2024-04-30, 00:45
Medlem
Zurfarn08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epadator
Jodå, en introvert löptjej.
Du tänker som en Sara Wedlund-typ? Det klassar jag som en nörd och inte ”en sportig tjej”.
Citera
2024-04-30, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Du tänker som en Sara Wedlund-typ? Det klassar jag som en nörd och inte ”en sportig tjej”.
Nog fan är man sportig om man deltar i OS. Men jag antar att du tänker på tjejer som tränar röven på gym för att se bra ut.
Senast redigerad av epadator 2024-04-30 kl. 00:53.
Citera
2024-04-30, 01:00
Medlem
Zurfarn08s avatar
Citat:
Nog fan är man sportig om man deltar i OS. Men jag antar att du tänker på tjejer som tränar röven på gym för att se bra ut.
Du kör verkligen extremer. Nej, jag tänker på motionärsmotsvarigheten till t ex Kalla, Sjöström, Magdalena Forsberg. Sportig, glad, energisk, pigg tjej. Det är en ”sportig” tjej.
Citera
2024-04-30, 01:13
Medlem
Nån som la märket till Emmys pangkropp när hon steg upp ur poolen?
Otroligt tjusig tjej.
I personligheten känns hon trevlig och öppen, men kanske också lite lillgammal (inget för att det är nåt fel med det) . Jag kände det när paren satt till bords att hon och Mattias skulle vara mer my cup of tea som sällskap än mer flamsiga Jimi och Linnea.
Citera
2024-04-30, 03:09
Medlem
LaettMjoelks avatar
Tyckte klippen när Linnea badar var så festliga/söta. "Det är roligt att bada!" säger hon och hoppar runt som en delfin. Sen ett litet "wiiiie!" när hon dyker på sidan ner i poolen. Väldigt gulligt och roligt!
Citera
2024-04-30, 05:21
Citat:
Ursprungligen postat av Slangen80
Nån som la märket till Emmys pangkropp när hon steg upp ur poolen?
Otroligt tjusig tjej.
I personligheten känns hon trevlig och öppen, men kanske också lite lillgammal (inget för att det är nåt fel med det) . Jag kände det när paren satt till bords att hon och Mattias skulle vara mer my cup of tea som sällskap än mer flamsiga Jimi och Linnea.

Ja, jag 😇 Nu är det min tur att vara creep men jag har sett det hela tiden, helt fantastisk kropp och hy, hallå! Det har Mattias också. Sammetshy bägge två.
Citera
2024-04-30, 05:58
Medlem
KrossedOuts avatar
Tycker inte alls Linnea ser bättre ut än Jimmi. Ville bara ha det sagt.
Citera
2024-04-30, 06:49
Medlem
SnutteFia03s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
För övrigt fattar jag inte hur hon kunde bli bakis av att sitta uppe och dricka lite alkohol med Torsten. Hur mycket drack hon?

Svårt att avgöra utifrån hur programmet var klippt, men hon nämnde flera gånger att hon var "salongsberusad". Fick känslan av att det nog var lite mer än bara salongs då. Fick också känslan av att Torsten inte uppskattade det direkt, inte Arvid nivå, men men.
Citera
2024-04-30, 07:15
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
Svårt att avgöra utifrån hur programmet var klippt, men hon nämnde flera gånger att hon var "salongsberusad". Fick känslan av att det nog var lite mer än bara salongs då. Fick också känslan av att Torsten inte uppskattade det direkt, inte Arvid nivå, men men.

Nej jag hade inte heller uppskattat det eller druckit så mycket att jag blivit bakis, när det ska vara ett första romantiskt minne för ett nygift par som precis träffats. Med en jättegammal kompis för en egen helg - ja, men det är väldigt oromantiskt. Men jag fattar heller inte varför hon inte gör sig iordning ens i tv och med en så ny partner. Sover i något som ser ut som en 20 år utsliten t-shirt, tovigt hår, sminket kvar från dagen innan osv :s.
Sen tycker jag SVT är knäppa som låtsas som att hälsa är så oviktigt för attraktion. Det var det för mannen som var emot rökning också. Elisabeth tyckte att han hade dåliga värderingar men de måste matchas på en jämn nivå. Torsten är hälsan och balans och sunt förnuft själv, Anastasia skulle inte ens kunna åka och vandra i Alperna en vecka med honom känns det som. Dels hade hon väl varit bakis varje morgon och velat ha sovmorgon till 11 medans han är uppe och klar kl 8, dels verkar hon rätt skröplig. Det är klart att sånt spelar roll, men om bägge är på samma nivå så är det bara en fördel.
Citera
2024-04-30, 07:28
Medlem
SnutteFia03s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaettMjoelk
Tyckte klippen när Linnea badar var så festliga/söta. "Det är roligt att bada!" säger hon och hoppar runt som en delfin. Sen ett litet "wiiiie!" när hon dyker på sidan ner i poolen. Väldigt gulligt och roligt!

Ja, hon lever verkligen upp när hon är i vattnet. Inte konstigt att Jimmi tyckte att deras stund i poolen var höjdpunkten under parträffen.
Citera
2024-04-30, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
Ja, hon lever verkligen upp när hon är i vattnet. Inte konstigt att Jimmi tyckte att deras stund i poolen var höjdpunkten under parträffen.

De flesta som är lite runda älskar att bada för då känner de inte av vikten.
Citera
2024-04-30, 08:17
Medlem
Citat:

Gymtjejer är inte sportiga. För mig är en sportig tjej någon som gillar att vara ute. Åka långfärdsskridskor, skidor, vandra... Någon som är normalviktig, inte super och inte ligger och sover halva dagarna. Sund, naturlig och fräsch helt enkelt.

Gymtjejer är allt annat än sunda i mina ögon. Ofräscha och självupptagna WT-brudar. Ofta med ankläppar och silikontuttar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in