2024-04-18, 23:56
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Hänger inte med riktigt: Nyss var du nudist inbegripen i orgier, nu framsynt och politiskt aktiv med 10 000-tals debattinlägg?

Du får gärna förklara varför detta inte går ihop i huvudet på dig, plebej.

Citat:
Vem var porrstjärnan som svimmade eftersom för mycket blod gick ner i lemmen? Sånt kan inte vara bra för tankeverksamheten.

?

Citat:
Skämt åsido. Åsiktseliten är de journalister, kulturnissar och kändisar som med framgång propagerar för vad folk ska tycka?

Var får dessa sina åsikter ifrån plebej?

Citat:
Skugge. får gärna avslöja huruvida de är goda på riktigt eller hycklare.

Skugge är betydligt mindre hycklare än vad du och din sort är, det har varit min poäng hela tiden.

Terminologin för övrigt, förklara den gärna: "goda" vs "hycklare", vad betyder det ens?

Hycklar du aldrig menar du?

Är du alltid god?

Tillhör Skugge de onda om hon hycklar, eftersom du aldrig hycklar?

Kastar du den första stenen?
Citera
2024-04-25, 11:40
Medlem
Tror nyhetens behag har lagt sig nu för Lindas OF. Nu får hon ingen gratis reklam längre i svensk media och då försvinner alla som köper hennes OF. Är ganska säker på att vi snart får höra om Linda i nya projekt då OF inte går att försörja sig på längre.
Citera
2024-04-25, 13:32
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Tror nyhetens behag har lagt sig nu för Lindas OF. Nu får hon ingen gratis reklam längre i svensk media och då försvinner alla som köper hennes OF. Är ganska säker på att vi snart får höra om Linda i nya projekt då OF inte går att försörja sig på längre.
De som betalar regelbundet gör det väl inte för någon nyhetsbehagskänslotillfresställelse utan för att tillfredsställa något annat.

De som bara vill titta in en enda gång försvinner säkert i takt med minskad uppmärksamhet, men varför skulle de andra försvinna så länge de får det material de önskar?

Nu vet jag inte vad hon tar för pris per prenumerant, men visst kan hon kanske nöja sig med ett mindre antal och ändå hålla på?
Citera
2024-04-25, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos
De som betalar regelbundet gör det väl inte för någon nyhetsbehagskänslotillfresställelse utan för att tillfredsställa något annat.

De som bara vill titta in en enda gång försvinner säkert i takt med minskad uppmärksamhet, men varför skulle de andra försvinna så länge de får det material de önskar?

Nu vet jag inte vad hon tar för pris per prenumerant, men visst kan hon kanske nöja sig med ett mindre antal och ändå hålla på?
Alla sådana tjänster som OF eller Chaturbate har alla tjejer alltid ett nyhetens behag. För Lindas del var det massor av personer som prenumererade för dom var nyfikna p.g.a. alla skriverier i tidningarna. När deras nyfikenhet lagt sig så försvinner dom. Linda får inga nya för hon figurerar inte det minsta i media längre. Ingen som blir kund på någon sexsida eller OF stannar för evigt. Det är så marknaden fungerar. Syns du inte finns du inte.
Citera
2024-04-26, 12:06
Medlem
Snopphanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Alla sådana tjänster som OF eller Chaturbate har alla tjejer alltid ett nyhetens behag. För Lindas del var det massor av personer som prenumererade för dom var nyfikna p.g.a. alla skriverier i tidningarna. När deras nyfikenhet lagt sig så försvinner dom. Linda får inga nya för hon figurerar inte det minsta i media längre. Ingen som blir kund på någon sexsida eller OF stannar för evigt. Det är så marknaden fungerar. Syns du inte finns du inte.

Mår hon ok av det här då? Eller mår hon skit?
Hon fick en del kritik i media men mest positiv respons, typ hyllningar.

Citat:
Linda Skugges resa från kulturtant till Onlyfans.
Linda Skugges omvandling visar hur ett varumärke kan fortsätta att vara dynamiskt, spännande och skapa ständig förmåga att väcka uppmärksamhet, skriver Resumé Insikts krönikörer Benjamin Hartmann och Jacob Östberg. http://<a href="/leave.php?u=https%3...adsforare/</a>

Från finkulturen också

Citat:
En vettig konversation mellan Skugge och filosofen Jonna Bornemark (som lärde mig en del om det godartade bdsm-förhållandet mellan häst och människa), hittas i tidskriften Vi (27/10). Texten börjar med ett citat från Bornemark: ”Att som kvinna leva ut sina begär i samtycke, det är feminism”.
https://www.expressen.se/kultur/lind...ns-glader-mig/

Om hon tröttnar, blir sjuk, får stalkers eller att ingen betalar längre, tar dom hand om henne då ser till att hon får skriva någonstans?
Citera
2024-04-29, 19:18
Medlem
rotebro-hasses avatar
Vet inte mycket om henne. Jag var 4 år gammal när boken fittstim blev omskriven(1998?)
Vågar gissa att steget från Onlyfans till renodlad eskort inte är så långt.

Linda kommer att walraffa som prostituerad och sen skriva en feministisk bok där hon hänger ut alla torskar.

Hoppas att jag har fel.
Hoppas att hon kan försörja sig som OF modell och personlig tränare eller något liknande i framtiden. Att vara kulturskribent verkar vara ett sorgligt yrke
Citera
2024-04-29, 20:16
Medlem
fornamn.efternamns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Det var ni som var för senfärdiga. Det lades upp hundratals grova porrbilder från kulturmiljöer, BDSM-kammare, båtar, bilar, hagar, stränder, parkbänkar, o.s v. Och så facials överallt. Den stående (hihi) posten Dagens Arsle, m.m. Bilderna låg ute i säkert tre månader på Darkside. En del såg ut att vara screenshots från filmer. Kommer det en samlingsvolym snart, månntro, Skugges samlade godbitar?

