Citat:
Ursprungligen postat av
Matamata
Hon försöker framstå som ett offer, därför låter hon menlös.
Tack och lov har hon steriliserat sig. Påstår hon i ett förhör iallafall.
Något hon borde gjort redan
innan första barnet.
Med tanke på vad hennes (minst sagt) dysfunktionella monster till far utsatte både henne och hennes systrar för under unga år.
Gällande J vittnade väl även ena systern tom om troliga sexuella övergrepp.
Sen spårar hon ur totalt som tonåring, testar droger vilket eskalerar till ett fullskaligt heroinmissbruk, ett missbruk som hon börjar gå på gatan och göra småbryt för att finansiera.
Dvs en totalt trasig människa, som när hon sen blir ”ren” från drogerna löser sina issues genom att börja träffa män och tillverka barn på löpande band.
Att ta uti med sin barndom/sig själv istället, gå i terapi, fokusera på sitt egna mående och bli, kanske inte helt frisk, men
åtminstone bättre först, innan hon börjar ragga karlar??
Innan man dessutom börjar skjuta ut ungar till höger och vänster varenda år och i princip (gällande deras uppfostran) tar efter där hennes far slutade så många år tidigare.
Hon slöt cirkeln mao.
Av vad jag läst om äldsta dottern, och även förhören med henne, så är det inte ett dugg svårt att tro att hon kommer gå samma framtid till mötes.
Alla dom år som ”mammas favorit/hjälpreda/förlängda arm” har ju redan satt sina spår.
Hon skyddar morsan med näbbar och klor och har inga problem alls med att ”gå hennes ärenden” när det gäller att försöka påverka sina syskon om vad det [i]faktiskt[/I är som hänt*.
Var inte meningen att det skulle bli ett så långt inlägg, men det var ett tag sedan jag skrev något här senast. Däremot har jag läst alla inlägg från start, och läser ff allt som skrivs här, samt plöjde jag hela FUP när den kom.
*enligt vad J då tycker, att dom är oskyldiga. Och att allt detta enbart beror på att den ”sinnesslöa” Z fick för sig att klantigt nog dricka ättika.