2024-05-03, 14:57
Medlem
Något fuffens har hon för sig. Hon har ovanligt mycket pengar och tigger inte. Vem är det som ger henne och varför tar hon alltid ut kontanter?
2024-05-03, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T2Frank
Ja det kan hon inte skaffa utan bank-id, inte ens ansöka om det.
Hon ansökte väl om det precis innan hon fick förvaltare precis som med Revolut men hann inte få det för aktivering innan hon fick hem kortet.
2024-05-03, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purplesparrow
Något fuffens har hon för sig. Hon har ovanligt mycket pengar och tigger inte. Vem är det som ger henne och varför tar hon alltid ut kontanter?
Hon fifflar med pengar med en kompis i Hbg.
2024-05-03, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purplesparrow

Jag reagerade också på det
2024-05-03, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reufvhatt
Var kommer pengarna ifrån?
Aldrig i livet att hon vunnit dem, det hade vi sett och hört direkt.
Hon åker om och om till Helsingborg för att sätta in pengar.
Har hon börjat sälja sig själv? Eller säljer hon droger vid Knutan?
Någonting skumt gör hon som ger henne pengar..

Hon har absolut något fuffens för sig. Hon tigger inte ihop pengar, men åker ändå hela tiden fram och tillbaka till Helsingborg. Antar att hon bland annat sätter in pengar där till något konto på utländsk bank.

VAR kommer cashen ifrån Bumbi? Vad har du för dig? Vi förstår ju att du fifflar med något, du kan lika gärna berätta för oss. Snaskar kotte? Becknar? Agerar målvakt för någon/något? Vad det än är så kommer det bara braka rakt ned i avgrunden.
2024-05-03, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gua-ka-mole
Hon har absolut något fuffens för sig. Hon tigger inte ihop pengar, men åker ändå hela tiden fram och tillbaka till Helsingborg. Antar att hon bland annat sätter in pengar där till något konto på utländsk bank.

VAR kommer cashen ifrån Bumbi? Vad har du för dig? Vi förstår ju att du fifflar med något, du kan lika gärna berätta för oss. Snaskar kotte? Becknar? Agerar målvakt för någon/något? Vad det än är så kommer det bara braka rakt ned i avgrunden.

Som jag skrev här om dagen så har hon span på sig!
Så även hennes socker mamma.
2024-05-03, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soffanloppan
......och brukar ta med sig toapapper och göra sina behov i sängen eller i nån bekants soffa vid de tillfällena. Sen står hon och dansar obehindrat samma kväll!

Hon sket ner sig i sin egen vita soffa den veckan förra året när hon skulle bevisa för oss alla att hon hade fel på ryggen!
Hon sa att hon satt i flera dagar och sov sittandes is soffan.
2024-05-03, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av escorpiao
Som jag skrev här om dagen så har hon span på sig!
Så även hennes socker mamma.

Vad menar du? Spanar bängen på henne? Nä? Och vad är det för sockermamma (ett ord) du syftar på? Det är så trist när folk ska vara lite hemliga kryptiska här i tråden. Om ni vet nåt, ersätta det då.
2024-05-03, 18:47
Medlem
*berätta
2024-05-03, 19:06
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Vad menar du? Spanar bängen på henne? Nä? Och vad är det för sockermamma (ett ord) du syftar på? Det är så trist när folk ska vara lite hemliga kryptiska här i tråden. Om ni vet nåt, ersätta det då.

Ellerhur fram med godbitarna bara, är det hennes kran hin har i Hbg då gissar jag?
Då kan detta mycket väl stämma då varken muppi eller hennes bekanta är kända för att vara dom vassaste.

Är det hennes kran i Hbg så kan det ju mycket rimligt handla om att hon tar emot hennes betalningar från sitt beknade av piller, sen får dåren en bråkdel i vinst att spela för och ska lämna resten kontant till henne sen.
Behöver inte vara svårare än så.

Hoppas hon åker dit så det ryker om det.
2024-05-03, 19:11
Medlem
Ja,.något märkligt har hon definitivt för sig. Gick från att tigga dagligen, sen trädde förvaltarskapet i kraft och nu har hon inga beskymmer gällande pengar.

Men jag tror inte det dröjer länge innan hon är tillbaka till "Vet ni vad guys, jag har inga pengar. Har inte ätit på 3 veckor"

En sak jag noterade nu. Hon har köpt tvättmedel IGEN. Hon köpte ju för fan 1kg för en vecka sedan. Blandar hon tvättmedel i påsar och säljer tro? 😂😂😂
2024-05-03, 19:15
Medlem
Citat:

Ja bumbi sa för en vecka sen att hon har sockermamma rik som ett troll med många miljoner.
Duktig på aktier och att göra pengar. Vi vet alla vem hon pratar om, den som gör många ganska korta resor till uk och inom eu, även hon har ett spelmissbruk och använder andra för penningtvätt.

Ja span (polis och tull) en av min döttrars sambo har skvallrat. Berättar jag mer finns risk att hen får sparken med ev. åtal.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in