2024-04-29, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vrag
Ja han har väl fått blink ticks för att han vet att hans klient är skyldig ! Jag kan inte förstå varför han har valt att försvara honom, eller om han inte har haft nåt annat val än att göra det !

Det tror jag inte! Är säkert bara lite taqiyya! Men han vet att de är trubbel..!
Citera
2024-04-29, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humanpeople123
Varken hon eller pappan samt att båda lämnar rättegången direkt efter! Sjuka människor!!

Har dom ens varit närvarande under dom andra rättegångsdagarna? Tror jag att dom sticker fort som fan dom är väl lika fega och ynkliga som sin mördare till son.
Citera
2024-04-29, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vildhane
Det tror jag inte! Är säkert bara lite taqiyya! Men han vet att de är trubbel..!

Den där advokaten (vet inte vilket land han ursprungligen kommer från) är inte muslim.
Citera
2024-04-29, 19:35
Medlem
Citat:
Den där advokaten (vet inte vilket land han ursprungligen kommer från) är inte muslim.

Jasså?? Hur vet du?

Blinkar man sådära mycket i tv kan man ju nästan tro att de har sagt det till han rakt ut.
Citera
2024-04-29, 21:33
Medlem
Citat:
Ja han har väl fått blink ticks för att han vet att hans klient är skyldig ! Jag kan inte förstå varför han har valt att försvara honom, eller om han inte har haft nåt annat val än att göra det !
Självklart är det pga money, money, money. Våra skattepengar, det har du väl inget problem med?
Nä, inte jag heller!
Citera
2024-04-30, 01:10
Medlem
Lyssnade nyss på detta fall i p3 krims podcast. Man blir väldigt arg över det hela men samtidigt ganska ironiskt att de som blir mest upprörda av detta är svenska tjejer som också är den målgrupp som vill ha hit flest invandrare.. You reap what you sow
Citera
2024-04-30, 01:12
Medlem
Enligt den kvinnliga vännen som förhördes så ska 22-åringen ha googlat på ”anstiftan till misshandel” i samband att de haft samtalet om att sparka Saga i magen.
Citera
2024-04-30, 03:51
Medlem
HowLongIsNows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-traktorforever
Självklart är det pga money, money, money. Våra skattepengar, det har du väl inget problem med?
Nä, inte jag heller!

Vilka dumheter. Rätten tillförordnar en offentlig försvarare om inte den tilltalade själv önskar en viss advokat.
Den som domstolen anser lämplig i sin lista får målet.
Advokaten kan välja att tacka nej till uppdraget om den är jävig eller har alltför mycket andra uppdrag för att hinna med.

Advokaten måste utgå från klientens berättelse även om advokaten inte tror på den. Advokaten får dock inte lov att ljuga eller föra en uppgift som advokaten vet är lögn.
Citera
2024-04-30, 05:47
Medlem
Citat:
Har dom ens varit närvarande under dom andra rättegångsdagarna? Tror jag att dom sticker fort som fan dom är väl lika fega och ynkliga som sin mördare till son.

Har föräldrarna vittnat nu?

Ang att dom inte varit närvarande vid rättegången så får man inte vara det innan man vittnat.
Citera
2024-04-30, 08:36
Medlem
Citat:

Nej vad jag har förstått av liverapporteringen så har de inte varit närvarande någon gång.
Citera
2024-04-30, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllWeKnow
Har föräldrarna vittnat nu?

Ang att dom inte varit närvarande vid rättegången så får man inte vara det innan man vittnat.

De skulle vittnat igår men valde båda att tacka nej och gick direkt efter ut, det stämmer att de inte får det men efter de skulle ha vittnat så hade de kunnat stanna efter för att stötta sin son, men valde o gå. Förhoppningsvis tycker de som vi att handlingen han gjort är hemsk!
Citera
2024-04-30, 08:44
Avstängd
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humanpeople123
Nej vad jag har förstått av liverapporteringen så har de inte varit närvarande någon gång.

Jodå, flera dagar/ggr, iaf hans morsa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in