Flashback bygger pepparkakshus!
2024-05-01, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lololmr
Linn är i kolmorden med Marcus och barnen verkar det som.

Men verkar ha lämnat stackars Juvelia hemma med Simon.
Citera
2024-05-01, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsChapman

Trodde först att det va Belle som va hemma och tänkte att belle hade lite pappa tid, men då blir jag faktiskt lite besviken på Linn, hur kan 2 av hennes 3 barn få följa med till kolmården😢 stackars J och veta att hennes 2 andra systrar får åka iväg.

Note; kommer inte förvåna mig om Linn skriver nått i stil med att J blev sjuk eller liknande, men känns verkligen som att J alltid blir behandlad annorlunda.
Senast redigerad av Kladdkakautankladd 2024-05-01 kl. 13:16.
Citera
2024-05-01, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsChapman

Sedärja… ändå måste hon ha med både Marcus och sin mamma för att hålla koll på barnen…
Citera
2024-05-01, 13:58
Medlem
Citat:
Sedärja… ändå måste hon ha med både Marcus och sin mamma för att hålla koll på barnen…

Kan ju vara så att G vill ha J när det är hans vecka, han o i har nog råd att åka dit själva m J, behöver ingen spons.
Citera
2024-05-01, 14:00
Medlem
geek12s avatar
Citat:

Dock väldigt fint att Marcus "fick" följa med, sånt tycker jag är bra för Tindra att de kan umgås nångång iallafall tillsammans.

Men sjukt att Juvelia fick stanna hemma, hon har inte nämnt nånting att hon skulle vara sjuk. Även om vi mot kvällen får en story om kolmården och att de saknade Juvelia som var lite sjuk o fick vara hemma. haha.
Citera
2024-05-01, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Vi får enas om att vara oeniga.
Anmäl henne till Fk så kanske hon är övertydlig i framtiden
Asså 😂 det jag egentligen ifrågasätter är inte huruvida tiingadlink jobbar trots att hon vabbar. Utan jag tycker ditt resonemang är märkligt. Att du går igång på att hennes vabbande tas upp här för att ”vi borde ju förstå att hon inte tar ut ersättning” eftersom ingen i din direkta närhet och dina sociala medier gör det när dom säger att dom vabbar. Finns så mycket att ifrågasätta med det uttalandet. Uppenbarligen är vi fler som har olika erfarenheter av begreppet vab, så varför är din övertygelse mer rimlig än vi som tror annorlunda? Hur vet du ens att inga i din närhet tar ut ersättning? Oroväckande stalkervarning där. Hur kan du vara så säker på att Linn inte menar det hon skriver? Hur kan du ens kräva av oss följare att tolka om Linns instagram-inlägg? Aldrig i mitt arbete kan jag skriva ett PM och utgå från att läsaren bara ska förstå vad jag tänker om inte jag är tydlig i min skrift.
Citera
2024-05-01, 14:01
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trixenmix
Kan ju vara så att G vill ha J när det är hans vecka, han o i har nog råd att åka dit själva m J, behöver ingen spons.

Är det hans vecka alltså? Trodde alla barnen var samtidigt hos Linn? Eftersom det är örebro-vecka nu så bör hon väl ha alla barnen nu?
Citera
2024-05-01, 14:02
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Asså 😂 det jag egentligen ifrågasätter är inte huruvida tiingadlink jobbar trots att hon vabbar. Utan jag tycker ditt resonemang är märkligt. Att du går igång på att hennes vabbande tas upp här för att ”vi borde ju förstå att hon inte tar ut ersättning” eftersom ingen i din direkta närhet och dina sociala medier gör det när dom säger att dom vabbar. Finns så mycket att ifrågasätta med det uttalandet. Uppenbarligen är vi fler som har olika erfarenheter av begreppet vab, så varför är din övertygelse mer rimlig än vi som tror annorlunda? Hur vet du ens att inga i din närhet tar ut ersättning? Oroväckande stalkervarning där. Hur kan du vara så säker på att Linn inte menar det hon skriver? Hur kan du ens kräva av oss följare att tolka om Linns instagram-inlägg? Aldrig i mitt arbete kan jag skriva ett PM och utgå från att läsaren bara ska förstå vad jag tänker om inte jag är tydlig i min skrift.

Den personen ska alltid veta bäst, bara kolla inläggshistoriken. Ska ifrågasätta typ allt och hålla på. Jag håller med det du skriver 100%.
Citera
2024-05-01, 14:03
Medlem
Citat:
Linn är i kolmorden med Marcus och barnen verkar det som.
Vart ser du att Marcus är med?
Citera
2024-05-01, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Vart ser du att Marcus är med?

Sorry såg nu👍
Citera
2024-05-01, 14:06
Medlem
Väldigt fint att se L och M umgås tillsammans med T. Att J inte är med skulle kunna bero på att hon är sjuk tänker jag. Att en sjuk J då ska stanna hemma med mammas ex, i mammas hus, känns dock väldigt udda. Varför inte låta J vara med sin pappa, alternativt att L stannar hemma med sitt barn medan S vaktar sitt barn på Kolmården?
Citera
2024-05-01, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Är det hans vecka alltså? Trodde alla barnen var samtidigt hos Linn? Eftersom det är örebro-vecka nu så bör hon väl ha alla barnen nu?
Det är L:s vecka, och J verkar ha lämnats hemma hos L med S (kolla S story).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in