Citat:
Ursprungligen postat av
SnutteFia03
Svårt att avgöra utifrån hur programmet var klippt, men hon nämnde flera gånger att hon var "salongsberusad". Fick känslan av att det nog var lite mer än bara salongs då. Fick också känslan av att Torsten inte uppskattade det direkt, inte Arvid nivå, men men.

Nej jag hade inte heller uppskattat det eller druckit så mycket att jag blivit bakis, när det ska vara ett första romantiskt minne för ett nygift par som precis träffats. Med en jättegammal kompis för en egen helg - ja, men det är väldigt oromantiskt. Men jag fattar heller inte varför hon inte gör sig iordning ens i tv och med en så ny partner. Sover i något som ser ut som en 20 år utsliten t-shirt, tovigt hår, sminket kvar från dagen innan osv :s.
Sen tycker jag SVT är knäppa som låtsas som att hälsa är så oviktigt för attraktion. Det var det för mannen som var emot rökning också. Elisabeth tyckte att han hade dåliga värderingar men de måste matchas på en jämn nivå. Torsten är hälsan och balans och sunt förnuft själv, Anastasia skulle inte ens kunna åka och vandra i Alperna en vecka med honom känns det som. Dels hade hon väl varit bakis varje morgon och velat ha sovmorgon till 11 medans han är uppe och klar kl 8, dels verkar hon rätt skröplig. Det är klart att sånt spelar roll, men om bägge är på samma nivå så är det bara en fördel.