2024-05-03, 19:32
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av escorpiao
Ja bumbi sa för en vecka sen att hon har sockermamma rik som ett troll med många miljoner.
Duktig på aktier och att göra pengar. Vi vet alla vem hon pratar om, den som gör många ganska korta resor till uk och inom eu, även hon har ett spelmissbruk och använder andra för penningtvätt.

Ja span (polis och tull) en av min döttrars sambo har skvallrat. Berättar jag mer finns risk att hen får sparken med ev. åtal.
Stämmer detta lär de ju vara försiktiga nu framöver, vi alla vet ju att Dumbi läser denna tråd.

Om det nu stämmer att "sockerkärringen" är rik som ett troll kanske rentav saldot stämde som Bumbi visade på bankomaten? i full gång att tvätta lite lakan.
Iofs med förvaltare borde det ju vara otroligt korkat (annars med såklart)
2024-05-03, 19:33
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Ja,.något märkligt har hon definitivt för sig. Gick från att tigga dagligen, sen trädde förvaltarskapet i kraft och nu har hon inga beskymmer gällande pengar.

Men jag tror inte det dröjer länge innan hon är tillbaka till "Vet ni vad guys, jag har inga pengar. Har inte ätit på 3 veckor"

En sak jag noterade nu. Hon har köpt tvättmedel IGEN. Hon köpte ju för fan 1kg för en vecka sedan. Blandar hon tvättmedel i påsar och säljer tro? 😂😂😂
Kanske behöver det om hon ska tvätta lakan åt sockerkärringen
2024-05-03, 19:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Men jag tror inte det dröjer länge innan hon är tillbaka till "Vet ni vad guys, jag har inga pengar. Har inte ätit på 3 veckor"
Där är hon redan. ”Jag har levt på bröd och vatten i 3 veckor och nu kan jag inte ens baka” sa hon inatt.
2024-05-03, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Där är hon redan. ”Jag har levt på bröd och vatten i 3 veckor och nu kan jag inte ens baka” sa hon inatt.

Hon verkar ju iofs damma på en meny på Donken varje gång hon är i Helsingborg. Och hon flashade ju nyss en massa ”mat” hon köpt. Bland annat tre påsar dipp.
2024-05-03, 20:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gua-ka-mole
Hon verkar ju iofs damma på en meny på Donken varje gång hon är i Helsingborg. Och hon flashade ju nyss en massa ”mat” hon köpt. Bland annat tre påsar dipp.
Du menar att sakerna hon säger inte stämmer överens med sakerna hon gör?? Nämen inte skulle väl hon … som är så ärlig och öppen.
2024-05-03, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Glöm inte diagnosen ”ryggen har gått av” också som hon led av!

Just det! Så himla jobbigt när det händer.
2024-05-03, 22:23
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Ja bumbi sa för en vecka sen att hon har sockermamma rik som ett troll med många miljoner.
Duktig på aktier och att göra pengar. Vi vet alla vem hon pratar om, den som gör många ganska korta resor till uk och inom eu, även hon har ett spelmissbruk och använder andra för penningtvätt.

Ja span (polis och tull) en av min döttrars sambo har skvallrat. Berättar jag mer finns risk att hen får sparken med ev. åtal.

Här finns ju ett smaskigt upplägg för OF-kontot
2024-05-03, 22:34
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soffanloppan
Just det! Så himla jobbigt när det händer.

Hon kan ju fråga en av hennes kollegor och vänner i Mensa vid nästa årsmöte om hur hon ska hitta en lösning på detta?

Herregud då var hon verkligen uppe i det blå när hon drog den lögnen.
Men ja det där med ryggen för hon ju kolla upp Stackarn. 😂👍
2024-05-03, 22:38
Medlem
Von.griss avatar
Citat:

Vad är det jul.a säljer ?
Opiater?

Är jag helt fel på det skicka gärna dm.
#bortmedbumban
2024-05-03, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gua-ka-mole
Vad har du för dig? Vi förstår ju att du fifflar med något, du kan lika gärna berätta för oss. Snaskar kotte? Becknar? Agerar målvakt för någon/något? Vad det än är så kommer det bara braka rakt ned i avgrunden.
Nej! Inte brakar väl frk Bergqvist ned i någon avgrund? Hon landar nog på fötterna den här gången också.
Senast redigerad av Frasselagesen 2024-05-03 kl. 23:18.
2024-05-03, 23:28
Medlem
Det är perfekt att hon visar upp att hon reser så pass mycket, FK kommer att fråga om varför hon hon reser så mycket och kommer definitivt att testa henne på någon aktivitet pga det 👍
2024-05-03, 23:28
Medlem
Ja Bumbi har ju redN sagt att hon gör något fuffens "som hon tror inte är olagligt" 🤣

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in