Citat:
Ursprungligen postat av
Humanpeople123
De skulle vittnat igår men valde båda att tacka nej och gick direkt efter ut, det stämmer att de inte får det men efter de skulle ha vittnat så hade de kunnat stanna efter för att stötta sin son, men valde o gå. Förhoppningsvis tycker de som vi att handlingen han gjort är hemsk!

Jag är inte säker på att det beror på att handlingen är så hemsk? I vilken normal familj som helst skulle man självklart ta avstånd från mordet och vara otroligt chockad över det som hänt.
Denna familjen är ju utskämd för tid och evighet. Behandla sonen som ett litet barn, där han ska berätta varje steg han tar. Nu ska man inte generalisera (egentligen), men den familjen har på ett år gjort vad SD inte har lyckats med på trettio år.
Mammans rasistiska kommentarer är det nog ingen som glömmer? Föräldrarnas rasism och trångsynthet gjorde Am*n så rädd att han hellre dödade sin flickvän och kommande barn istället för att berätta för föräldrarna om läget.
Det betyder verkligen inte att jag försvarar honom. Han skulle lämnat Saga och barnet så att de slapp en sådan skitstövel som han. Han måste vara den största ynkryggen jag hört talas om.
När jag läste FUP så trodde jag nästan inte vad som stod där. Ska tillägga att jag slarvläst den.