Citat:
Ursprungligen postat av
Shingen
Kan vi även konstatera att Flashback visat mer omsorg och omtanke om Linda Skugges mentala hälsa än vad större delen av den "kvinnovärnande" journalistkåren gjort.
Kom in i tråden i somras för att se vad fan som hände. Slogs rätt fort av att det var många som visade en reell omtanke.
Bilderna var ju snabbt av en sån karaktär att den som har minsta insyn i sånt här bettende insåg att det var något mer än bara "revolution".
För mig får man ha vilka böjelser som helst så länge man är mentalt frisk och vid sina sinnens fulla. En sån person med dylika böjelser har sällan behov av att outa sig offentligt eller visa ansiktet.
Skugge lockar mest män likt den där författaren, Stig Larsson? Som verkar tycka att det var fräscht att vara eftertraktad av småtjejer med självskadebeteende.
Riktiga män kan få mentalt friska kvinnor
Tja, jag vet inte om jag håller med. Linda Skugge skulle nog helst välja att göra något annat om hon kunde få lika mycket eller mer betalt och uppskattning och anseende.
Tyvärr gäller det påståendet för väldigt många yrken. Från snabbköpskassörska till vårdbiträde och taxichaufför.
För att inte tala om yrken som är direkt farliga och dokumenterat ger skador på kroppen och innebär olycksrisker. Blästrare, målare, snickare, bonde....
När det gäller att exploatera kroppen för att underhålla andra vete fan om inte manliga varianter som MMA eller boxning är sju resor värre.
Jag gissar att Linda Skugge gör det bästa av situationen. Knulla på film är lättsamt och ger mycket pengar i förhållande till de andra jobb hon skulle kunna få.
Hon har ingen utbildning som är något värd utanför journalistskrået så det skulle säkert bli något väldigt oglamoröst och tråkigt.
Jag har ingen erfarenhet av porrfilmsinspelningar men är det rätt gäng går det säkert att ha rätt kul tillsammans under en sådan.
Linda Skugge behöver inte må dåligt psykiskt bara för att hon spelar in snuskfilmer.