2024-03-13, 08:25
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Hon var nog inte så påverkad att hon inte förstod att hon filmades. Filmas man av
en "influencer" så är man nog väl medveten om att filmen läggs ut på sociala medier. Jag är hundra på att hon bad dem lägga ut detta på deras instagram.
Ja du har säkert rätt, som hyfsat normal person förstår man inte riktigt hur hon funkar alltid.
Citera
2024-03-13, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonpinglan
😂😂 fy fan vad pinsam hon är! Otroligt att storyn finns kvar fortfarande, eller tycker hon att hon är cool powerkvinna på nåt sätt? 😅

Jag tänkte detsamma, tänkte hon gör samma som det andra mobbinginlägget. Hoppas bloggbevakning ser det o tar upp det. Hon är ju helt jävla galen, man undrar ju om dom som blivit blockade för att dom kommenterat att dottern är lik sin pappa, är det HAT??
Jag frågade varför hon börjat lägga ut lättklädda bilder, är det HAT??
Citera
2024-03-13, 09:34
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trixenmix
Jag tänkte detsamma, tänkte hon gör samma som det andra mobbinginlägget. Hoppas bloggbevakning ser det o tar upp det. Hon är ju helt jävla galen, man undrar ju om dom som blivit blockade för att dom kommenterat att dottern är lik sin pappa, är det HAT??
Jag frågade varför hon börjat lägga ut lättklädda bilder, är det HAT??
Alla som inte levererar handhjärtan sprider hat enligt Linnsan
Citera
2024-03-13, 09:43
Medlem
Linn vill bara bli hyllad, hon vill höra att hon är snygg, fantastisk, att hon ser ut som en prinsessa, att hennes barn är sååå lika henne och att hon är en fantastisk mamma som sprudlar av fantastiska kreativa idéer för att roa sina barn på bästa sätt. Att hon har ett hem , ett utseende och ett sätt som är omöjligt för vanligt folk att uppnå... allt annat är hat
Citera
2024-03-13, 12:43
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Linn vill bara bli hyllad, hon vill höra att hon är snygg, fantastisk, att hon ser ut som en prinsessa, att hennes barn är sååå lika henne och att hon är en fantastisk mamma som sprudlar av fantastiska kreativa idéer för att roa sina barn på bästa sätt. Att hon har ett hem , ett utseende och ett sätt som är omöjligt för vanligt folk att uppnå... allt annat är hat

Hela Linns liv är ett luftslott. Marknaden är övermättad av såna som henne, tuffa tider kommer
Citera
2024-03-13, 14:03
Medlem
Linnsan i video på Insta:
”Nu har jag varit o fräschat upp håret.. osv osv osv”…. pill pill pill

What? Syns inte att det är uppfräschat.
Lika trasslig o slutet som alltid.
Citera
2024-03-13, 15:20
Medlem
Hon är ju extremt tunnhårig uppe på huvudet. Måste ju vara bättre att göra en hårtransplantion istället för massa löshårslängder. Det syns ju så väl med när hon är mörk i botten men väljer att ha så ljusa längder
Citera
2024-03-13, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
Hon är ju extremt tunnhårig uppe på huvudet. Måste ju vara bättre att göra en hårtransplantion istället för massa löshårslängder. Det syns ju så väl med när hon är mörk i botten men väljer att ha så ljusa längder
Ja hon ser ju helt skallig ut, ser hon inte det själv? Jag tycker hon var finare när hon hade sitt naturliga hår och sin naturliga hårfärg
Citera
2024-03-13, 18:44
Reklam för hårborttagning via laser. Så skönt att slippa raka benen, röda prickar o s v! Men Linn har du redan glömt att du redan slipper det? Du har ju den fantastiska stenen du hyllade och gjorde reklam för förra året!
Citera
2024-03-13, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajsanB

Slitet skulle det stå 😐
Citera
2024-03-13, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Reklam för hårborttagning via laser. Så skönt att slippa raka benen, röda prickar o s v! Men Linn har du redan glömt att du redan slipper det? Du har ju den fantastiska stenen du hyllade och gjorde reklam för förra året!
Verkligen! Ingen trovärdighet alls.
Citera
2024-03-13, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajsanB

Exakt min tanke!! Det ser ju precis ut som igår!!! Hur lyckas hon hela tiden hitta frisörer som är odugliga?!?! Hennes löshår måste ju vara nått hon hittat på dollar store för det är såå uppenbart fejk!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in