Det konstigaste var någon slags flugsvamp-orgie. Detta parat med de spritt språngande dagboksinläggen, och att hon alltid var inloggad när man tittade in ... Salig L Bladh framstod som friskförklarad i sin mantiskamp och heta struggle med popcornen, i en jämförelse.
Exakt, det var så det började, inte tal om att tjäna pengar utan en skenande sexlust enbart. Sedan en omskrivning till att hon gjorde detta för pengar, och nu vad jag förstått ingen promiskuös hårdporr utan lite pinup bara
Citera
2024-05-01, 17:02
Medlem
Korv-Bajss avatar
Nu gäller det tydligen att hänga med här!
Jag måste fatta att jag ofta är en svag tvåa!

"Män behöver fatta att de ofta är svaga tvåor"
https://www.expressen.se/amelia/prem...r-svaga-tvaor/

Vad ,menar tanten?
Vad är en tvåa?
Är det någon som kommer tvåa, efter ettan som är bäst?
Eller är det någon som är näst sämst på en skala 1 till 10,
där 10:an är bäst och 1:an sämst?

Och vem är den där Linda Skugge förresten?
Hon har inte gjort så stort avtryck i mitt liv.
Jag tror jag har sett hennes namn någonstans, men jag har ingen aning om vad hon gör.

Hon ska tydligen vara "författare, krönikör och översättare".
https://sv.wikipedia.org/wiki/Linda_Skugge

Men nu visar hon visst upp sig på "onlyfans" också.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Onlyfans.

Jag googlade "linda skugge onlyfans".
Det gör jag inte om.

Kan det vara så att dom enda män som hon får kontakt med är
ettor och svaga tvåor på 1-10 skalan?
Senast redigerad av Korv-Bajs 2024-05-01 kl. 17:15.
Citera
2024-05-01, 18:50
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs

Vad ,menar tanten?
Vad är en tvåa?
Nu har jag inte läst artikeln, men jag tror hon menar typ män som inte inser att de raggar på fel typ av kvinnor. Kanske Rune, 57, som på sin profilbild har enfärgad T-shirt, glasögon som blir mörka i solen och en keps som det står "Scania" på som skriver "Hej! vad vacker du är. Jag bor i Borlänge" eller i övrigt män som gör pinsamma raggningsförsök som "Vad sägs om en middag? Jag gillar dina fina ögon". Män som skriver typ "Hej hej!" och saknar förmåga att berätta ens några rader om sig själv eller väcka hennes intresse.
Citera
2024-05-01, 18:57
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Nu har jag inte läst artikeln, men jag tror hon menar typ män som inte inser att de raggar på fel typ av kvinnor. Kanske Rune, 57, som på sin profilbild har enfärgad T-shirt, glasögon som blir mörka i solen och en keps som det står "Scania" på som skriver "Hej! vad vacker du är. Jag bor i Borlänge" eller i övrigt män som gör pinsamma raggningsförsök som "Vad sägs om en middag? Jag gillar dina fina ögon". Män som skriver typ "Hej hej!" och saknar förmåga att berätta ens några rader om sig själv eller väcka hennes intresse.

Ja det är mycket möjligt att Linda har fantisier om att 2+:are skulle ragga på henne.
Men det är ju inget fel i att fantisera.
Citera
2024-05-09, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs

Vad ,menar tanten?
Vad är en tvåa?

Och vem är den där Linda Skugge förresten?
Hon har inte gjort så stort avtryck i mitt liv.
Jag tror jag har sett hennes namn någonstans, men jag har ingen aning om vad hon gör.

Hon ska tydligen vara "författare, krönikör och översättare".
https://sv.wikipedia.org/wiki/Linda_Skugge

Men nu visar hon visst upp sig på "onlyfans" också.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Onlyfans.

Jag googlade "linda skugge onlyfans".
Det gör jag inte om.

Kan det vara så att dom enda män som hon får kontakt med är
ettor och svaga tvåor på 1-10 skalan?

Både hennes kropp, ansikte och personlighet är ju direkt motbjudande! Hon ska nog inte förvänta sig några rika fotomodeller precis, hahaha! Vet inte vad hennes OF-projekt går ut på men det måste ju vara ett sätt att belysa att det finns män som kan tänka sig att knulla kvinnor även när dom försöker se så äckliga ut som möjligt. Må vara att det är ettor och tvåor, men dom finns, typ!

Jag tycker ofta att man med lite vilja kan hitta något lite sexigt eller nån attraktiv del på en kvinna men på den här äckliga varelsen är det helt omöjligt!!

Fnaskar piss och smiskhoran fortfarande runt på OF eller är projektet avslutat?
Citera
2024-05-09, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbel.ankeborgare
Mycket skrik för lite ull tycker jag.
Det ”läckte” lite bilder i fjol där Linda snaskar kotte och får en drule i fisen. Har någon sett något porrigt efter det? Inte jag. Det där med proppen i stjärten undantaget.

Finns inget porrigt eller sexigt med den där! Bara mer eller mindre motbjudande! Det märkliga med den där är att den blir äckligare och äckligare för varje plagg som åker av. På merparten av alla kvinnor är det ju tvärt om och dom blir finare och sexigare när plaggen faller. Den är unik det får man ge den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in