
Citat:
Försöker han göra karriär inom musik nu?
Innan han blev YouTuber sysslade han med musik. Han har tydligen gått på någon musikskola (om jag minns rätt)
Han är uppvuxen med musik i familjen.
Finns någon gammal video han berättar om det
Citera
2024-05-02, 18:45
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attityd
Innan han blev YouTuber sysslade han med musik. Han har tydligen gått på någon musikskola (om jag minns rätt)
Han är uppvuxen med musik i familjen.
Finns någon gammal video han berättar om det
Han har även gjort låtar tidigare även efter han började med Youtube, han har gjort en låt ihop med lokal bl.a.
Men uppenbarligen har det ju inte lett till något större musik karriär.
Citera
2024-05-02, 19:04
Medlem
Attityds avatar
Citat:
Han har även gjort låtar tidigare även efter han började med Youtube, han har gjort en låt ihop med lokal bl.a.
Men uppenbarligen har det ju inte lett till något större musik karriär.
Om jag förstått det rätt så är det mest en rolig grej på sidan om.
Tror inte han siktar på någon musik karriär.
Han har sagt att han vill jobba med YouTube
Citera
2024-05-02, 19:34
Medlem
biOzs avatar
Helt sjukt hur det här kan fortsätta så här länge, och hur man kan fortsätta göra videos på någon annans bekostnad, det här handlar inte om någons barn eller hit å dit, det handlar bara om drama och att dessa personer lever i en helt annan värld, internetvärlden. Sorgligt att bevittna, skaffa er ett riktigt jobb, och riktiga saker att bry er om, varför inte er själva? Anjo är en narcissist, som tror att han sitter över andra, ska bli kul när hans snedsteg som garanterat finns, alla har gjort dom, sprids över hela youtube. Jävla märkligt betéende att sitta å spela sina "vänner" och samla info konstant, spela in samtal osv osv.. Vafan är det frågan om, då kan man inte ha mycket annat att göra i sitt liv.. Patetiskt.
Citera
2024-05-03, 10:10
Medlem
Dopys avatar
Är folk verkligen intresserade av Anjos video om Chrippas skattefusk?
Folk har ju vetat i år att han fuskat med skatten. Det han deklarerar kan omöjligt betala för alla resor och allt han köper, att han skattefuskat har ju varit så tydligt, alla vet om att han gör det.
Så var det ens att göra en video om?
Citera
2024-05-03, 10:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Attityd
Om jag förstått det rätt så är det mest en rolig grej på sidan om.
Tror inte han siktar på någon musik karriär.
Han har sagt att han vill jobba med YouTube
Han väntar på att bli upptäckt, han tycker verkligen att han är en stjärna.
Citera
2024-05-03, 10:31
Avslutad
Citat:
Är folk verkligen intresserade av Anjos video om Chrippas skattefusk?
Folk har ju vetat i år att han fuskat med skatten. Det han deklarerar kan omöjligt betala för alla resor och allt han köper, att han skattefuskat har ju varit så tydligt, alla vet om att han gör det.
Så var det ens att göra en video om?
Pengarna MÅSTE in.

Chrippa har blivit hans kassako, så det mjölkas till sista droppen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in