2024-05-04, 06:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag tror ganska många fler har ett finger med i Chrippas skattefusk, inte bara tjejerna. Även om Anjo inte kommer ta med allt, utan enbart ta med det som passar honom

En fågel har kvittrat i mitt öra att förutom Chrippa så har även Joakim och Jonna Lundell AB hamnat under lupp. Jocke tror i sin enfald att Chrippa skulle kunna få 15 år, tänker att han inte klarade juriststudierna. När EBM väl börjat rota så följer dom alla tentakler så Anjo får nog räkna med ett besök i sin källare. Han kan rensa hur mycket han vill, allt kommer att komma i dagen
Citera
2024-05-04, 06:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Rykten i en annan tråd säger att han är avstängd i 30 dagar .. Det är ju i så fall en liten seger för anständighet ...

Heja Youtube om det stämmer.
Å vad underbara nyheter att vakna till på morgonen.

Men vet någon varför han blivit avstängd? Eller, vad det är youtube har reagerat på?
Citera
2024-05-04, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Tragiskt
Försöker han va en detektiv? det där va nog det löjligaste jag sett 😂

Tycker du penningtvätt är löjligt?
Citera
2024-05-04, 08:19
Medlem
Negerkucks avatar
Youtube och andra sociala medier borde ta sitt samhällsansvar och radera Anjo, Jocke mfl från alla plattformar på obestämd tid.

Dessa personer påverkar otroligt många unga människor, man blir nästan lite rädd när man ser hatiska kommentarer riktat mot någon som tex Anjo gjort till måltavla. Och det enda beviset som krävdes för att påverka ungdomen var att Anjo sa något.
Citera
2024-05-04, 09:36
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Tycker du penningtvätt är löjligt?
Penningtvätt för att fläskberget säger det? get the fuck outta here
Citera
2024-05-04, 10:31
Medlem
abvs avatar
Hann inte kolla på videon men av titeln att döma låter det som grovt förtal i vanlig ordning.

https://ibb.co/hc9F6gK

Antimobbning-morsan måste vara tvärstolt

Edit: Ketchup-anjos instagram är det mest pinsamma jag har beskådat på ett bra tag
Senast redigerad av abv 2024-05-04 kl. 10:42.
Citera
2024-05-04, 11:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Negerkuck
Youtube och andra sociala medier borde ta sitt samhällsansvar och radera Anjo, Jocke mfl från alla plattformar på obestämd tid.

Dessa personer påverkar otroligt många unga människor, man blir nästan lite rädd när man ser hatiska kommentarer riktat mot någon som tex Anjo gjort till måltavla. Och det enda beviset som krävdes för att påverka ungdomen var att Anjo sa något.
Det är det största problemet, att Rask, Anho och Jockes fans är unga och eorfarna. Dom sväljer allt, Anjo kan ju det där, han har ju själv varit med i lyxfällan..

Skulle uppskattat mer om Anjo ägnat sig åt sin egna familjs väl och ve.

Nu ska Lisen resa bort med Elian, ska Anjo ta hand om tvillingarna själv då? Knappast troligt.

Anjo "passar" sina egna barn, det är ingen självklarhet för honom att ta hand om dom, det är Lisens ansvar. Kolla in valfri familjevlogg, ta någon från Paris eller fjällen...
Pappa Anjos ansvarstagande? Filma sig själv.

Vid intervjuen med Julia, säger han till Olle, du kan rikta kameran mot mig
Citera
2024-05-04, 11:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det är det största problemet, att Rask, Anho och Jockes fans är unga och eorfarna. Dom sväljer allt, Anjo kan ju det där, han har ju själv varit med i lyxfällan..

Nu ska Lisen resa bort med Elian, ska Anjo ta hand om tvillingarna själv då? Knappast troligt.

Anjo "passar" sina egna barn, det är ingen självklarhet för honom att ta hand om dom, det är Lisens ansvar. Kolla in valfri familjevlogg, ta någon från Paris eller fjällen...

Jag vaknar till lite här, gårdagskvällen har satt sina spår
I alla fulla fall, det här med barnvänligt och exposa sina barn i kanalen. Jocke har gjort det flera år, Anjo har väl nyss börjat, ändå kritiseras Chrippa hårt för att han har med sin dotter när dom besöker djurpark och vattenland. Vem var det som satte den regeln? Jo Jockiboi, "visa inte barnet"
FU säger jag, Chrippa är lilla c pappa, och är en bra mycket bättre pappa än Anjo, Rask och Jocke tillsammans
Anjo som aldrig bytt en blöja ens skall definitivt hålla käften
I Björlundska hemmet pratas det om "tvillingarna", har dom ingen egen identitet? Normala människor kallar sina barn vid namn eller smaknamn, som typ Lillen
Citera
2024-05-04, 11:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Negerkuck

Jag håller verkligen med dig.
Citera
2024-05-04, 11:54
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle

Det komiska är att han är på chrippa att han inte kan ta han om sitt barn när anjo är precis lika värdelös. Skulle gissa att jocke är precis likadan, dom har ju t.o.m en nanny
Citera
2024-05-04, 11:54
Medlem
Kickassfarsans avatar
Vad är det för tönt som filmar Anjo, en flygande apa eller bara någon som behöver pengarna?

Skulle aldrig kunna filma den där patetiska skinnhögen utan att brista ut i ett rågarv. Särskilt när han stirrar in i kameran och säger något häftigt som i dont give a fuck
Citera
2024-05-04, 12:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Vad är det för tönt som filmar Anjo, en flygande apa eller bara någon som behöver pengarna?

Skulle aldrig kunna filma den där patetiska skinnhögen utan att brista ut i ett rågarv. Särskilt när han stirrar in i kameran och säger något häftigt som i dont give a fuck
Det är oftast Anjos kompis Olle, som nämnts sen flera år tillbaks, undrar vad han får ut av det? Han kanske sover där? Varför annars en säng på kontoret/studion?
Det finns ju inga anställda i Anjos företag? Bara han
Anjo hävdar att Lisen jobbat fast samtidugt har hon inte jobbat oga skatteverksmaffian vill kräva tillbaks sina pengar med ränta. Ränta är inget att bry sig om, det är bara siffror, inget att bry sig om, lär Anjo den allsmäktige ut till sina p12r...

Så om jag lånar pengar, köper en big mac, så kan jag skita i att betala tillbaks räntan på lånet och låta lånet preskriberas. Eftersom jag inte åt big mac för vad räntan kostade och så god var inte hamburgaren att den ens är värd att betala tillbaks skulden för..

Plättlätt🍾🍦🍟🍔🍧
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in