2024-05-12, 13:33
Citat:
Ursprungligen postat av LoveLiveDie
Kan vi inte bara ha en uppriktigt debatt om mental hälsa och varför Expressen försöker normalisera sexarbete genom Skugge av alla samtidigt som de vill att de ska ha kulturell relevans och bli tagna seriöst i övrigt istället?

Kan vi även konstatera att Flashback visat mer omsorg och omtanke om Linda Skugges mentala hälsa än vad större delen av den "kvinnovärnande" journalistkåren gjort.

Kom in i tråden i somras för att se vad fan som hände. Slogs rätt fort av att det var många som visade en reell omtanke.

Bilderna var ju snabbt av en sån karaktär att den som har minsta insyn i sånt här bettende insåg att det var något mer än bara "revolution".

För mig får man ha vilka böjelser som helst så länge man är mentalt frisk och vid sina sinnens fulla. En sån person med dylika böjelser har sällan behov av att outa sig offentligt eller visa ansiktet.

Skugge lockar mest män likt den där författaren, Stig Larsson? Som verkar tycka att det var fräscht att vara eftertraktad av småtjejer med självskadebeteende.

Riktiga män kan få mentalt friska kvinnor
Citera
2024-05-12, 16:29
Medlem
AlucardaLuciferas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shingen
Kan vi även konstatera att Flashback visat mer omsorg och omtanke om Linda Skugges mentala hälsa än vad större delen av den "kvinnovärnande" journalistkåren gjort.

Kom in i tråden i somras för att se vad fan som hände. Slogs rätt fort av att det var många som visade en reell omtanke.

Bilderna var ju snabbt av en sån karaktär att den som har minsta insyn i sånt här bettende insåg att det var något mer än bara "revolution".

För mig får man ha vilka böjelser som helst så länge man är mentalt frisk och vid sina sinnens fulla. En sån person med dylika böjelser har sällan behov av att outa sig offentligt eller visa ansiktet.

Skugge lockar mest män likt den där författaren, Stig Larsson? Som verkar tycka att det var fräscht att vara eftertraktad av småtjejer med självskadebeteende.

Hon får dessutom göra gratis reklam för sin onlyfans på artiklar i expressen som i sin tur göms bakom en paywall. F ö verkar ju människan helt sakna konsekvenstänkande. Totalsågar en bok , inklusive kursiveringar, där författaren skriver om sitt liv med cancer och dess svårigheter med rubriken "Blir inte konst för att man skriver om cancer" vilket såklart leder till att ingen ville jobba med henne och då "tvingas" hon göra sex videos istället och då förlorar hon sina vänner vilket givetvis är någon annans fel. Hur kan en kultur skribent ens komma på tanken att varenda bok måste vara konst? Särskilt då hon kritiserar författaren när hon berättar att hon och hennes partner haft sex och Skugge konstaterar att det ville hon inte veta så länge hon inte fick veta vilka ställningar som användes. I en bok om cancer.

https://www.expressen.se/kultur/bock...ver-om-cancer/
Citera
2024-05-12, 16:44
Citat:

Jag läser inte kvällspressen längre men där slog du huvudet på spiken.

Det finns en kategori med män som vill fixa trasiga brudar för då kan de fixa sig själva och som kärar ner sig i dem just för att de är så trasiga.

Det är Taxi Driver och True Romance och all sorts of shit som ligger till grund för det där.

En längtan efter autenticitet.

Autentiska människor i verkligheten lever autentiska liv och i det ingår inte att leva på att vara en evig reality show vilket det är min uppfattning att Skugge, Bingo, Julia och knatte fnatte och tjatte och vad de heter gör.

Truman i the Truman Show letar efter en väg ut.

Men det är i stort skitsamma, hon är en människa som spelar på mäns sexuella svaghet för att få uppmärksamhet och tjäna pengar.

Oavsett hennes mentala hälsa är det ingenting konstruktivt hon gör eller tillför. Är inte folk rätt trötta på henne och hennes generation vid det här laget?
Citera
2024-05-12, 19:07
Medlem
Citat:

Tja, jag vet inte om jag håller med. Linda Skugge skulle nog helst välja att göra något annat om hon kunde få lika mycket eller mer betalt och uppskattning och anseende.

Tyvärr gäller det påståendet för väldigt många yrken. Från snabbköpskassörska till vårdbiträde och taxichaufför.

För att inte tala om yrken som är direkt farliga och dokumenterat ger skador på kroppen och innebär olycksrisker. Blästrare, målare, snickare, bonde....

När det gäller att exploatera kroppen för att underhålla andra vete fan om inte manliga varianter som MMA eller boxning är sju resor värre.

Jag gissar att Linda Skugge gör det bästa av situationen. Knulla på film är lättsamt och ger mycket pengar i förhållande till de andra jobb hon skulle kunna få.

Hon har ingen utbildning som är något värd utanför journalistskrået så det skulle säkert bli något väldigt oglamoröst och tråkigt.

Jag har ingen erfarenhet av porrfilmsinspelningar men är det rätt gäng går det säkert att ha rätt kul tillsammans under en sådan.

Linda Skugge behöver inte må dåligt psykiskt bara för att hon spelar in snuskfilmer.
Citera
2024-05-13, 08:39
Medlem
Sardinbruss avatar
Hennes podd blev ju betalvariant efter några avsnitt, någon som fortsatt lyssna? Tycker att hon är kul.
Citera
2024-05-13, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Finns inget porrigt eller sexigt med den där! Bara mer eller mindre motbjudande! Det märkliga med den där är att den blir äckligare och äckligare för varje plagg som åker av. På merparten av alla kvinnor är det ju tvärt om och dom blir finare och sexigare när plaggen faller. Den är unik det får man ge den.

Är man inte varken (ung) vacker och attraktiv så kan man i stället vara kinky. Kinky har varit en alternativ del av porren i decennier.
Senast redigerad av fantomsmurfen 2024-05-13 kl. 08:46.
Citera
2024-05-13, 09:18
Tittade på denna intervjun (5-månader gammal). Attraktionsfaktor = noll, programledaren är däremot tämligen attraktiv:

https://www.youtube.com/watch?v=FRvFpeCAXHc

Skugge kastar batterier tillsammans med vanliga sopor, det är inte ok någonstans.

Apropå hennes OF-verksamhet så stöttar jag fortsatt den till 100%. Att det sitter folk här i tråden som är (spelar?) småborgerligt moraliskt förfärade samtidigt som en del av dem själva är reggade på Ds, surfar runt där och drar i lemmen, samt besöker Kinkytältet på Pride får mig att undra hur fan det står till i huvudet på dessa små, små människor.
Citera
2024-05-13, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Är man inte varken (ung) vacker och attraktiv så kan man i stället vara kinky. Kinky har varit en alternativ del av porren i decennier.

Har inget emot äldre kvinnor överlag. Finns många sexiga 50 plussare Men just den här kvinnan ifråga är ju motbjudande oavsett genre.
Citera
2024-05-13, 15:16
Medlem
L3nn4rts avatar
Jag har lagt märke till att hon har ett speciellt sätt att prata. Börjar en mening i normalt tonläge för att sedan avsluta meningen med att låta förbannad.
Citera
2024-05-13, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Tittade på denna intervjun (5-månader gammal). Attraktionsfaktor = noll, programledaren är däremot tämligen attraktiv:

https://www.youtube.com/watch?v=FRvFpeCAXHc

Skugge kastar batterier tillsammans med vanliga sopor, det är inte ok någonstans.

Apropå hennes OF-verksamhet så stöttar jag fortsatt den till 100%. Att det sitter folk här i tråden som är (spelar?) småborgerligt moraliskt förfärade samtidigt som en del av dem själva är reggade på Ds, surfar runt där och drar i lemmen, samt besöker Kinkytältet på Pride får mig att undra hur fan det står till i huvudet på dessa små, små människor.

Hon garvar ju även åt det där med batterierna, det känns väldigt udda. Det ständiga leendet ger mig crazywibes, när det gäller saker som bara är sorgligt.
Citera
2024-05-13, 17:57
Citat:
Ursprungligen postat av NoelAyel123
Hon garvar ju även åt det där med batterierna, det känns väldigt udda. Det ständiga leendet ger mig crazywibes, när det gäller saker som bara är sorgligt.

Hon sade ju även att hon aldrig försökt framställa sig själv som någon särskilt god människa. Konklusion: Not my kinda gal.
Citera
2024-05-13, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Hon sade ju även att hon aldrig försökt framställa sig själv som någon särskilt god människa. Konklusion: Not my kinda gal.

Och det var ju för att hon visa på att alla minsann är lika ruttna, och då tänker hon inte vara nåt bättre själv eller ens anstränga sig det minsta. Ursäkter för att få anledning till att bete sig hur man vill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in